Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mal, ik hoop dat je ei een beetje wil springen
L vond het ook maar stom dat hij mar 1 vakje open mocht maken
quote:Maleficent schreef op 01 december 2009 @ 16:54:

Van mij zal je niks horen, ik hult mij in geheimzinnigheid.Weet jij dan wat wij niet weten?
quote:amalia schreef op 01 december 2009 @ 17:48:

L vond het ook maar stom dat hij mar 1 vakje open mocht maken
quote:amalia schreef op 01 december 2009 @ 17:36:

Jummie, heb chili gemaakt. Ik geloof niet dat 1 van de mannen (incl lief) blij zal zijn maarja, ik kook hè, dus helaas! Ik heb er zin an.Jummie is zo mogelijk nog erger dan gosje
quote:Star schreef op 01 december 2009 @ 17:44:

Ceetje wil de adventkalender niet snappen. Expres als ik dat koppie zo bekijk. Ik zei dat ze er elke dag 1 mocht openmaken. Maar dat kon volgens haar niet, want 1 had ze zojuist opengemaakt. Klein kreng Haha, slimme tante!!!
quote:Star schreef op 01 december 2009 @ 17:46:

[...]

Ik heb naar het Juridisch Loket gemaild (tot twee keer aan toe trouwens) en wacht nog immer op een reactie van hun kant Stom loket zeg. Hup schop onder de derriere zou ik zeggen.
Nee Jin, je komt er niet zo makkelijk vanaf, Gosje is nog steeds het ergste
quote:Star schreef op 01 december 2009 @ 19:05:

Nee Jin, je komt er niet zo makkelijk vanaf, Gosje is nog steeds het ergste Nou, dat weet ik nog niet hoor. Gosje, dat smaakte jummie
Het maakt mij ook niet uit, ik vind het allebei dolletjes
Vooruit, ik meld me aan bij Babybrabbel .
Tot nooit meer ziens dan, aangezien ik nog steeds een ban heb
Hier geen adventskalender, ik vond ze toch echt te duur voor in de schoen.

Totnooitmeerziens, mooi scrabbelwoord.

Maar kost een vaatwasser dan nieuw meer dan 900,-? klinkt als een oplichter die reparateurman
Mag toch hopen dat Miele geen oplichters stuurt.....

Maar je mag toch weer op babybrabbel las ik? Of alleen jij niet Star????
Babybrabbel, hoe kan je daar een ban krijgen? Wat heb je daar ooit gezegd?
nee dat mag ik ook hopen ja, ( dacht dat het een klusjesman was)

Maar wat kost een nieuwe vaatwasser dan?
Ik heb zelfs tot twee keer toe een permaban gekregen

Heb niet zulke erge dingen gezegd hoor, alleen gegeit
Haaaaaiii!

Zo. Werkdagen zitten er weer op. Mooi. Nu moet moet moet ik dichten zonder mijn hempje te lichten... (Dus nee Suus ik was het niet, maar daar was je vast al achter...)

Jin: sohee... Machine met gouden randje? Niet mis. En Gas ook duur daar. Balen... En gosje is echt de top hoor. Jummie gebruiken wij hier ook.

Star: wat een eikels op werk en bij loket. Dat hoeft toch niet zo enorm lang te duren zou je denken...

Mamax: hè jammer voor mini... Fijn dat Maxi in ieder geval heen kan. (En ja hoor ik zou hem sturen met hoestje... Daar is hij vast niet de enige mee... Als hij niet meer besmettelijk is, is het klaar lijkt me) Mini er erg ziek van?

Zo. Nu even playmobil adventskalender zoeken. Wij hebben chocolaatjes, lekker, maar wel saaaaaaaiii...
Oh Mal: vergeet je helemaal succes te wensen! Duimen draaien voor morgen, komt helemaal goed hoor!!!
Grrr... vriend vindt dat playmobil gebeuren te duur... Ben ook een muts dat ik dat nog overleg.

Oh en stom als ik ben heb ik net mij lootje zo ongeveer verklapt. Nu weet hij denk ik wel wie ik heb... En heb hem dus dat is balen...
Oh balen is dat als je goeie ideeen hebt en de grote vent ligt dwars. Ik zeg: niet trouwen, nu kan he nog .

Oh, en dat van dat lootje is stom ja....
Proest Bridges, daarom heeft man mij ook nooit. Die zegt zo ongeveer nog vóór hij zijn lootje heeft wie hij heeft getrokken

Ik vind het altijd hylarisch als ik hem heb, want dan ga ik echt los op het gedicht. Alle lullige dingen komen dan aan bod. Heerlijk.

Helaas heb ik hem niet dit jaar. maar mijn zus. Moet nog even wat lullige dingen bedenken, gna gna.

Ik ben wel zo'n triest iemand die al de slappe lach krijgt zodra mijn kadootje wordt gepakt hoor, te erg.

Wij doen alleen gedichten, geen suprises trouwens.

Ik ga die playmobilkalender eens googlen. Kan die niet elk jaar gebruikt worden? Heb je hem er zo uit joh! Mss een goeie om hem te overtuigen ?

Jummie is wel erg eigenlijk ja....
15 euro kost die? Bridges, die van Unicef was 7,50. En als je dat per kind bekijkt valt het toch best mee? (ik voer argumenten voor man aan hoor). Eet je 3x geen vlees, heb je het er al uit.

Overigens zie ik alleen maar NIET LEVERBAAR.

Is het nou voor meerdere jaren of 1 malig? Zie alleen een doos ofzo.
http://www.viva.nl/2009/11/09/gratis-juridisch-advies/

Hier zitten die pannenkoeken van het Juridisch Loket dus; geen wonder dat ze niet antwoorden, ze zijn verslaafd geraakt aan het forum.
Nee is gewoon voor 1 malig. Of je moet die vakjes weer allemaal dicht gaan doen volgend jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven