*** BAR TOO MUCH 181 ***
woensdag 2 december 2009 om 17:48
Dochter 1, eerste in rij ligt hierzoot ziek op de bank. Vanmorgen ziek uit haar werk gekomen..........dan willen ze toch bij moeders zijn hè
.
Zoon 1, tweede in rij is onderway van de hoofdstad want morgen tandartsbezoek (ze hebben denk ik geen tandartsen in de hoofdstad ghehe...)
En dochter 2, derde in rij staat onder de shower.
Man speelt gitaar.
Zo heb je dus ineens geen leeg nest meer.....................
Gelukkig mag ik morgen de boel weer ontvluchten richting Zuiden
Zoon 1, tweede in rij is onderway van de hoofdstad want morgen tandartsbezoek (ze hebben denk ik geen tandartsen in de hoofdstad ghehe...)
En dochter 2, derde in rij staat onder de shower.
Man speelt gitaar.
Zo heb je dus ineens geen leeg nest meer.....................
Gelukkig mag ik morgen de boel weer ontvluchten richting Zuiden
jooppie wijzigde dit bericht op 02-12-2009 17:49
Reden: tiepvaudjuh
Reden: tiepvaudjuh
% gewijzigd
donderdag 3 december 2009 om 07:55
Goedemorgen.
Mijn irl is nogal uitgebreid sinds de verhuizing, dus minder tijd voor het forum.
Moet nog 2 surprises maken voor zaterdagavond, notulen afmaken van afgelopen maandag. En verder heb ik deze week 3 gesprekken op diverse scholen (huidige school oudste en beoogde toekomstige scholen van oudste en jongste). En al die scholen zitten een takkeneind weg, dus de NS verdient er goed aan en het kost me elke keer een halve dag. Maar het gesprek van morgen kan ik combineren met het bewonderen van Jo's nieuwe tv, dus das twee vliegen in één klap. Met een beetje mazzel heeft Jo dan ook nog een kopje koffie voor me.
Mijn irl is nogal uitgebreid sinds de verhuizing, dus minder tijd voor het forum.
Moet nog 2 surprises maken voor zaterdagavond, notulen afmaken van afgelopen maandag. En verder heb ik deze week 3 gesprekken op diverse scholen (huidige school oudste en beoogde toekomstige scholen van oudste en jongste). En al die scholen zitten een takkeneind weg, dus de NS verdient er goed aan en het kost me elke keer een halve dag. Maar het gesprek van morgen kan ik combineren met het bewonderen van Jo's nieuwe tv, dus das twee vliegen in één klap. Met een beetje mazzel heeft Jo dan ook nog een kopje koffie voor me.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 3 december 2009 om 10:28
quote:Helaholalalala schreef op 03 december 2009 @ 10:18:
En een biertje heeft Jootje ook wel
Gedoe Mir, succes ermee
KoffieEen biertje? Ik kom 's ochtends, dan liever nog geen bier, moet daarna nog praten op de school van oudste.
En een biertje heeft Jootje ook wel
Gedoe Mir, succes ermee
KoffieEen biertje? Ik kom 's ochtends, dan liever nog geen bier, moet daarna nog praten op de school van oudste.
Try something new today. For example: make a good decision.