3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren
Das heel lief Roos maar ik heb op het moment zoveel te verstouwen dat ik er zes topics mee zou kunnen vullen dus daar begin ik maar niet aan.

Ik blijf hier gewoon dom door ouwehoeren en dat serieuze gedoe daar betaal ik mijn therapeute dik voor.

(al hou ik daar, hoe dom ook, de helft nog voor me...)
ja das nie handig he, daar zit die therapeut voor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
(maar ik snap het wel hoor, vertel zelf ook maar de helft aan mijn therapeut:-$ )
Ha, de pot en de ketel enzo

Ik heb laatst een lijstje gemaakt met de dingen die ik heb meegemaakt en dat was wel even schrikken....als ik zo om me heen hoor storten mensen al in als ze één van die dingen meemaken.

Zal het lijstje hier niet neerzetten ivm herkenbaarheid (voor zover ik nog niet herkenbaar ben hier ) maar het was idd wel heel wat zo zwart op wit....

En ik kan veel hebben maar nu is het even op schijnbaar.
de tijd nemen om weer op te laden meis

"rent hard weg na de knuffel"
Ohhh Bammetje wanneer mag je weer naar je therapeut?

Ook bij een stoere sterke meid als jij (lees: juist bij een voor de buitenwereld zo stoere en sterke meid als jij) is het een keertje op he! Accepteren dat je je kut voelt dat schijnt al een heel eind te helpen...

Ik zal je niet teveel knuffelen, want ik meen me te herinneren dat je daar allergisch voor bent Hou je taai meid! En wat je hier kwijt wil dat plemp je gewoon lekker neer he!

@Jacky: mn broer woont niet bij mn moeder maar misschien dat ie nu wel een poosje bij haar gaat logeren want anders moet ie elke keer als hij naar haar toe gaat een uur op zijn fiets (hij wil geen auto, heeft wel een scooter, maar fietst liever )
Is Floor nog geweest? Ik mag toch aannemen dat ze haar Floor-tijd gebruikt om ons te vergezellen?? Wat anders kun je doen met tijd voor jezelf?
het is een orginele geloof ik, die broer van jou Bianc
Fijn dat je broer er is Bianca en fijn dat het met je moeder nog "goed" gaat!

IK mag vrijdag weer naar de therapeut (is geen echte therapeut maar das een korter woord) en morgen ga ik naar de huisarts, met (hoe kinderachtig) mijn moeder!

Ik kan nooit goed vertellen wat er scheelt omdat ik dus zo stoer doe en nu gaat zij mee omdat ze zich zorgen maakt.

(ze herkent dingen van mijn vader toen die een hersentumor had wat wij toen nog niet wisten) niet echt om vrolijk van te worden maar het zou kunnen.....ach bah, ik wil er niet aan denken ook maar ben blij dat mijn moeder meegaat morgen.
oeh Bammetje, ik hoop echt dat dat niet zo is Fijn dat je moeder meegaat
Is niks kinderachtigs aan hoor Bam.. jij blijft toch altijd het 'kleine meisje' van je moeder, en het is alleen maar heel lief dat ze zich zorgen maakt en je steunt! Bovendien kan zij inderdaad de dingen tegen jouw huisarts vertellen die jij verborgen houdt achter je stoere schild!

En denk er inderdaad nog maar niet aan, want hoe groot is die kans dat jij dat ook zou hebben? Maar ik kan me voorstellen dat je je toch wat zorgen maakt zolang je dat niet zeker weet, zeker als je het van zo dichtbij hebt meegemaakt.
Ik hou het nog maar even op een beknelde zenuw, te veel stress, te weinig slaap, te ongezond leven ofzo.

Maar even door de scan om het uit te sluiten zou wel fijn zijn.
quote:rosanna08 schreef op 29 november 2009 @ 21:22:

het is een orginele geloof ik, die broer van jou Bianc

Ehhmmm. ja, dat is het goeie woord!

Hij heeft jaren geleden zijn huis verkocht en woont met zn kat in een stacaravan (wel een mooie hoor), omdat ie zn overwaarde wilde gebruiken om een half jaar per jaar te fietsen door de wereld. Hij zei: nu kan ik het nog, misschien over 15 jaar niet meer. Dus elk half jaar zegt ie zn baan op en na dat half jaar zoekt ie weer een nieuwe. Hij heeft gelukkig een opleiding waarmee hij bij ons in de regio altijd wel weer een goeie baan krijgt, en dan gaat ie weer sparen voor zn volgende reis. Echt een superleuke gozer!
Inderdaad Bam, dan kun je dat in elk geval uit je hoofd zetten!

Hoe laat moet je bij de huisarts zijn morgen?
Klinkt als een mooi leven dat van je broer Bianca!
Hallo....

Heb ik wat gemist?
quote:mamalief schreef op 29 november 2009 @ 21:29:

Ik hou het nog maar even op een beknelde zenuw, te veel stress, te weinig slaap, te ongezond leven ofzo.

Maar even door de scan om het uit te sluiten zou wel fijn zijn.Psssst Bam.. niet vertellen dat dat slaapgebrek door ons komt he! Straks schrijft ie nog een recept uit voor een Viva-verbod!! En da vinde wij nie leuk nie !
quote:floor72 schreef op 29 november 2009 @ 21:32:

Hallo....

Heb ik wat gemist?

Haaai Floor (ik wist wel dat je je Floortijd hier zou komen besteden)

Hoe is het meid?

1 bladzijde terug (of misschien wel 2 inmiddels) staat een mooie samenvatting van de afgelopen dag.

Ik ben er weer.

en weet niets inhoudelijks te typen,...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik lees ff terug.
Dan lees je toch gewoon lekker mee Straatje... ook goed hoor!
haaaaaai Floor en Straatje
Fijn dat je broer er weer is Bianc! Het klinkt als een geweldige vent en volgens mij ben je stapelgek met 'm.

Ik ben ook zo dol op m'n broertje en daar ben ik zo blij mee. Vroeger vochten we elkaar de tent uit trouwens.
Haha ja wij ook Floor... mén wat had ik toen soms een hekel aan hem! Maar ik ben 1,5 jaar jonger dan hij en hij pestte mij altijd... de etterbak
Ik heb hem trouwens weleens een gecompliceerde elleboogbreuk bezorgd (per ongeluk! *schaamsmiley*)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven