En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
zaterdag 18 augustus 2007 om 13:06
ik voel me momenteel helemaal leeg..........
is weer een probleem op mn pad gekomen waar je niet goed van wordt.
heb maar even een topic geopend hierover met de vraag om raad en advies.
ben verdorie nog zwaar herstellende maar daar wordt niet naar gekeken hoor.
heb nauwelijks energie om de dag door te komen en dan komt dit er nog eens bij, voel me echt zwaar kl****.
doe nu niks anders dan janken...........
is weer een probleem op mn pad gekomen waar je niet goed van wordt.
heb maar even een topic geopend hierover met de vraag om raad en advies.
ben verdorie nog zwaar herstellende maar daar wordt niet naar gekeken hoor.
heb nauwelijks energie om de dag door te komen en dan komt dit er nog eens bij, voel me echt zwaar kl****.
doe nu niks anders dan janken...........
zaterdag 18 augustus 2007 om 13:09
Redlock, ik denk dat je dat probleem naast je neer moet leggen. Daar heb je geen energie voor, misschien ook te emotioneel en in hoeverre is het een probleem? Gelooft je partner die verhalen? Zonee, je hebt niet voor niets gebroken met die zogenaamde vrienden. Zoja, waarom gelooft hij hun? Dan zit er iets niet goed in je relatie als hij die onzin verhalen geloofd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 18 augustus 2007 om 13:10
redlock leg het naast je neer, als mensen zo simpel zijn om dat soort leugens te verspreiden... zou ik er geen energie in steken.
denk om jezelf , ga even een flink potje frustratie eruithuilen en daarna even lekker douchen. scrub je benen en doe je haartjes leuk.... zet een fijn kopje thee voor jezelf.
knap je van op!
denk om jezelf , ga even een flink potje frustratie eruithuilen en daarna even lekker douchen. scrub je benen en doe je haartjes leuk.... zet een fijn kopje thee voor jezelf.
knap je van op!
zaterdag 18 augustus 2007 om 13:35
hij wilde weten of ik al iets had ondernomen!!!!
heb gezegd dat ik nauwelijks in staat ben om na te denken en amper energie heb om de dag door te komen en dat mn gezondheid nu voor alles gaat.
waarop ie niet anders kon dan zeggen dat ik gelijk heb, duhhhhhhhhhhhhhhh
het venijn zal wel weer in t staartje zitten maar ik houd jullie op de hoogte.
heb gezegd dat ik nauwelijks in staat ben om na te denken en amper energie heb om de dag door te komen en dat mn gezondheid nu voor alles gaat.
waarop ie niet anders kon dan zeggen dat ik gelijk heb, duhhhhhhhhhhhhhhh
het venijn zal wel weer in t staartje zitten maar ik houd jullie op de hoogte.
zaterdag 18 augustus 2007 om 13:54
Helemaal geen energie in stoppen! Die familie op de hoogte stellen dat jullie het een rare gang van zaken vinden, en dat jullie voortaan wel alleen komen als die zogenaamde vrienden er niet zijn. Of ze er rekening mee willen houden dat het niet voor niets exvrienden nu zijn. En dat het netjes zou zijn als ze op hun vingers worden getikt dat je zo niet met gastvrijheid omgaat. En tegen je vriend zeggen dat hij wel beter zou moeten weten en jou zou moeten vertrouwen dat het niet waar is. En dat je alleen maar olie op het vuur gooit als je er iets verders mee doet.
Verder zoveel mogelijk bij jou afspreken.
Verder zoveel mogelijk bij jou afspreken.
zaterdag 18 augustus 2007 om 16:41
Ik moet me zo ook losrukken, moet boodschappen doen. Hoewel ik ook wat zinvolle dingen op de pc heb gedaan.
Wel eens iemand zien stikken in droge cake zonder geluid? Nou ik niet. Maar zo zag het eruit toen ik Bo een klein stukje verse gesuikerde donut gaf. Ik heb geproefd maar hij was niet droog. Eerst heel lang likken, en steeds kwam er een korreltje cake los, dan ging hij met zijn hoofd schudden, weet niet of het in zijn keel bleef hangen. Maar hij bleef van mijn hand likken, lamme arm ervan. Het stukje was niet groter dan 1 cm, daar deed hij 3 min over om de helft op te likken. Nou voor de rest had ik geen geduld meer voor.
