Vergissen in vriendinnen, wie nog meer?
maandag 30 november 2009 om 16:48
maandag 30 november 2009 om 17:02

maandag 30 november 2009 om 17:45
Oke, wat achtergrond informatie: Een half jaar geleden is mijn relatie uitgegaan en dit waren zeg maar "gedeelde vrienden",ik ben met hun deze zomer nog op vakantie geweest en daarna nog verschillende malen afgesproken, contact is inderdaad wat verwaterd, maar om dan op een feest van gezamelijke vrienden iemand compleet te negeren, dat doet pijn.
Mijn inziens hoef je niet altijd vriendinnen te blijven, maar kun je toch wel gewoon normaal tegen elkaar blijven. Wat ik eerder heb genoemd was inderdaad ook fout en daar heb ik ook meteen sorry bij gezegd, maar voor mij zou zo iets nooit doorslaggevend zijn, als iemand 1 fout maakt.
Mijn inziens hoef je niet altijd vriendinnen te blijven, maar kun je toch wel gewoon normaal tegen elkaar blijven. Wat ik eerder heb genoemd was inderdaad ook fout en daar heb ik ook meteen sorry bij gezegd, maar voor mij zou zo iets nooit doorslaggevend zijn, als iemand 1 fout maakt.
maandag 30 november 2009 om 18:07
Mijn ervaring met gezamelijke vriendschappen, is dat men met de een net een tikkie beter op kan schieten dan met de ander. Maar ja, omdat het een stel is, wordt men dan maar met beiden bevriend. Zodra de relatie over is, hoeft dat niet meer. En daar maken veel mensen dankbaar gebruik van. Lullig, maar helaas.
maandag 30 november 2009 om 18:20
TO, het komt op mij over alsof ze hebben gewacht op een kans om je te laten vallen. Je hebt het ze alleen makkelijk gemaakt. Het is dus niet eens je schuld en die afspraak vergeten is niet de reden, maar een mooi excuus. Voel je niet lullig, als je de afspraak niet vergeten was dan waren ze op zoek gegaan naar een ander "foutje" van je en was de vriendschap op een ander moment voorbij gegaan. Men had gewoon eerlijk moeten zijn en moeten zeggen dat het niet meer klikt of zo. Ik weet natuurlijk niet zeker of het zo is gegaan als ik net omschrijf, maar zo komt het op mij over.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

maandag 30 november 2009 om 21:45
Vervelend voor je, ik ken het gevoel wel. Zo wilde een vriendin van me geen contact meer omdat ik 1 keer niet op haar verjaardagsfeest was geweest. We hadden nooit ruzie, en zomaar om die ene keer hoefde het voor haar niet meer. Ik heb haar om uitleg gevraagd, maar ze voelde zich zo gekwetst door mij omdat ik niet op haar verjaardagsfeest was geweest. Nu geruime jaren later ben ik blij dat ik geen contact meer met haar heb, en ik heb ook het gevoel dat dit de uiteindelijke reden niet is.
maandag 30 november 2009 om 22:00
Tuurlijk is dat niet de reden, maar ik snap niet waarom het op zoiets stuk zou moeten lopen. Op een begeven moment groei je gewoon uit mekaar. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen vriendinnen heb waar ik alles mee deel en arm in arm mee op straat loop en pashokjes mee deel. Die intensiteit zie ik wel eens met meiden. Het lijkt wel een soort van verliefdheid die opeens om kan slaan ofzo.