Welke agenda voor 2010 hebben jullie en waarom?

29-11-2009 20:19 72 berichten
De tijd om een nieuwe agenda te kopen is weer aangebroken.

Welke agenda heb jij gekocht en waarom juist die?

Koop je elk jaar dezelfde of wissel je telkens? Weet je van tevoren welke je wilt kopen of doe je een impulsaankoop?

Mijn agenda koop ik:

Totaal aantal stemmen: 39

- ieder jaar dezelfde (31%)
- aan de hand van de prijs (5%)
- als het voor een goed doel is Geen stemmen
- welke ik leuk vind (38%)
- welke mij handig lijkt (15%)
- niet, ik krijg hem van mijn werk (8%)
- niet, ik gebruik geen agenda (3%)
Alle reacties Link kopieren
heb dit jaar een van de kritvat zo'n goedkope.. maar voor volgend jaar een van pink ribbon, ookal is ie wel groot, misschien ga ik nog wel om ene kleintje!

erg he
Ik heb die die je bij de kerstzegels krijgt,van Blond. Ik vind de agenda's die je erbij krijgt een handig formaat hebben en ja,gratis.En ja Blond
ik koop elk jaar dezelfde, kost maar 4 euro.

is zon grote bureau/kantoor agenda. ideaal als thuisagenda te gebruiken
Hondenleven!!!
Ik heb al jaren zo'n agenda van de HEMA waar je foto's in kan doen. Op de voorkant doe ik altijd een leuke foto van een reis die ik in het vorige jaar gemaakt heb, dan krijg ik weer zin in het volgende jaar en weet ik tegelijkertijd waar ik voor werk
Ik gebruik de agenda in mijn telefoon.

Vind het een stuk makkelijker dan zo'n papieren exemplaar.

Staat niet in je poll!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik heb deze van de hema als huisagenda gekocht. Had deze dit jaar ook en die beviel erg goed. Was 6,95 dit jaar.

Deze heb ik voor dagelijks gebruik maar heb ipv. die bloemenkaart een foto gedaan.

Door de hele agenda zijn er meerdere plaatsen voor foto's.

Het zijn 2 pagina's per week. Vond het erg belangrijk dat die flexibel was, niet te groot en dat je een draadje had waardoor je makkelijk kon zien waar je bent. Toevallig ook van de Hema voor 6,25.
quote:nikkinuts schreef op 29 november 2009 @ 20:24:

Ik gebruik de agenda in mijn telefoon.

Vind het een stuk makkelijker dan zo'n papieren exemplaar.

Staat niet in je poll! Haha zo modern ben ik nog niet.
quote:Nysse schreef op 29 november 2009 @ 20:24:

Ik heb al jaren zo'n agenda van de HEMA waar je foto's in kan doen. Op de voorkant doe ik altijd een leuke foto van een reis die ik in het vorige jaar gemaakt heb, dan krijg ik weer zin in het volgende jaar en weet ik tegelijkertijd waar ik voor werk Dan hebben we vast dezelfde agenda! Grappig.

zo een dus! ideaal
De weekplanner van de website jijislief.nl

Ik ben al jaren fan van die site en nu hadden ze voor het eerst een agenda, meteen gekocht natuurlijk.

Hij is nogal groot, dus niet echt handig om mee te nemen. Maar daar is ie eigenlijk ook niet voor bedoeld. En eigenlijk neem ik mijn agenda ook maar zelden mee... Ik schrijf er eigenlijk ook niet zoveel in...Waarom heb ik eigenlijk zo'n ding?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Outlook. Lekker saai.
Ik had vorig jaar die van Bruna en die van 2010 is weer zo mooi, dus heb ik die weer gekocht.
Op mijn werk heb ik ook outlook. Prive heb ik er altijd eentje van de V&D voor 2,95 euro. Qua indeling en formaat helemaal naar mijn smaak en lekker goedkoop. Probeer wel elk jaar een ander kaftkleurtje uit te zoeken. Ik hou zelf van een weekindeling (een week op twee pagina's) ivm het overzicht dat ik dan heb over mijn week. Wel moet ik er af en toe voor zorgen dat ik mijn outlook agenda ff match met mijn prive agenda, zoals bijv afspraken die uit kunnen lopen oid.
Ik heb ook altijd die van de hema waar je foto's ik kan doen. Die is echt ideaal. En de voorpagina verander ik ook regelmatig met een leuke kaart of foto.

Ik heb nu die van Blond Amsterdam. Die kreeg je gratis bij drie velletjes kerstpostzegels. Daar heb ik er weer twee van doorverkocht aan mn moeder... Ik stuur namelijk geen 60 kaarten in een maand.
Ik heb één van mn werk. En op mn werk ook één in Outlook, maar daar zet ik alleen mn zakelijke afspraken in, en in mn papieren agenda zet ik ál mn afspraken, zakelijk en prive.

Weet niet wat voor type het is, maar in ieder geval is de week verdeeld over 2 blz. En dan van boven naar beneden in kolommen. Zoiets:

Een losbladige inhoud van de Hema of V&D (huismerk) die ik in mijn knalroze omslag kan doen (heb ik al jaren), want die valt lekker op in een donkere tas. Formaat mini-succes. Voldoet prima.

Op het toilet heb ik dan nog een kalender hangen met notitieruimte, zodat ik in 1 oogopslag zie wat er die maand allemaal gaat gebeuren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 november 2009 @ 20:24:

Ik heb deze [afbeelding] van de hema als huisagenda gekocht. Had deze dit jaar ook en die beviel erg goed. Was 6,95 dit jaar.

Deze heb ik voor dagelijks gebruik maar heb ipv. die bloemenkaart een foto gedaan.

[afbeelding] Door de hele agenda zijn er meerdere plaatsen voor foto's.

Het zijn 2 pagina's per week. Vond het erg belangrijk dat die flexibel was, niet te groot en dat je een draadje had waardoor je makkelijk kon zien waar je bent. Toevallig ook van de Hema voor 6,25.Die 2e heb ik op mijn sinterklaas/kerst/verjaardagslijstje staan in het paars
Ik maak al jaren gebruik van een schoolagenda, zodat ik aan het begin van een nieuw schooljaar de hele jaarplanning alvast kon invullen, qua margedagen, studiedagen, herfstfeest, winterfeest, lentefeest enz. enz.

Oftewel: ik koop nu geen nieuwe agenda.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Blackberry!
die je bij de kerstzegels kreeg.

Vorig jaar een van de Hema
Ieder jaar dezelfde lijkt me niet heel handig aangezien ieder jaar de dagen toch weer net anders vallen

Ik heb 'm altijd van de V&D, lekker makkelijk met voorgedrukte uren...
quote:juniper8 schreef op 29 november 2009 @ 20:50:

[...]

Die 2e heb ik op mijn sinterklaas/kerst/verjaardagslijstje staan in het paarsDie heb ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gewoon een handig klein dingetje met wel ruimte om te schrijven bij de dagen. Ik kan niet zonder dat ding.... heb deze altijd in de tas zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven