Waar in Amsterdam een leuke high tea?
vrijdag 27 november 2009 om 21:39
vrijdag 27 november 2009 om 21:51
Een grote high tea moet je bij De Bakkerswinkel (zeker in het weekend) eigenlijk altijd reserveren. Is altijd superdruk en ze werken dan ook nog eens met shifts met de reserveringen.
Voor een kleine high tea zou je het kunnen proberen (bijv. alleen een scone en een taartje).
Als ik het me goed herinner heeft Stientjes op de Bilderdijkstraat ook een high tea!
Met Google kwam ik nog wel een paar adresjes tegen, dus misschien dat even doen voor je op pad gaat en even de adresjes langsbellen!
Eet smakelijk!
Voor een kleine high tea zou je het kunnen proberen (bijv. alleen een scone en een taartje).
Als ik het me goed herinner heeft Stientjes op de Bilderdijkstraat ook een high tea!
Met Google kwam ik nog wel een paar adresjes tegen, dus misschien dat even doen voor je op pad gaat en even de adresjes langsbellen!
Eet smakelijk!
vrijdag 27 november 2009 om 22:05
vrijdag 27 november 2009 om 22:16
vrijdag 27 november 2009 om 22:18
quote:missspanje schreef op 27 november 2009 @ 22:05:
Bij Bagels&Beans kun je ook een lekkere high-tea doen, je krijgt er veel en lekker voor wat je betaald!! Ik zou alleen aan de Ferdinand Bol afraden, ook aan de Rozengracht, die zijn niet echt gezellig. Die aan de Raadhuisstraat (bij de Amstel) vind ik persoonlijk erg knus...Of op de Haarlemmerdijk. Daar ging ik altijd met mijn grote liefde naar toe, om op zaterdag te ontbijten. Zulke leuke meiden daar...
Bij Bagels&Beans kun je ook een lekkere high-tea doen, je krijgt er veel en lekker voor wat je betaald!! Ik zou alleen aan de Ferdinand Bol afraden, ook aan de Rozengracht, die zijn niet echt gezellig. Die aan de Raadhuisstraat (bij de Amstel) vind ik persoonlijk erg knus...Of op de Haarlemmerdijk. Daar ging ik altijd met mijn grote liefde naar toe, om op zaterdag te ontbijten. Zulke leuke meiden daar...
vrijdag 27 november 2009 om 22:20
vrijdag 27 november 2009 om 22:27
vrijdag 27 november 2009 om 22:27
vrijdag 27 november 2009 om 22:55
Wat een reacties al! leuk, dank jullie wel! Veel tips voor de Bakkerswinkel, ik ga morgen meteen bellen om te vragen of ik nog terecht kan. En anders zie ik hier genoeg dingen waar ik ook uit kan kiezen! Beans en Bagels is idd ook een goede tip, had ik nog niet aan gedacht. We zijn met z'n vieren, dus dat is niet zoveel.
zaterdag 28 november 2009 om 01:30
quote:ramiaatje schreef op 27 november 2009 @ 22:27:
Gartine! Echt een aanrader. Heel klein knus zaakje midden in het centrum in een straatje. Je loopt er zo aan voorbij, je moet echt weten dat het daar zit. Ze maken bijna alles zelf! En de bediening (dus de eigenaren) zijn erg gastvrij.
Wel aan te raden om te reserveren.
ter aanvulling: zitten in de Taksteeg, tussen Rokin en de Kalverstraat. Vlakbij het spui en de trams die over het Rokin gaan!
Heel erg leuk inderdaad
Gartine! Echt een aanrader. Heel klein knus zaakje midden in het centrum in een straatje. Je loopt er zo aan voorbij, je moet echt weten dat het daar zit. Ze maken bijna alles zelf! En de bediening (dus de eigenaren) zijn erg gastvrij.
Wel aan te raden om te reserveren.
ter aanvulling: zitten in de Taksteeg, tussen Rokin en de Kalverstraat. Vlakbij het spui en de trams die over het Rokin gaan!
Heel erg leuk inderdaad
maandag 30 november 2009 om 00:02
Sorry dat het vol was in de Bakkerswinkel(Warmoesstr) ik en vriendinnen hadden daar high tea vandaag! Was heeeeerlijk!We hadden de Old bakery hight tea, combi van hartig en zoet. Had een week van tevoren gereserveerd en ze hadden nog nét een plekje tussen 12 en half 2. Voor de volgende keer dus ook even reserveren, aanrader!
maandag 30 november 2009 om 20:45
maandag 30 november 2009 om 20:48
quote:missspanje schreef op 27 november 2009 @ 22:05:
Bij Bagels&Beans kun je ook een lekkere high-tea doen, je krijgt er veel en lekker voor wat je betaald!! Ik zou alleen aan de Ferdinand Bol afraden, ook aan de Rozengracht, die zijn niet echt gezellig. Die aan de Raadhuisstraat (bij de Amstel) vind ik persoonlijk erg knus...Raadhuisstraat bij de Amstel? Kalverstraat en Rembrandtplein liggen hier nog tussen...
Bij Bagels&Beans kun je ook een lekkere high-tea doen, je krijgt er veel en lekker voor wat je betaald!! Ik zou alleen aan de Ferdinand Bol afraden, ook aan de Rozengracht, die zijn niet echt gezellig. Die aan de Raadhuisstraat (bij de Amstel) vind ik persoonlijk erg knus...Raadhuisstraat bij de Amstel? Kalverstraat en Rembrandtplein liggen hier nog tussen...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
zondag 6 december 2009 om 20:57
De 3 graefen (of graefjes) zit dichtbij de Dam.. In het zijstraatje van de T-mobile winkel.. De beste hightea die ik in A'dam heb gehad (iig beter dan: Krasnapolsky, bakkerswinkel, de vries, stientjes). Overheerlijke worteltaart. Ernaast zit ook hun bakker, waar je alle taarten, cupcakes e.d. nog kan kopen om mee naar huis te nemen..