Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zo weer even een buikgriepje verder (ik) en T hangerige dagen van de prik gaan we weer vrolijk verder

Ik ben nu druk met het Vivasint gebeuren bezig want het schiet nu toch echt op. Vandaag met buikkrampen en al de kadootjes gekocht, ja ja deze Vivapiet zet door

Maar donderdag dus de prikken erin, L huilde even bij het prikken en T al van te voren en die had er dus ook wel last van vrijdag.

School vond hij echt heel erg leuk en nu dus iedere week 1 keer en dan vanaf 4 jan echt, wel 2 dagen voor zijn verjaardag maar het leek ons het leukst als hij begint wanneer de andere kindjes ook weer beginnen.

Donderdagavond nog een leuke info-avond gehad, die wij als OC van het KDV hadden georganiseerd. Hoge opkomst, iets van 80 ouders. Het ging over de "fantastische" karaktertjes van peuters. Dus Amalia, ik kan je wel wat info sturen Zo herkenbaar allemaal.

Gisteravond mochten T en L hun schoen weer zetten maar die van ons moesten ook, dus weer wat dingen ingepakt die nog in de kast stonden en wat waren we blij vanmorgen Maar T was erg blij met zijn zwabber en stoffer en blik.

Jinny, zo te lezen hebben jullie het dus lekker maar druk gehad. Wel geslaagd dus. Nu maandag meteen weer aan het werk? En wat een hilarische opmerking van oudste

Juud, Nog gefeliciteerd! Nieuwe computer gehad?

Bridge, wat leuk zeg zo'n super vroeg en goed geheim gehouden feestje!

Star, leuke laarzen! Lijken me heerlijk zitten. En wat zielig dat Ceetje het nu alweer heeft. Heeft ze erg veel last ervan?

Mal, Auw migraine en Malman weer wat aan de beterende hand dus.

Mamax: Zal ik wat vis sturen voor de crêche? Niet leuk zeg zo'n huis vol zieken. Hopelijk is het virus snel weer vertrokken.
Enka graag. Ha ha.

Dat kind wordt zo brutaal. Heel vreemd hoe snel hij dat ontwikkeld. In 3 dagen tijd ongeveer. Domme mamma, domme papa, erop los slaan, tong uitsteken. Meneer staat vaak op de gang dus. Om met een sip gezichtje terug te komen: horry (wel weer heeeeel aandoenlijk met dat piepstemmetje, sippe gezichtje en net niet duidelijke sorry). Maar vermoeiend. Vind het ook lastig; negeren of straffen. Straffen vindt hij wel erg. en met negeren gaat hij net zo lang door tot we reageren. Het is dus wel een aandacht spelletje. Dan zou negeren dus weer werken.

Faaaaase.

Mamax sterkte daar hoor. Hopelijk wordt het niet te erg en zijn jullie straks lekker immuum met je eigen antisysteem!

Maxi wil gewoon niet naar school
Meurning.

Het is nog donker
Goedemorgen! Mr J was erg blij met zijn 2 knipperende badeendjes in de schoen van de Sint. Mooi.

Die andere hakken van jou lijken wel op die Jimmy Choo's van de H&M Star! Vind het altijd zo knap als vrouwen daarop kunnen lopen, ik ben niet zo handig met hakken. Hoe gaat het met Ceetje?

Enka, beterschap! Niks aan buikgriep.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha Enka, stoer hoor, winkelen met buikgriep Beterschap!

Ceetje heb ik net naar het kdv gebracht. Aan begin van de nacht nog wel een paracetamol gegeven en vanmorgen ook nog eentje, maar ze wilde graag en als het niet gaat bellen ze wel.

Vanmiddag om 13.30 gaat Eetje twee uurtjes oefenen. Heb nu al een knoop ik mijn maag
Wanneer moet je weer aan het werk Star?
Aanstaande maandag.
Bah, niks aan.
Zeer zeker niet.

Het is ook nog zo donker en koud.

Hoest met Malman?
Een beetje zo-zo nog. Geen koorts meer enzo, dus hij gaat een paar uurtjes naar het werk, wat licht administratief werk doen. Ik hoop dat hij snel naar de internist mag.
Ik hoop het ook voor jullie! Anders gewoon er even achteraan bellen?
Ik zal het even doorgeven aan Malman. De brief had er al wel moeten zijn, denk ik zo.
Goedemorgen!

fijn dat het wat beter gaat met Ceetje, Star.

Zo gedicht is binnen nu de rest nog

Ik denk ook te weten wie mij heeft!
Malman weer aan het werk, zal hem goed doen denk ik.

Ik wordt altijd nog ellendiger van het "thuis"hangen als ik ziek ben.
Da's een Sint die mooi op tijd is!

Sint op kdv is woensdag hoor ik net, kiddo's zijn allemaal haske hyper.
Juul ook, al is het nog wel gezellige hyper.

Wij vieren sinterklaas in leiden en Tilburg zaterdag, dus al heel constructie bedacht hoe we al die pakjes meekrijgen

Eens kijken of hij daar intrapt, hahaha
quote:bambino schreef op 30 november 2009 @ 09:21:

Juul ook, al is het nog wel gezellige hyper.

Wij vieren sinterklaas in leiden en Tilburg zaterdag, dus al heel constructie bedacht hoe we al die pakjes meekrijgen

Eens kijken of hij daar intrapt, hahahaAlles een dag van te voren in de achterklep en de klep dichthouden?
Wat lult die 2italy2 dom zeg.
quote:Maleficent schreef op 30 november 2009 @ 09:22:

[...]

Alles een dag van te voren in de achterklep en de klep dichthouden?En je klep ook uiteraard
quote:Star schreef op 30 november 2009 @ 09:25:

Wat lult die 2italy2 dom zeg.

Nou, inderdaad.

Heee de zon schijnt hier, het is een wonder
nee hoor, dat doen wij veel handiger, heb namelijk ook fotoboekjes.

Julian wordt onze sinterklaas.

Hij zet vrijdag verplicht zijn schoen ( zul je dan zien dat hij niet wil) en dan staan er zaterdag allemaal zakken met kadootjes bij zijn schoen met bovenop een kado voor hem met een brief eraan! Dat sinterklaas gehoord heeft dat hij naar de oma's gaat bla bla bla ( dat mag manlief goed inkleden) en dat hij gezien heeft dat Julian allemaal dingen voor iedereen geknutseld heeft en een fotoboek voor de oma's heeft gemaakt en dat hij dan maar snel zijn kadootje uit moet pakken. Daar zit dan een sinterklaaszak in ohh en ik bedenk nu ook ineens dat ik daar inpakpapier in stop. en omdat Juul een sinterklaaspak heeft kan Julian zijn kadootjes wel als sinterklaas uitdelen. en dan krijg ik ook geen vragen hoe de sint aan foto's komt enzo.

Juul vindt zoiets helemaal geweldig, want die geeft graag alles weg. Best gniepig..
Hehe, bijgelezen. Arme Ceetje weer beter gelukkig.

Maandag weer aan het werk Star, driewerf bah...

Bridges, geen male stripper dus? Klinkt erg leuk, jullie vrijgezellenfeestie! Wat had aanstaande gedaan?

Kokos, sterkte voor man vandaag. Was hij erg zeuwachtig?

Hier zaterdag Suus, Jeetje en Meetje op beoek, helemaal gezellig. Meetje is echt zeldzaam zoet zeg, wat een popje! En gisteren naar het Pietendorp in Enkhuizen, was vreselijk leuk dus blij dat we de regen hebben getrotseerd ('t werd uiteindelijk zelfs mooi weer ook).

Vivasint moet nog een pakje, vandaag maar eens op jacht.
quote:Star schreef op 30 november 2009 @ 09:26:

[...]

En je klep ook uiteraard :roffel:
Wat heb je dat weer inventief bedacht Bam
Haha Bam, de Da Vinci Code is er niks bij, wat een complottheorieen schud jij uit je mouw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven