Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Boston Legal.

SYTYCD was zo freakin' goed dit jaar. Geweldige dansen gezien. Willikook! En Dan er dan graag bij (nog geilere smiley)

Nee, niet film en zwemmen, film kwam in plaats van zwemmen (omdat Mops dus niet fit was en het zwemmen dus gecancelled werd).

Was de postdoos naar wens. Tila?
Wat wilde ik nou toch typen?
Een BL-letje is een Boston Legal-tje, de meest geweldige serie ever. Ik ben daar zo aan verslaafd dat ik gewoon de hele serie voor de tweede keer aan het kijken ben (5 seizoenen) en hjele dialogen terugspeel omdat ze zo grappig zijn. Ik heb Bloes aangestoken met mijn verslaving.

Nu we het erover hebben: ik ga naar bed met een BL-letje.

*Denny Crane, once captained my own spaceship....*
.
Ik heb net eens even gegoogled hoe lang Dan is (hoezo pubergedrag?) maar ik denk dat-ie erg klein is. Nu is dat in bepaalde settings misschien best handig (denk aan: glas rosé op zijn hoofd zetten), maar dasnieaantrekkelijk heur, een klein mannetje. Bovendien beging ik de grote fout om op YouTube op een filmpje te klikken waarin-ie zelf danst, en daarin had hij wel zo'n achterlijke hiphop-outfit aan, dat ik even genezen ben. Maar, eerlijk is eerlijk: zijn glimlach en stem.....smelt.
.
De postdoos was cool, Mims. Dinsdag komt hier de poppetjespiet langs

Boston Legal... ik loop achter, dames, dat heb ik dus nog nooit gezien. Kan ik dat op verblijf in Belgie gooien? Ja? Want het klinkt wel cool!

Godscrisis, wat kunnen sommige mensen dansen., En ik ga niet voor Dan, maar wel voor Angelo
Die hiphop-outfit heb ik ook gespot, maar die is in mijn dirty mind allang uit. Net zoals zijn lengte, dat ligt puur aan het perspectief,
BL is slechts 2 seizoenen in NL op TV geweest en daarna niet meer. Was geen groot succes in NL, en wromnie, daar snap ik niks van.

Angelo??!!??!!??!!?? Was wel een lieveke, maar ik werd er niet echt warm van, aantrekkelijkheidsfactorgewijs. Dansgewijs kreeg ik het heel erg warm van hem, dat wel.
.
quote:mimsey schreef op 29 november 2009 @ 23:15:

Die hiphop-outfit heb ik ook gespot, maar die is in mijn dirty mind allang uit. Net zoals zijn lengte, dat ligt puur aan het perspectief, Heb jij weer gelijk in, voel je niks van. Hoewel ik dan toch angstige visioenen krijg dat alles aan hem klein is. Nou ja, die stem weegt daar wel weer tegen op. Stel je toch eens voor dat hij.... HOUD OP, MARIE, SLAPEN MOET JE....
.

Truste, Mims, grijns.
.
quote:Mariannanas schreef op 29 november 2009 @ 23:20:

[afbeelding]

Truste, Mims, grijns.

Tja. Dievinnikdusechtniegeyl hoor.

Ook het idee dat ie voor mij een bijzettafeltje zou zijn.

En Angelo moet eerst met me dansen voor ik verder beslis wat ie wel en niet mag doen Hij moet wel kunnen leiden. zuwwemaarzeggen...
Dan als bijzettafeltje.

Tja..

Ach, waarom niet.

Ik doe daar niet moeilijk over.

Mits hij maar naakt is zo sexy lacht.

wordt woest uit haar fantasy gesleurd door spugend kind.
Agossie arme mops. Sterkte Mims.

Verder klinken alle zondagen bij iedereen erg fijn.

Ben benieuwd hoe Darly het heeft in broerstad.

Ik was met vriendin en haar familie eten bij mijn papa die ook nog andere gasten over de vloer had. De jongste zei binnen 5 minuten opa tegen mijn vader, de oudste volgde een halfuurtje later

Was erg leuk.

Mijn toekomstige echtgenoot vulde gelijk de kamer toen hij binnenkam, poeh he wat een uitstraling. Maar geen relatiemateriaal volgens mij hoor. Hij woont gescheiden van zijn tweede vrouw met wie hij een kind hgeeft, officieel zijn ze nog niet gescheiden. Maar ik heb erg leuk backgammon met hem gespeeld en flink ingemaakt door hem. Morgen vertrekt hij weer naar zijn homecountry. Waarschijnlijk vanaf januari zit hij tijdelijk in het diepe zuiden van NL. Dus wie weet.

Ondertussen de scharrel ook gesproken. Hij belde vlak voor ik ingepropt tussen kinderstoeltje en oudste in het koekblikje van vriendin ging zitten, maar heb hem toen ik thuis was teruggebeld. We gaan (waarschijnlijk) woendag verder praten. Het was het hele gesprek wat wij de laatste keer hadden wat hem wat schrik aanjoeg...Nou ja wordt ook vervolgd dus.

En nu ga ik maar eens slapen....
Poeh! Spannend!!!

Oei, Mims, hoe gaat het nu?
Wie wil er koffie?

Tjessis, M'anas zit gewoon al 100 jaar in een taxi!
Pfff, mag hopen dat Marie ondertussen wel uit de taxi is, gezien het tijdstip dat ze erin moest stappen.

Sterkte Marie.

Lekker Tila, doe maar koffie, ik heb beroerd geslapen vannacht, kennen jullie dat dat je denkt dat je niet slaapt de hele nacht. Vermoeiend
Ow, arme Suup, da's inderdaad klote.

**en koffie**
Zo. Het gansche gezin is tandengechecked. Geen gaatjes, jippie!
Vanmorgen toch nog even langs huisarts vanwege kuch Mops. Vannacht moest ze vanwege die hoestbuien dus overgeven, zo heftig waren ze. Uiteindelijk belandde ze dus (omringt door emmertjes, ) bij mij in bed, waar ze honderduit onsamenhangend heeft liggen kletsen. Gezellig hoor, maar niet op dat tijdstip. Geen idee waar ze het over had trouwens, onverstaanbaar en van de hak op de tak, maar ze had zelf de grootste hoestbuienlol.

Nu dus antibiotica vanwege "natte longen" en een wit (maar wel vrolijk en koortsvrij) meisje op de bank. Och arme. Wanneer word het weer zomer?

Suup, toekomstige echtgenoot is natuurlijk geen relatiemateriaal omdat hij nog geen vrouw zo geweldig als jij tegen is gekomen, . Heftig gedoe met Scharrel. Kan je zijn schrik wel begrijpen (en daarmee bedoel ik niet of je heel empathisch snapt wat hij bedoelt) of is dit een typisch gevalletje van teveel bagage? Je zei dat hij het mogelijkerwijs wel waard leek en dat klinkt fijn en is je zo gegund, maar als het al zoveel gedoe is om iets uit te praten lijkt me dat wel heel frustrerend. Zeker als datgene wat uitgepraat moet worden eigenlijk het uitpraten niet waard zou hoeven zijn. Hoe dan ook; Doe je de hele lieve groetjes aan Vriendin?

Geen gaatjes! Wauw. Fijn! Dat verdient een snoepje,
*klapt de deur van het Kasteel open en kwakt een koffer op de grond*

Joehoe! Daar ben ik weer!

Broerstad was helemaal leuk. Gezellig met vriendinnetje drie hele dagen de stad doorkruist (damn zere voeten), mooie dingen gezien, lekker gegeten, beetje geshopt. Geweldig :-) Kleine domper was dat we ruim 2 uur vertraging hadden op de terugweg en dat ik 1 werktelefoontje en 2 werk-smsjes heb gehad waar ik gelukkig niet veel mee hoefde te doen maar toch.

Nu draait er op de achtergrond een hele grote was en ga ik nog even aan de koffie voordat ik me richting werk ga begeven.

Ben een beetje bijgelezen: Dan is ontzettend klein weet ik van een vriend van mij die bij die omroep werkt.
Klinkt fijn, Darly. Goed zo.

Jajajaja, nu weet ik wel dat Dan klein is.

Maar misschien is hij wel...euh.. heel groot van binnen,
Whoehahaha, heel groot van binnen. Dazalwellllll....

Fijn dat het leuk was Dar!! Knap je van op.

En Suup, ik ben nu ook wel benieuwd naar de Discussie. Dus als je tijd hebt; Kelder? (dan zal ik weer eens afdalen naar dat kloteding)

Ben heel geconcentreerd aan het werken nu. Zo maar eens mee gaan beginnen want er moet best veel gedaan worden. Maar mijn hoofd staat nog naar vannacht. MM en ik hebben unspeakable things gedaan, lang, nat en heet. En daarna heb ik ontzettend erotisch gedroomd. Over enorme erecties en n**kende mensen enzo. Oh my..... MM dacht al zoiets; ik lag heel erg te draaien en pakte ineens zijn geslacht en maakte tevreden geluidjes. Oh my

En ik heb die Dan nog niet eens gezien!

Lalalalala, rapportages en typen, lalalalala, echt heel interessant, lalalalla klantencontact, lala, websites, lalalalala, mail, lalalalala

Zo

Ik ben in de stemming.

(voor SEX )

Bloosem
Hahaha Gruizige Bloes. Gaat het al een beetje, of zit je te wiebelen op je bureaustoel?

Arme Mops! Slaat de AB al een beetje aan?

Groot van binnen. Jaja., Als dat op de cruciale moomenten maar naar buiten steekt, zuwwemaarzeggen

Hai D! Welkom terug! Hoe is het met je voeten?

Suup! Hoe is ie?

Ik zou allemala nuttige dingen gaan doen, zoals vogelhuisjes in elkaar timmeren voor de Sint, speelgoed uitsorteren, strijken, etc, maar dat heb ik allemaal niet gedaan. Heb wel zitten boeren voor MK: die heeft nu ook haar eigen boerderie
Mops heeft nooit AB, de laatste keer was volgens mij...euh... drie jaar geleden ofzo. Toen met die ontstoken oogkas. En nu verbaas ik mij over de snelheid van dat spul; vanmorgen nog een dweiltje maar zojuist heeft ze haar tweede boterham voor zichzelf gesmeerd, met ruime hoeveelheid chocoladevlokken. . Ze hoest nog wel, maar het scheelt echt enorm.

Hahaha, Bloes, heb je niet te hard geknepen vannacht...
Bloes is tochtig :-)

Pfff..ben een paar dagen weg geweest en alles is veranderd. De bussen die bij mij in het durp rijden zijn ineens vernieuwd, de Renault-garage bij mijn huis is ineens van Kia. Mijn wasmachine weigert ineens te centrifugeren zodat ik een soort van mini-tsunami in mijn badkamer had vannochtend. En op mijn werk zijn er binnen die paar dagen 3 mensen overspannen naar huis gegaan.

*kijkt het Kasteel rond* Hier alles hetzelfde toch nog? In ieder geval qua inrichting?
~gaat snel voor de nieuwe kasteelbank staan, gebaart naar de butler dat hij heel snel zijn baardje af moet scheren, en schopt met haar pump het bord met de herziene kamerindeling in een hoek~

Ja hoor, hier is alles hetzelfde.

~gooit nog snel een pruikje naar Suup, zodat die haar bruine haren kan bedekken~

Drie mensen overspannen... Interim ook? Nee? Jammer!
Neu hoor, alles is nog hetzelfde hier. IK heb alleen op de tocht gestaan, blijkbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven