Domme vragen topic.

01-12-2009 11:33 384 berichten
Soms heb je van die vragen die te dom zijn om i.r.l. te stellen.

Googelen kun je niet, dus wat doe je dan?

Stel hem hier!

Mijn domme vraag voor vandaag:

Als je van een tweeling bevalt, heb je dan twee placenta's?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera01 schreef op 01 december 2009 @ 12:21:

@almosthappy, had eerlijk gezegd ook nog nooit van een cloaca gehoord...Das dus een poep/plasgat, tevens ei-gat bij vrouwtjes. Alles in een-gat dus, wel weer handig van die vogels.
quote:almosthappy schreef op 01 december 2009 @ 12:23:

[...]

Das dus een poep/plasgat, tevens ei-gat bij vrouwtjes. Alles in een-gat dus, wel weer handig van die vogels.Haha, vogels doen het dus vaginaal, anaal en ovaal
Ga in therapie!
quote:Jorina schreef op 01 december 2009 @ 12:22:

[...]

Heb je wel eens dat je buiten loopt en ineens een klein spettertje voelt terwijl de lucht blauw is?

Mijn moeder heeft mij altijd wijsgemaakt dat dit plas van vogels is.

Maar als dat het nu niet blijkt te zijn, wat is het dan?!?

(Vond het al zo gek, soms was er geen vogel te bekennen)Heb wel eens een vogelflatsj op mijn hoofd gekregen tijdens het fietsen. Dat was geen feest zeg. Omdat -ie vrij hoog vloog deed het nog pijn ook, om nog maar niet te spreken over het uitgelachen worden en het uitwassen achteraf
quote:Jorina schreef op 01 december 2009 @ 12:20:

[...]

Ik heb de functie van de uit knop ooit gewijzigd, zodat ie netjes afsluit. Maar weet niet of dat standaard is...Het gaat er meer om dat ik daar niet altijd op wil wachten en dan maar ongeduldig op de uitknop druk. Is dat erg?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 01 december 2009 @ 12:25:

[...]

Haha, vogels doen het dus vaginaal, anaal en ovaal

Juist, jij begrijpt het!

Ovaal! Geweldig!
Almosthappy, dat zijn die uraten, die kunnen hard aankomen.
Ga in therapie!
quote:absoluteEinstein schreef op 01 december 2009 @ 11:49:

Waarom eten mensen die overgewicht hebben, altijd zo weinig?

(althans, als je de opsommingen op de eten-pijler mag geloven)

Liegen ze, of is er sprake van een dissonant in het natuurkundig proces?

Velen liegen. Maar niet iedereen. Ooit is er absoluut veel te veel gegeten en weinig bewogen. Dat heeft geresulteerd in overgewicht wat bestaat uit meer vet dan spier. Door veel zitvlees en weinig eten worden de spieren ook nog eens afgebroken ipv het vet, waardoor er nog minder verbranding plaatsvindt.

Op een gegeven moment heb je een kritische omslag van dik worden waardoor het veel moeilijker wordt om af te vallen. Minder eten vergroot het probleem. Enerzijds de afbraak van spieren, anderzijds de tekorten die je binnenkrijgt in verhouding met het verleden, maakt dat het lichaam gaat besparen en gaat opslaan ipv verbruiken.

De kunst is dus eigenlijk weer spieren opbouwen door krachttraining, vetverbranding door cardio en een goede verhouding voeding binnen krijgen.

Andersom geldt voor slanke mensen dat ze vaak meer bewegen en wel aan hun verbranding komen en spieropbouw, wat weer ten goede komt aan het niet aankomen van vet.
quote:dubiootje schreef op 01 december 2009 @ 12:27:

Almosthappy, dat zijn die uraten, die kunnen hard aankomen. Ooo! Was dat het?
"Bij kippen gebeurt de bevruchting net zoals bij andere vogels via de cloaca. De cloaca is een gemeenschappelijke opening waarlangs urine, stoelgang en eieren naar buiten komen."

Vandaar dat er soms nog een beetje poep aan de eieren zit.

[...]

Das dus een poep/plasgat, tevens ei-gat bij vrouwtjes. Alles in een-gat dus, wel weer handig van die vogels.*correctie: EN neuk-gat
quote:dubiootje schreef op 01 december 2009 @ 12:26:

[...]

Het gaat er meer om dat ik daar niet altijd op wil wachten en dan maar ongeduldig op de uitknop druk. Is dat erg?Als die uit-knop bij jou als functie heeft dat je computer afsluit, dan is dat niet erg nee.
Ik heb n domme vraag:

Hoe kan het dat het eten en drinken er aan de bovenkant in hetzelfde gat gaat en het beneden uit 2 verschillende gaten?

Hoe komt je pies bij de blaas terecht?

Heb dat bij biologie vast wel geleerd maar das al zo lang geleden!
quote:almosthappy schreef op 01 december 2009 @ 12:32:

[...]

*correctie: EN neuk-gat

Nee, dat werkt bij kippen anders. De haan gaat op het ei zitten om het te bevruchten.

Ooit serieus gehoord van iemand die héle domme vragen wist stellen, zoals waarom ik die komkommer bakte (eh... ooit een courgette gezien?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 01 december 2009 @ 12:48:

[...]

Ooit serieus gehoord van iemand die héle domme vragen wist stellen, zoals waarom ik die komkommer bakte (eh... ooit een courgette gezien?
quote:tijgermeisje schreef op 01 december 2009 @ 12:38:

Ik heb n domme vraag:

Hoe kan het dat het eten en drinken er aan de bovenkant in hetzelfde gat gaat en het beneden uit 2 verschillende gaten?

Hoe komt je pies bij de blaas terecht?

Heb dat bij biologie vast wel geleerd maar das al zo lang geleden!pfff.. wel een ingewikkelde vraag om antwoord op te geven zonder te googlen. Misschien kan de blaas alleen maar vloeibare substanties verwerken?! Ik heb geen flauw idee eigenlijk..
En dan volhouden dat het een komkommer is, hè. Echt niet te geloven!
Ga in therapie!
vocht wordt opgenomen in bloed, nieren filteren het eruit en gaat naar blaas--> plassen.
Dank schuddebuikje! Dat doet idd n belletje rinkelen

[...]

Das dus een poep/plasgat, tevens ei-gat bij vrouwtjes. Alles in een-gat dus, wel weer handig van die vogels.*Correctie 2; Toch geen neuk-gat.
Een nicht (vrouwelijk familielid, geen homofiel voordat mensen denken dat ik discrimineer) zei tijdens de autoreis richting Oostenrijk: "wat heten er veel dorpjes hier Ausfahrt." (ausfahrt is hetzelfde als in Ned "uit"...)
Kan iemand mij uitleggen hoe een ei nou precies bevrucht wordt?
quote:Vera01 schreef op 01 december 2009 @ 12:54:

Een nicht (vrouwelijk familielid, geen homofiel voordat mensen denken dat ik discrimineer) zei tijdens de autoreis richting Oostenrijk: "wat heten er veel dorpjes hier Ausfahrt." (ausfahrt is hetzelfde als in Ned "uit"...)
Even geen domme vraag, maar meer een domme actie van mij.

Ben 39 weken zwanger, heb net mijn man er op uitgestuurd om het boek van Kluun, 'God is gek' op te halen. Hij belde net dat hij een boekhandel inliep (waarvan ik weet dat het een boekhandel is waar voornamelijk bijbels geörienteerde boeken worden verkocht).

Maar ik was even vergeten dat mijn boek (met zo'n titel) waarschijnlijk niet te koop is in díe boekwinkel!

Er kwam een medewerker naar hem toe om te vragen welk boek hij zocht,en toen las hij pas de titel die ik op een briefje had geschreven. 'Ehhhh, ik, ehhh, denk niet dat ik het hier ga vinden', zei hij! Hahaha!!
Waarom praat men nooit over een achteroom, achtertante maar wel over een achterneef/nicht?
Hier een dom antwoord i.p.v. een domme vraag: iemand vroeg aan zijn vrouw terwijl ze op de snelweg reden en hij een baan om wilde gaan: "komt er een auto aan?". Antwoord: "nee". Hij gaat een baan om en rijdt bijna tegen een bus aan
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven