Vergissen in vriendinnen, wie nog meer?

30-11-2009 16:48 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet het toch even kwijt: wat kun je je vergissen in mensen!

Je denkt dat bepaalde mensen, vrienden zijn, maar helaas!

Mijn geval: na 3 jaar tijd heb ik 1x een afspraak moeten afzeggen, omdat ie verkeerd in mijn agenda staat en daarom laten ze je keihard vallen!
ik denk eerder dat dit de druppel was...

kan me niet voorstellen dat je hierom een vriendschap beeindigd.
Dán was het geen echte vriendin....
Wat is je definitie van een vriend?
En de rest van het verhaal?
Waarschijnlijk speelt er meer dan dat....
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Jep, binnen een vereniging: als er mensen uit elkaar gaan, verlies je vrienden, maar dit geven ze dan als aanleiding....
Geloof ook niet dat dat het probleem was....

Moet meer aan de hand zijn.
Er is vast meer aan de hand, kan me niet voorstellen dat je "vriendin" je laat vallen om 1 vergeten afspraak.
"Als er mensen uit elkaar gaan"?

Als in relatie beeindigen?
quote:Iris27 schreef op 30 november 2009 @ 16:51:

Waarschijnlijk speelt er meer dan dat....Inderdaad, hoe hebben ze je laten vallen? Geef ons wat meer informatie. Anders kan ik er bijna alleen maar van uit gaan dat men al langer een probleempje met jou had.
Waarschijnlijk was de liefde van de andere kant al een stuk minder, en dit een mooie reden om er klaar mee te zijn.

Soms zijn vriendschappen gewoon op, over datum, finito.
En wat is er nog meer gebeurt in de afgelopen jaren? Was je wel een leuke vriendin voor hem/haar? Ik geloof er niets van dat dit het hele verhaal is.
Oke, wat achtergrond informatie: Een half jaar geleden is mijn relatie uitgegaan en dit waren zeg maar "gedeelde vrienden",ik ben met hun deze zomer nog op vakantie geweest en daarna nog verschillende malen afgesproken, contact is inderdaad wat verwaterd, maar om dan op een feest van gezamelijke vrienden iemand compleet te negeren, dat doet pijn.

Mijn inziens hoef je niet altijd vriendinnen te blijven, maar kun je toch wel gewoon normaal tegen elkaar blijven. Wat ik eerder heb genoemd was inderdaad ook fout en daar heb ik ook meteen sorry bij gezegd, maar voor mij zou zo iets nooit doorslaggevend zijn, als iemand 1 fout maakt.
Heel lullig. Ze zijn het niet waard.
Het werkt idd zo. Mijn ex in ik zijn nog (niet te geloven maar waar) goede vrienden. En we verbazen ons erover hoe gemeenschappelijke vrienden een kan gekozen hebben. Heel bizar eigenlijk.
Mijn ervaring met gezamelijke vriendschappen, is dat men met de een net een tikkie beter op kan schieten dan met de ander. Maar ja, omdat het een stel is, wordt men dan maar met beiden bevriend. Zodra de relatie over is, hoeft dat niet meer. En daar maken veel mensen dankbaar gebruik van. Lullig, maar helaas.
@ minny: Tsja doet nog extra pijn, omdat het van "oorsprong" eigenlijk mijn eigen vrienden van voor de relatie waren....
TO, het komt op mij over alsof ze hebben gewacht op een kans om je te laten vallen. Je hebt het ze alleen makkelijk gemaakt. Het is dus niet eens je schuld en die afspraak vergeten is niet de reden, maar een mooi excuus. Voel je niet lullig, als je de afspraak niet vergeten was dan waren ze op zoek gegaan naar een ander "foutje" van je en was de vriendschap op een ander moment voorbij gegaan. Men had gewoon eerlijk moeten zijn en moeten zeggen dat het niet meer klikt of zo. Ik weet natuurlijk niet zeker of het zo is gegaan als ik net omschrijf, maar zo komt het op mij over.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:Misseigenwijs schreef op 30 november 2009 @ 18:13:

@ minny: Tsja doet nog extra pijn, omdat het van "oorsprong" eigenlijk mijn eigen vrienden van voor de relatie waren....Dan is het echt een klerestreek
Ze hebben dus daadwerkelijk tegen je gezegd dat ze de vriendschap willen verbreken? En ze hebben aangegeven dat dat is omdat je onbetrouwbaar (of zoiets) bent omdat je afspraken verzet?

Het verhaal blijft onduidelijk voor mij...
Joh, mensen die zo kleuterig doen door je op een feest te negeren om zoiets, zijn het niet waard.
Vervelend voor je, ik ken het gevoel wel. Zo wilde een vriendin van me geen contact meer omdat ik 1 keer niet op haar verjaardagsfeest was geweest. We hadden nooit ruzie, en zomaar om die ene keer hoefde het voor haar niet meer. Ik heb haar om uitleg gevraagd, maar ze voelde zich zo gekwetst door mij omdat ik niet op haar verjaardagsfeest was geweest. Nu geruime jaren later ben ik blij dat ik geen contact meer met haar heb, en ik heb ook het gevoel dat dit de uiteindelijke reden niet is.
Tuurlijk is dat niet de reden, maar ik snap niet waarom het op zoiets stuk zou moeten lopen. Op een begeven moment groei je gewoon uit mekaar. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen vriendinnen heb waar ik alles mee deel en arm in arm mee op straat loop en pashokjes mee deel. Die intensiteit zie ik wel eens met meiden. Het lijkt wel een soort van verliefdheid die opeens om kan slaan ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven