Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wat een gezellig geklets. Ik kom net terug uit de stad gefietst. Nu Jonathan niet meet in de combisleeper past heb ik een dunnere slaapzak gekocht en eindelijk dan een dekbedje. Ik vertrouw het nu wel want hij is nog nooit onder het dekentje gekropen.

Merk dat ik heel gespannen ben voor morgen. Afspraak kliniek en proef rijexamen. Beetje kortademig vandaag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wij hebben vrijdag de Sintviering. Ik ben benieuwd hoe Jonathan het vindt, wij hebben deze week pas de schoen laten zetten omdat hij anders er niks meer van snapt als dat al weken aan de gang is. En ze doen nu deze week op het KDV ook de schoentjes zetten. Hij vond het alleen maar raar dat ik een appel in zijn schoen deed
Ja is ook raar, eten in je schoen.

Hoe laat morgen Mal?
Tussentijdse toets is om tien voor tien.

En kliniek moeten we 's avonds heen, beetje lastige tijd maar we nemen Mr J maar gewoon mee. Ik zal ws over een paar dagen meteen weer terug moeten komen.
Jonathan komt net thuis met een pietendiploma, omdat hij goed heeft geholpen kadootjes sjouwen enzo, staat erop. Valt me nog mee dat hij het niet ging uitpakken
Cee had ook alle sigarenkistjes op school uitgepakt,

Tien voor tien mooie tijd, hoef je niet zo lang te stressen

's Avonds ei bekijken dus?
Getverdemme wat druk vandaag. Helemaal geen tijd om te kletsen.

Mamax, je vroeg naar naar Pietendorp, zie hier. Jammer dat jullie niet konden, Maar voor volgend jaar dan.
quote:Star schreef op 01 december 2009 @ 15:20:

Cee had ook alle sigarenkistjes op school uitgepakt,

Tien voor tien mooie tijd, hoef je niet zo lang te stressen

's Avonds ei bekijken dus?Yep. Volgens mij berekeningen zou ik dan al 2 dagen later terug moeten komen, maar dat laat ik dan maar aan hun over
Wat ontzettend spannend allemaal Mal! Ik duim heel hard voor jullie .

Star, haha alle sigarenkistjes uitpakken, prachtig!
Spannend hoor Mal! Ook hier draaien de duimen!
Star, hoe staat het nu met het ouderschapsverlof? Misschien heb je het al geschreven hoor, maar ik ben weer ingehaakt en niet geheel bijgelezen.
Zo, mijn pakje is er al, de buit is binnen!

Nu hopen dat ik me kan beheersen tot het moment daar is, ghe ghe ghe.

Mijn pakje gaat morgen op de bus.
Goh, net even op poststempel zitten spieken (niet te missen zo duidelijk ha ha ha) en ik ben toch wel heeeeeel benieuwd wie Sint is (heb ik dat, een pakje uit de streek waar jullie ongeveer allemaal wonen ). Nou moet ik dus toch maar terug gaan zitten lezen wie er allemaal nog bezig zijn .
Hai Jin! We vonden het echt super gezellig bij jullie, lieve jongens heb je. Ook leuk je vent te zien.

Hel, de visite kwam zondag nog met dwergen. Let op de brievenbus!
Van mij zal je niks horen, ik hult mij in geheimzinnigheid.
Hult???
hul dus , ik vond het zelf ook al vreemd.....
Zeg, ga ik net even naar de groep om iets op te zoeken zie ik daar de foto. Kan iemand me de volgende keer even waarschuwen? Zeker diegene met een iPhone want dat is nog gratis ook...

(en nou ben ik ook vergeten wat ik op moest zoeken, darn.....)
we hadden hier in het topic gewaarschuwd
quote:Suze2 schreef op 01 december 2009 @ 17:24:

(en nou ben ik ook vergeten wat ik op moest zoeken, darn.....)het adres voor je Sintkado!
Ik ben gesmst hoor ;-)! Lachen hè? goeie foto.

Hier de kerststal van de Appie gescoord. Erg leuk houten ding. Tientje, dus daar kan je je niet echt een buil aan vallen toch. Ze hadden ook té leuke kerstbordjes, kommetjes, schaaltjes enzovoort. Heb me tot 2 bordjes kunnen inhouden

Mal, ik dacht de 10e! Ooh morgen al! Spannend hoor. Vond de 10e ook niet helemaal kloppen want je was op mijn verjaardag ongesteld geworden geloof ik. Nou, spannende dag.

Handen op je buik en adem in adem uit. Laat je niet gek maken

Lieve J met zijn pietendiploma en schoen. Ja, dat is sowieso een goeie, die schoen nu pas zetten . Hoewel de hyperigheid hier nog wel mee valt. Maar bij sommigen...

Jummie, heb chili gemaakt. Ik geloof niet dat 1 van de mannen (incl lief) blij zal zijn maarja, ik kook hè, dus helaas! Ik heb er zin an.
Ha ha ha Mal, inkoppertje dat? Nee adres was het niet maar ik ben er uit ondertussen!

En hier waarschuwen is leuk maar soms, heel soms,ben ik de hort op en dus NIET online...

(al is daar sinds iPhone dus nu helemaal geen excuus meer voor )
Nou ja zeg... Amalia wel zitten sms-en??? Tssssskkk be-kla-che-lijk!

(en alle andere dingen lees ik straks bij, nu eerst koken)
Ceetje wil de adventkalender niet snappen. Expres als ik dat koppie zo bekijk. Ik zei dat ze er elke dag 1 mocht openmaken. Maar dat kon volgens haar niet, want 1 had ze zojuist opengemaakt. Klein kreng
quote:Jinny schreef op 01 december 2009 @ 16:41:

Star, hoe staat het nu met het ouderschapsverlof? Misschien heb je het al geschreven hoor, maar ik ben weer ingehaakt en niet geheel bijgelezen.Ik heb naar het Juridisch Loket gemaild (tot twee keer aan toe trouwens) en wacht nog immer op een reactie van hun kant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven