Good Luck
dinsdag 1 december 2009 om 14:41
Hallo, wat een gezellig geklets. Ik kom net terug uit de stad gefietst. Nu Jonathan niet meet in de combisleeper past heb ik een dunnere slaapzak gekocht en eindelijk dan een dekbedje. Ik vertrouw het nu wel want hij is nog nooit onder het dekentje gekropen.
Merk dat ik heel gespannen ben voor morgen. Afspraak kliniek en proef rijexamen. Beetje kortademig vandaag.
Merk dat ik heel gespannen ben voor morgen. Afspraak kliniek en proef rijexamen. Beetje kortademig vandaag.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 1 december 2009 om 14:42
Wij hebben vrijdag de Sintviering. Ik ben benieuwd hoe Jonathan het vindt, wij hebben deze week pas de schoen laten zetten omdat hij anders er niks meer van snapt als dat al weken aan de gang is. En ze doen nu deze week op het KDV ook de schoentjes zetten. Hij vond het alleen maar raar dat ik een appel in zijn schoen deed
dinsdag 1 december 2009 om 15:11
dinsdag 1 december 2009 om 15:37
quote:Star schreef op 01 december 2009 @ 15:20:
Cee had ook alle sigarenkistjes op school uitgepakt,
Tien voor tien mooie tijd, hoef je niet zo lang te stressen
's Avonds ei bekijken dus?Yep. Volgens mij berekeningen zou ik dan al 2 dagen later terug moeten komen, maar dat laat ik dan maar aan hun over
Cee had ook alle sigarenkistjes op school uitgepakt,
Tien voor tien mooie tijd, hoef je niet zo lang te stressen
's Avonds ei bekijken dus?Yep. Volgens mij berekeningen zou ik dan al 2 dagen later terug moeten komen, maar dat laat ik dan maar aan hun over
dinsdag 1 december 2009 om 16:51
dinsdag 1 december 2009 om 17:24
dinsdag 1 december 2009 om 17:36
Ik ben gesmst hoor
! Lachen hè? goeie foto.
Hier de kerststal van de Appie gescoord. Erg leuk houten ding. Tientje, dus daar kan je je niet echt een buil aan vallen toch. Ze hadden ook té leuke kerstbordjes, kommetjes, schaaltjes enzovoort. Heb me tot 2 bordjes kunnen inhouden
Mal, ik dacht de 10e! Ooh morgen al! Spannend hoor. Vond de 10e ook niet helemaal kloppen want je was op mijn verjaardag ongesteld geworden geloof ik. Nou, spannende dag.
Handen op je buik en adem in adem uit. Laat je niet gek maken
Lieve J met zijn pietendiploma en schoen. Ja, dat is sowieso een goeie, die schoen nu pas zetten . Hoewel de hyperigheid hier nog wel mee valt. Maar bij sommigen...
Jummie, heb chili gemaakt. Ik geloof niet dat 1 van de mannen (incl lief) blij zal zijn maarja, ik kook hè, dus helaas! Ik heb er zin an.
Hier de kerststal van de Appie gescoord. Erg leuk houten ding. Tientje, dus daar kan je je niet echt een buil aan vallen toch. Ze hadden ook té leuke kerstbordjes, kommetjes, schaaltjes enzovoort. Heb me tot 2 bordjes kunnen inhouden
Mal, ik dacht de 10e! Ooh morgen al! Spannend hoor. Vond de 10e ook niet helemaal kloppen want je was op mijn verjaardag ongesteld geworden geloof ik. Nou, spannende dag.
Handen op je buik en adem in adem uit. Laat je niet gek maken
Lieve J met zijn pietendiploma en schoen. Ja, dat is sowieso een goeie, die schoen nu pas zetten . Hoewel de hyperigheid hier nog wel mee valt. Maar bij sommigen...
Jummie, heb chili gemaakt. Ik geloof niet dat 1 van de mannen (incl lief) blij zal zijn maarja, ik kook hè, dus helaas! Ik heb er zin an.
dinsdag 1 december 2009 om 17:38
dinsdag 1 december 2009 om 17:46
quote:Jinny schreef op 01 december 2009 @ 16:41:
Star, hoe staat het nu met het ouderschapsverlof? Misschien heb je het al geschreven hoor, maar ik ben weer ingehaakt en niet geheel bijgelezen.Ik heb naar het Juridisch Loket gemaild (tot twee keer aan toe trouwens) en wacht nog immer op een reactie van hun kant
Star, hoe staat het nu met het ouderschapsverlof? Misschien heb je het al geschreven hoor, maar ik ben weer ingehaakt en niet geheel bijgelezen.Ik heb naar het Juridisch Loket gemaild (tot twee keer aan toe trouwens) en wacht nog immer op een reactie van hun kant