Fruit bij de supermarkt
zondag 29 november 2009 om 00:40
Negen van de tien keer als ik fruit koop bij de Jumbo valt het erg tegen: ananas is 'zurig' met vaak een rare bijsmaak en de mandarijntjes droog en hebben ook een aparte, niet lekkere bijsmaak. In tegenstelling tot de Albert Heijn, waar het wel prima smaakt! Hebben jullie hier ook ervaring mee? Dat het fruit bij de ene supermarkt wel goed is terwijl het bij de andere echt van geen goede kwaliteit is?
Tsja, wat je jezelf al niet afvraagt op een zaterdagavond
Tsja, wat je jezelf al niet afvraagt op een zaterdagavond
zondag 29 november 2009 om 00:42
zondag 29 november 2009 om 00:45
zondag 29 november 2009 om 00:52
zondag 29 november 2009 om 01:06
quote:Zespri79 schreef op 29 november 2009 @ 00:41:
Ik koop mijn fruit altijd bij de Aldi en moet zeggen die zijn van zeer goede kwaliteit.. Idem dito met de meeste groente ...
nou bij onze aldi's niet...
de appels smaken zelfs wat muffig.
en heb ze vaker gehad dan 1x
fruit koop ik meestal op de markt.
of bij nettorama, daar ziet/smaakt het fruit ook wel oke
Ik koop mijn fruit altijd bij de Aldi en moet zeggen die zijn van zeer goede kwaliteit.. Idem dito met de meeste groente ...
nou bij onze aldi's niet...
de appels smaken zelfs wat muffig.
en heb ze vaker gehad dan 1x
fruit koop ik meestal op de markt.
of bij nettorama, daar ziet/smaakt het fruit ook wel oke
zondag 29 november 2009 om 01:06
zondag 29 november 2009 om 01:22
quote:lunaan schreef op 29 november 2009 @ 00:44:
Kijk eens een kadootje, speciaal voor jou!
[afbeelding]
Haha.lunaan heeft een nieuwe hobby.
Plaatjes plakken!!
Ik koop fruit altijd bij Ah, vind het daar prima.
Kom verder alleen af en toe bij de Aldi.
Daar vind ik het fruit toch van mindere kwaliteit.
Kijk eens een kadootje, speciaal voor jou!
[afbeelding]
Haha.lunaan heeft een nieuwe hobby.
Plaatjes plakken!!
Ik koop fruit altijd bij Ah, vind het daar prima.
Kom verder alleen af en toe bij de Aldi.
Daar vind ik het fruit toch van mindere kwaliteit.
zondag 29 november 2009 om 09:01
zondag 29 november 2009 om 09:05
zondag 29 november 2009 om 09:18
quote:HoiPippiLangkous schreef op 29 november 2009 @ 08:54:
Waarom kopen jullie groenten en fruit niet bij de groentenboer?
Ik zit lezen en naar beneden te scrollen en ik vroeg me net af of er niemand bij de groenteman z'n fruit/groente koopt. Maar je was me voor.
Ik koop verswaren zelden bij de supermarkt. Ook geen vlees of vis (eigenlijk dat juist helemaal niet). Supermarkt is alleen voor droge kruidenierswaren, schoonmaakmiddelen, frisdrank, etc. De rest koop ik bij de slager, groenteman of visboer.
Waarom kopen jullie groenten en fruit niet bij de groentenboer?
Ik zit lezen en naar beneden te scrollen en ik vroeg me net af of er niemand bij de groenteman z'n fruit/groente koopt. Maar je was me voor.
Ik koop verswaren zelden bij de supermarkt. Ook geen vlees of vis (eigenlijk dat juist helemaal niet). Supermarkt is alleen voor droge kruidenierswaren, schoonmaakmiddelen, frisdrank, etc. De rest koop ik bij de slager, groenteman of visboer.
zondag 29 november 2009 om 10:26
zondag 29 november 2009 om 10:32
Ik koop mijn (seizoens) fruit bij de AH. Als het vers is daar is het goed, en aangezien ik niet zo'n fruiteter ben heb ik niet zo'n behoefte aan experimenteren.
Markt, Turk en groentenboer wel geprobeerd maar juist daar kan ik er niet zeker van zijn dat het niet melig is of met plekken.
Een keer heb ik superfruit gekocht bij een groentenboer. Was bereduur, maar erg lekker. Het moest een bowl worden dus heb er maar een beetje van gesnoept *note to self: ga nog eens langs die groentenboer*
Markt, Turk en groentenboer wel geprobeerd maar juist daar kan ik er niet zeker van zijn dat het niet melig is of met plekken.
Een keer heb ik superfruit gekocht bij een groentenboer. Was bereduur, maar erg lekker. Het moest een bowl worden dus heb er maar een beetje van gesnoept *note to self: ga nog eens langs die groentenboer*