*** BAR TOO MUCH 181 ***
zondag 29 november 2009 om 21:34
quote:Helaholalalala schreef op 29 november 2009 @ 21:26:
Gelukkig heb ik voorbeeldige kinderen en ben ik zelf degene die het flikt hun vader wel eens uit huis te jagen
Sorry hoor, maar ben druk met de DS. Ik krijg dat ene level maar niet gehaald....Welk spel Hel? Mss kan ik nog advies geven?
Gelukkig heb ik voorbeeldige kinderen en ben ik zelf degene die het flikt hun vader wel eens uit huis te jagen
Sorry hoor, maar ben druk met de DS. Ik krijg dat ene level maar niet gehaald....Welk spel Hel? Mss kan ik nog advies geven?
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 29 november 2009 om 21:53
Ik geloof dat mijn kinderen niet de enige reden waren voor de eerste keer weglopen. Mijn opmerking dat je een kleuter die over zijn toeren is, echt niet rustiger krijgt door zelf te gaan schreeuwen, was toen de druppel. Waarom hij de tweede keer wegliep, weet ik niet. Ik stond te koken. Misschien had hij geen trek?
Enniewee. Ik ben dus momenteel TAM. Een soort van BAM maar dan tijdelijk. Tenminste, daar ga ik voorlopig maar vanuit.
Stom hoor.
Enniewee. Ik ben dus momenteel TAM. Een soort van BAM maar dan tijdelijk. Tenminste, daar ga ik voorlopig maar vanuit.
Stom hoor.