Wel eens iemand zien stikken in droge cake zonder geluid? Nou ik niet. Maar zo zag het eruit toen ik Bo een klein stukje verse gesuikerde donut gaf. Ik heb geproefd maar hij was niet droog. Eerst heel lang likken, en steeds kwam er een korreltje cake los, dan ging hij met zijn hoofd schudden, weet niet of het in zijn keel bleef hangen. Maar hij bleef van mijn hand likken, lamme arm ervan. Het stukje was niet groter dan 1 cm, daar deed hij 3 min over om de helft op te likken. Nou voor de rest had ik geen geduld meer voor.
zondag 19 augustus 2007 om 08:24
Moge lieve leutertjes,
Ik had gisteravond last van rusteloze benen. Ik had het vroeger maar af en toe en nu best wel vaak. Erg pijnlijk en rot. Ik kon gister niet eens een film kijken. Maar slapen end ook niet. Ik vloog tegen de muren op. Zo eens even kijken of er een topic over bestaat. Misschien zijn er wel tips voor. Op internet kon ik die niet echt vinden. Ja geen koffie en niet roken. Nou dat doe ik al niet. Ik kijk zo wel, het is namelijk nog niet over.
Oja Yam, is het nog gelukt om tijdens de vakantie te stoppen met roken? Als je weer eens langs mijn woonplaats komt dan moet je even bellen van te voren, kunnen we misschien weer afspreken. Hahahahah, niet in het ns-restaurant.
Hoe voel je je vandaag Redlock? Beetje kunnen slapen? Ik hoop dat je het gedoe met je exvrienden een plekje ver weg hebt kunnen geven. Je las het ook op het andere topic, het is het niet waard en iedereen zegt dat je het moet laten.
Hoe is het in huize Mamzie?
Volgens mij moet Zonlicht ook snel weer terug zijn van vakantie.
En voor de rest, allemaal een hele goeiemorgen.
Ik had gisteravond last van rusteloze benen. Ik had het vroeger maar af en toe en nu best wel vaak. Erg pijnlijk en rot. Ik kon gister niet eens een film kijken. Maar slapen end ook niet. Ik vloog tegen de muren op. Zo eens even kijken of er een topic over bestaat. Misschien zijn er wel tips voor. Op internet kon ik die niet echt vinden. Ja geen koffie en niet roken. Nou dat doe ik al niet. Ik kijk zo wel, het is namelijk nog niet over.
Oja Yam, is het nog gelukt om tijdens de vakantie te stoppen met roken? Als je weer eens langs mijn woonplaats komt dan moet je even bellen van te voren, kunnen we misschien weer afspreken. Hahahahah, niet in het ns-restaurant.
Hoe voel je je vandaag Redlock? Beetje kunnen slapen? Ik hoop dat je het gedoe met je exvrienden een plekje ver weg hebt kunnen geven. Je las het ook op het andere topic, het is het niet waard en iedereen zegt dat je het moet laten.
Hoe is het in huize Mamzie?
Volgens mij moet Zonlicht ook snel weer terug zijn van vakantie.
En voor de rest, allemaal een hele goeiemorgen.
zondag 19 augustus 2007 om 09:06
Mamzie, ik denk dat een van je kids mij net belde. Ik zie op het display dat het jouw telefoon was. Maar niemand zei wat en ik hoorde wel een kind zacht ademen op de achtergrond. Waarschijnlijk zal je voortaan het toetsenbord van je mobiel voor ze op slot moeten doen hahahahahhah. Ik heb een paar keer hard geroepen, ik dacht misschien ben je in de buurt. Daarna opgehangen, anders kost het jou geld.
zondag 19 augustus 2007 om 10:01
goedenmorgen ladies,
vervelend die rusteloze benen ik heb er even wat over opgezocht , bij mijn narcolepsie speurtocht kwam ik er namelijk ook veel over tegen
Welke gewoontes of activiteiten de symptomen van uw RLS verergeren kunt u alleen maar zelf vaststellen.
Een gezond, uitgebalanceerd dieet is belangrijk. Caffeïne verergert uw symptonen later op de dag, het beste is om alle caffeïne-houdende dranken te mijden: koffie, thee, soft-drinks. Alcohol verergert bij bijna alle RLS patiënten de klachten. Ook niet-roken is aan te bevelen.
Een goede slaaphygiëne is ook belangrijk. En veel mensen vinden baat bij: wandelen, strekoefeningen, hete of koude baden, massage, hete of koude windsels om de benen, acupressuur, yoga, meditatie, het roken van een cannabissigaret, seks. Maathouden is dan wel belangrijk, want alle excessieve activiteiten werken averechts
het stoppen met roken is niet gelukt ... heb het ook niet zo heel hard geprobeerd door alle frustratie van het ziekzijn en het takke weer (smoesjes)
ik rook nu wel 1/4 van wat ik gewoonlijk rookte .
mag van mezelf niet meer binnen roken, en ik heb er een hekel aan om in de voor of achtertuin te gaan staan om een saffie op te steken.
ik mag van mezelf ook niet op mijn werk roken dus laat de sigaretten morgen thuis. en als ik echt zin heb in een saffie... dan moet ik twee uur wachten van mezelf .....
vandaag als lekkere vakantie afsluiter naar de sauna.
vervelend die rusteloze benen ik heb er even wat over opgezocht , bij mijn narcolepsie speurtocht kwam ik er namelijk ook veel over tegen
Welke gewoontes of activiteiten de symptomen van uw RLS verergeren kunt u alleen maar zelf vaststellen.
Een gezond, uitgebalanceerd dieet is belangrijk. Caffeïne verergert uw symptonen later op de dag, het beste is om alle caffeïne-houdende dranken te mijden: koffie, thee, soft-drinks. Alcohol verergert bij bijna alle RLS patiënten de klachten. Ook niet-roken is aan te bevelen.
Een goede slaaphygiëne is ook belangrijk. En veel mensen vinden baat bij: wandelen, strekoefeningen, hete of koude baden, massage, hete of koude windsels om de benen, acupressuur, yoga, meditatie, het roken van een cannabissigaret, seks. Maathouden is dan wel belangrijk, want alle excessieve activiteiten werken averechts
het stoppen met roken is niet gelukt ... heb het ook niet zo heel hard geprobeerd door alle frustratie van het ziekzijn en het takke weer (smoesjes)
ik rook nu wel 1/4 van wat ik gewoonlijk rookte .
mag van mezelf niet meer binnen roken, en ik heb er een hekel aan om in de voor of achtertuin te gaan staan om een saffie op te steken.
ik mag van mezelf ook niet op mijn werk roken dus laat de sigaretten morgen thuis. en als ik echt zin heb in een saffie... dan moet ik twee uur wachten van mezelf .....
vandaag als lekkere vakantie afsluiter naar de sauna.
zondag 19 augustus 2007 om 10:07
Nou op wijn na lust ik al die dingen niet, roken doe ik ook niet. Misschien is het toevallig nu een paar keer achter elkaar. Ik heb het gelukkig alleen maar in mijn benen. Vannacht met een kussen onder mijn benen geslapen en dat hielp wel iets. Of ik ben gewoon uit vermoeidheid in slaap zijn gevallen, dat kan ook.
Oh sauna, moet er niet aan denken. Maar veel plezier strakjes!!!
Oh sauna, moet er niet aan denken. Maar veel plezier strakjes!!!
zondag 19 augustus 2007 om 10:11
Nou hij doet het nog wel, moet alleen iets verzinnen dat ik die lens eruit kan houden, of te wel, het pinnetje wat kapot is moet vervangen worden. Dat kan niet bij een fotozaak. Ik vraag het wel aan die vriend van mijn moeder of die iets weet als ze terug zijn van vakantie.
Heeft Flubke je weer geaccepteerd?
Heeft Flubke je weer geaccepteerd?
zondag 19 augustus 2007 om 10:52
zondag 19 augustus 2007 om 11:02
quote:mylenevalerie schreef op 19 augustus 2007 @ 09:06:
Mamzie, ik denk dat een van je kids mij net belde. Ik zie op het display dat het jouw telefoon was. Maar niemand zei wat en ik hoorde wel een kind zacht ademen op de achtergrond. Waarschijnlijk zal je voortaan het toetsenbord van je mobiel voor ze op slot moeten doen hahahahahhah. Ik heb een paar keer hard geroepen, ik dacht misschien ben je in de buurt. Daarna opgehangen, anders kost het jou geld.
Ooh ergste is dat ik naast hem lag
Ik ben al heel boos op hem geworden omdat 'ie allemaal nepberichtjes heeft zitten maken, heel stil en stiekem, maar heb er geen moment aan gedacht dat hij ook nog kon bellen.
Het slot van deze telefoon is waardeloos. Doe dat ding open en het slot is eraf. Dat hebben die kleintjes al door natuurlijk.
Met de hartelijke groeten van Muis.
Zelf moet ik weer aan de vitaminepillen en visolie, want ik ben behoorlijk kattig. Niet leuk meer.
Rusteloze benen heb ik ooit ook gehad. Vreselijk.
Ooh ergste is dat ik naast hem lag
Ik ben al heel boos op hem geworden omdat 'ie allemaal nepberichtjes heeft zitten maken, heel stil en stiekem, maar heb er geen moment aan gedacht dat hij ook nog kon bellen.
Het slot van deze telefoon is waardeloos. Doe dat ding open en het slot is eraf. Dat hebben die kleintjes al door natuurlijk.
Met de hartelijke groeten van Muis.
Zelf moet ik weer aan de vitaminepillen en visolie, want ik ben behoorlijk kattig. Niet leuk meer.
Rusteloze benen heb ik ooit ook gehad. Vreselijk.
zondag 19 augustus 2007 om 11:14
goeie morgen dames,
ik heb heerlijk geslapen.
alles uitgesproken en lekker toekomst plannen gemaakt.
we laten die lui voor wat ze zijn en trekken er ons niks meer van aan.
MV,
wat je rusteloze benen betreft : magnesium tabletjes slikken, hebben mij ook geholpen.
ik rook sinds mijn opname op I.C. niet meer en ik moet zeggen het valt me tot nu toe niet tegen.
misschien dat dat nog komt zodra ik iets met alcohol drink maar ook daar heb ik nog ff geen behoefte aan.
nou maar hopen dat ik het vol houd.
yamuna veel plezier in de sauna [ zou er ook niet aan moeten denken, al teveel gezweten de laatste weken ]
Mv , heb je advies en dat van anderen ter harte genomen hoor,
ik laat t los, het zal absoluut mn leven niet gaan beheersen.
ik ga verder met mijn leventje met als eerste prioriteit, beter worden.
ik heb heerlijk geslapen.
alles uitgesproken en lekker toekomst plannen gemaakt.
we laten die lui voor wat ze zijn en trekken er ons niks meer van aan.
MV,
wat je rusteloze benen betreft : magnesium tabletjes slikken, hebben mij ook geholpen.
ik rook sinds mijn opname op I.C. niet meer en ik moet zeggen het valt me tot nu toe niet tegen.
misschien dat dat nog komt zodra ik iets met alcohol drink maar ook daar heb ik nog ff geen behoefte aan.
nou maar hopen dat ik het vol houd.
yamuna veel plezier in de sauna [ zou er ook niet aan moeten denken, al teveel gezweten de laatste weken ]
Mv , heb je advies en dat van anderen ter harte genomen hoor,
ik laat t los, het zal absoluut mn leven niet gaan beheersen.
ik ga verder met mijn leventje met als eerste prioriteit, beter worden.
zondag 19 augustus 2007 om 11:22
Ja Redlock, laat je leven niet beheersen door mensen waar je geen contact meer mee hebt. Je hebt toen niet voor niets met ze gebroken. Heerlijk om toekomstplannen te maken. Geeft je ook rust en zelfvertrouwen.
Mamzie, misschien hoorde ik jou dan wel op de achtergrond hahahahah.
Ik heb die vitamine en visoliepillen in huis, had toen gekocht in de hoop ostheoperose tegen te gaan en ik heb een te hoog cholesterol waar ik tot nu toe al 2 jaar niets aan heb gedaan. Nu heb ik pillen in huis, vergeet ik ze weer in te nemen. Ik denk dat ik ze vandaag uit de kast haal en naast de laptop zet, dan kan ik iig niet zeggen dat ik ze niet heb gezien.
Groetjes terug aan Muisje. xxx
Mamzie, misschien hoorde ik jou dan wel op de achtergrond hahahahah.
Ik heb die vitamine en visoliepillen in huis, had toen gekocht in de hoop ostheoperose tegen te gaan en ik heb een te hoog cholesterol waar ik tot nu toe al 2 jaar niets aan heb gedaan. Nu heb ik pillen in huis, vergeet ik ze weer in te nemen. Ik denk dat ik ze vandaag uit de kast haal en naast de laptop zet, dan kan ik iig niet zeggen dat ik ze niet heb gezien.
Groetjes terug aan Muisje. xxx