hij smst niet...

26-11-2009 20:46 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke,

Mijn vriendinnen vinden dat ik er te heftig over doe ...

2 weken geleden tijdens het uitgaan jongen leren kennen. Hij versierde mij in de kroeg, ik had hem al gezien, absoluut mijn type..

Ontzettend leuk gekletst, gezoend.

Hij brengt me thuis, zoenen, super leuk, smsje, ff bellen nog, blij slapen..

Volgende dag weer een paar smsjes over en weer en 's avonds hebben we een date, zit ie bij mij op de bank, wijntje mee, kletsen, super leuk, super klik, weer zoenen, date gepland voor andere dag. Ik kom bij hem thuis, super leuk, super klik, zoenen, hij vraagt of ik blijf slapen, (alleen slapen).

Ik doe dat niet, ik ga naar huis, we bellen elkaar als ik thuis ben.

We plannen een nieuwe date. Die gaat beetje moeilijk, omdat ik veel later thuis ben dan verwacht, en hij ook.

We bellen elkaar om 2 uur 's nachts, en we komen op het idee dat we net zo goed naar elkaar toe kunnen gaan, en hij komt om half 3 's nachts naar mij toe. We slapen samen, geen seks, heel veel zoenen, knuffelen, super super super romantisch..

Hij zegt, ik vind je leuk, lief, mooi, alles perfect.

ik zeg ook dat ik hem leuk vind.

volgende dag gaat ie weg, werken = zaterdag.

zondag is ie jarig. Ik kan hem niet zien. ik sms hem, gefeliciteerd, ik krabbel hem, en stuur hem een foto van ons samen die is gemaakt, omdat hij daarom vroeg. hij gaat naar Ajax, en ik krijg in de rust een smsje (ik snap niet waarom dat belangrijk is, maar volgens een vriendin is dat enorm goed, dat ie in de rust smst) en vervolgens 2 dagen niets.

een date op dinsdag staat gepland. Ik sms op dinsdag middag, he, hoe is het, gaat het nog door. 4 uur later krijg ik sms, nee, het gaat mis, nachtje doorgehaald, ben moe, wil alleen maar slapen.

Ik stuur terug, slaap lekker en wil je een nieuwe date plannen?

2 dagen geleden. Niets gehoord.

Ik hem ook niets meer gestuurd, want ik vond het al zo stil in het weekend, en ik wil hem niet doodgooien met mezelf.

ik baal, want ik vind hem leuk.

Hij heeft het wel druk op zn werk, en zn moeder is ziek..

maar, wat doe ik nu? ik heb het plan morgen te smssen, met iets in de trant van, 'hallo negeer je me? '

Ik wil weten waar ik aan toe ben.. heb geen zin om me er druk over te maken, maar hij is zo leuk, dat ik het niet nu al van me af kan schuiven...

wat vinden jullie??

Wat een druk topic is dit trouwens..
quote:Zespri79 schreef op 02 december 2009 @ 11:07:

Dushi ik ben het met je eens dat dit topic een andere wending heeft gekregen.

Wat TO betreft heb je gelijk , hij is haar geen verantwoording schuldig , hij hoeft niet 100x op een dag te bellen , smsen , mailen. Er is niets mis mee dat er 2 weken tussen hun dates zit.

dat is ook het hele onderwerp niet, dat er wat mis mee zou zijn dat er 2 weken tussen zit.

het geeft wel aan dat hij gewoon niet verliefd is op dr of haar niet leuk genoeg vindt.

er zijn namelijk andere belangrijke zaken dan TO.

en dat hebben jullie allen ook aangegeven, want wat er al in je agenda staat (dus ook bij deze man) is belangrijker dan een nieuwe date, dus belangrijker dan TO!

Nou TO, daar moet je t mee doen
Vroegah ging men niet naar bijbelles maar stiekem naar hun vriendje of vriendinnetje...

Ipv naar voetbaltraining stond men op de hoek van het fietspad te wachten op hun meisje..

waar is die spannende tijd gebleven ?
Dat er 2 weken tussen zitten, betekent niet dat hij niet verliefd op haar is.
quote:Zespri79 schreef op 02 december 2009 @ 11:04:

Er zijn mensen ...

(voorbeeld)

Die maandagavond voetbaltraining hebben, dinsdag sportschool in duiken , woensdag pokeravond met vrienden , donderdag voetbaltraining , vrijdag weer sportschool , zaterdag voetbalwedstrijd , savonds verjaardagen , familie, vrienden , zondag slapen ze hun roes uit , of moeten ook weer voetballen met de zondagploeg of duiken de sportschool in , daarna naar huis en zich voorbereiden op hun werkdag.. (en zo gaat het week in , week uit)

Nou schiet mij maar lek ... Wanneer moet de man in kwestie met mij afspreken ? Waar moet hij schuiven ? Hij zal ergens moeten schuiven , hoe geen idee dat is zijn keuze..

Als hij mij echt leuk vind en graag met mij wil daten , zal hij hoogstwaarschijnlijk iets schuiven. (die keuze maakt hij)

Wanneer hij mij niet leuk vind , dan zal hij zich hoogstwaarschijnlijk gaan schuilen achter deze drukke bezigheden.

Of die man is zo tevreden met zijn leven, dat hij ervoor kiest om niet te daten en geen relatie aan te gaan. Dat is ook nog een optie.

Of hij zal daar tijd voor vrijmaken, en zijn tijd anders inplannen voordat hij met daten begint (dat kan ook nog). Als hij zelf vindt dat hij daar aan toe is.
quote:Zamirah schreef op 02 december 2009 @ 10:47:

[...]

Jawel, daar kan ik wel voor kiezen, voornamelijk omdat ik door ervaring wijzer ben geworden.

nee, dan kies je er vanuit ervaring geleerd voor om NIET meer verliefd te worden.

Dat is wat anders dan kiezen om wel verliefd worden.
quote:Noa_73 schreef op 02 december 2009 @ 11:07:

[...]

als je 3x in de week naar de sportschool gaat kan daar best 1x vanaf!! ik snap dat hele onflexibele ik-leef-naar-en-conform-mijn-agenda-bullshit niet

en een man die al 3x in de week naar de sportschool gaat en daar voor mij niet eens 1 keertje vanaf wil halen mag wat mij betreft opzouten.

En wie ben jij om dat te bepalen????

Maar dan is het toch duidelijk?

Als jij 3x in de week spotschool niet trekt is het gewoon je type niet, dus ook zinloos om daar mee te daten!

Ik zou gek worden van een man die niet sport (en for the record, ik vind 1x in de week sporten GEEN sporten)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Noa_73 schreef op 02 december 2009 @ 11:09:

[...]

dat is ook het hele onderwerp niet, dat er wat mis mee zou zijn dat er 2 weken tussen zit.

het geeft wel aan dat hij gewoon niet verliefd is op dr of haar niet leuk genoeg vindt.

er zijn namelijk andere belangrijke zaken dan TO.

en dat hebben jullie allen ook aangegeven, want wat er al in je agenda staat (dus ook bij deze man) is belangrijker dan een nieuwe date, dus belangrijker dan TO!

Nou TO, daar moet je t mee doen

Kijk, en daar ga je opnieuw de fout in.

Jij denkt te weten wat de date van TO wil, en wat hij wel/niet voor haar voelt.

Maar het feit dat hij haar geen prioriteit maakt zegt daar niets over.

Misschien is hij wel net zo'n vreemd wezen als Zaam, Dushi, Sum, Madhe en ik.
quote:Noa_73 schreef op 02 december 2009 @ 11:11:

[...]

nee, dan kies je er vanuit ervaring geleerd voor om NIET meer verliefd te worden.

Dat is wat anders dan kiezen om wel verliefd worden.Ik kan verliefd zijn maar wel mijn verstand gebruiken.
quote:Zamirah schreef op 02 december 2009 @ 11:06:

Verliefdheid overkomt je misschien, maar wat je ermee doet is een tweede!yeah right.
Noa ik vraag me af..heb jij een relatie?
quote:frizzy schreef op 02 december 2009 @ 11:06:

Ik vind het mooi dat jij zo zeker bent over allerlei dingen Noa, waar verder niemand een zekere uitspraak over durft te doen.

Jij bent een soort van alwetend, lijkt wel.

niks is wat het lijkt.

ik ben niet alwetend, ik durf (zoals jij het zegt) het gewoon te zeggen. als jij het durft kan jij t ook hoor.
quote:Noa_73 schreef op 02 december 2009 @ 11:05:

[...]

deze hele discussie gaat om het feit dat de vlam van TO geen tijd voor dr maakt/wil/maken/heeft. Ik geloof dat gewoon niet.

Kijk dit ben ik dan weer wel met je eens. Of deels! De vlam van TO is een vlam omdat zij hem dat kopje geeft. Feitelijk gezien is het iemand die ze pas 2 of 3 keer een date mee gehad heeft. Iets wat totaal nog geen inhoudelijk iets heeft. In de afgelopen 2 weken zijn die dates geweest. Toch wel een mooi schema, want dat betekent dat ze elkaar in een week 1,5 keer gezien hebben. Soms meer dan mening een met een relatie heeft. (denk dan aan partner overzees of een LAT relatie) TO maakt er een heel "drama" van omdat hij haar nu niet smst. Terwijl hij al aangegeven heeft druk te zijn met werk en zijn zieke moeder. Ze had 2 dagen geen smsje ontvangen. TWEE hele dagen. Waar gaat het in godesnaam over. Niets. Maar omdat zij onzeker is, zij verliefd is vind zij dat hij dr elke dag moet bellen, smsen en zien. Kom op zeg. Ze hebben elkaar deze 2 weken 3 keer gezien. Mag het dan even een weekje iets minder? Gewoon omdat zijn priveleven ook al druk is en je je niet in duizenden kan splitsen? Juist ja!

Het kan ook zomaar zijn dat hij tijdens die 2/3 dates er achter is gekomen dat Narcisje niet bij hem past. Misschien omdat zij veel harder van stapel loopt dan hij en dat vind hij irritant. Misschien omdat hij in een andere levensfase is dan zij, misschien? Nou ja misschien omdat iets gewoon simpelweg niet matcht. Dat hij dat haar niet durft te vertellen kan zijn. Misschien wil hij haar niet kwetsen. Maar misschien, misschien is dat helemaal niet het geval. Want op dag 3 heeft hij uit eigen beweging iets van zich laten horen. Dus dat hij haar niet ziet zitten (zoals jij dus wel denkt omdat hij niet elke dag aandacht aan haar besteed) is jouw conclusie ik deel die absoluut niet! In dit geval gaat he's just not in to you niet op.
Noa dat jij nou een slaaf bent van je verliefdheid, dat is dan JOUW ding.

Wij zijn dat niet.

Althans, natuurlijk kunnen er ook bij mij in de beginfase allerlei gevoelens en verlangens boven komen drijven.

Maar omdat ik ook nog mijn verstand gebruik, hou ik alles netjes en rustig onder controle.

Ik kén zo'n kerel namelijk pas net.
quote:Summerdance schreef op 02 december 2009 @ 11:07:

[...]

O ja. DAT is het..... (Zam ik ga echt beter letten op de teksten die jij schrijft, ik doe dat altijd zo immens omslachtig)Hier nog eentje die op les moet bij Zaam en Madhe. Krijg het na al die jaren forummen nog steeds niet goed genoeg onder de knie. Het lukt al wel beter, maar er zijn van die momenten......
quote:Zespri79 schreef op 02 december 2009 @ 11:11:

Vroegah ging men niet naar bijbelles maar stiekem naar hun vriendje of vriendinnetje...

Ipv naar voetbaltraining stond men op de hoek van het fietspad te wachten op hun meisje..

waar is die spannende tijd gebleven ? dat mag niet meer, we moeten nu leven naar onze agenda, volgens een aantal hier.
quote:Zamirah schreef op 02 december 2009 @ 11:11:

Dat er 2 weken tussen zitten, betekent niet dat hij niet verliefd op haar is.welles!!
quote:Noa_73 schreef op 02 december 2009 @ 11:13:

[...]

yeah right.Maar je hebt gelijk... er schijnen ook mensen te zijn die alles vergeten en hun lul/kut achterna lopen, als een zak hormonen zonder daar nog iets over te kunnen ( willen) zeggen.
quote:Noa_73 schreef op 02 december 2009 @ 11:05:

[...]

helemaal waar. Ik zeg ook niet dat je met zoiets moet schuiven. Maar je kan je wekelijkse boodschappenavondje, ik noem maar even een zijdeur, toch wel verplaatsen? Iedereen vat schuiven meteen op als schuiven van belangrijke zaken!!! Daarom gooi ik zo met zwart-wit hier. En die date kan net zo goed schuiven, zo komt er altijd wel een moment naar voren dat je mekaar kan zien.

deze hele discussie gaat om het feit dat de vlam van TO geen tijd voor dr maakt/wil/maken/heeft. Ik geloof dat gewoon niet.

Hij had haar uit kunnen nodigen naar zijn wekelijkse kroeg op zaterdagavond. Doet hij niet. Want meneer wil niet schuiven? TO mag niet aanschuiven dat is het!

Ik ga echt niet een dag niet eten, omdat ik zo nodig moet daten hoor.

En als ik met vriendinnen in een kroeg hang, hoeft mijn date daar niet bij te zijn. Dan heb ik die afspraak staan met mijn vriendinnen. Dan heb ik dus geen tijd. Simpel.

Dushi drukte net even met de neus op de feiten. Het gaat TO om de bevestiging. TO denkt dat hij goed bij haar past, de perfecte match is, maar ik geloof dat ze toch echt allebei anders in het leven staan en het dus niet zo'n perfecte match is.
quote:Madhe schreef op 02 december 2009 @ 11:11:

[...]

Of die man is zo tevreden met zijn leven, dat hij ervoor kiest om niet te daten en geen relatie aan te gaan. Dat is ook nog een optie.

Of hij zal daar tijd voor vrijmaken, en zijn tijd anders inplannen voordat hij met daten begint (dat kan ook nog). Als hij zelf vindt dat hij daar aan toe is.ja dat hij dat niet wil is zeker een optie. Dat zeggen we toch, als hij wel 'in to" was had ie allang met dr afgesproken, al was t verdomd pas over 6 weken omdat zijn agenda het op korte termijn niet toestaat, die damn afspraak zou al genoteerd zijn!
quote:Noa_73 schreef op 02 december 2009 @ 11:14:

[...]

niks is wat het lijkt.

ik ben niet alwetend, ik durf (zoals jij het zegt) het gewoon te zeggen. als jij het durft kan jij t ook hoor.

Ik durf het niet, want ik weet namelijk dat ik niet in iemands hoofd kan kijken.

En daarom zal ik nooit zulke stellige uitspraken over iemand doen.

Vind het overigens ook niet zo netjes naar de ander toe, en het getuigt in mijn ogen van een bepaalde arrogantie danwel naïviteit.

[...]

en een man die al 3x in de week naar de sportschool gaat en daar voor mij niet eens 1 keertje vanaf wil halen mag wat mij betreft opzouten.En van mij mag diezelfde man opzouten als hij na 3 dates -of minder- elke minuut van mijn leven wil weten waar ik uithang, waarom ik niet bij hem ben en vooral bevestigd wil zien dat ik hem wel leuk vind. Mocht ik hem al leuk vinden dan verknalt ie het gelijk met dit soort gedrag en is het voor mij exit man! Dan zoekt hij maar een Noa of Narcisje die het heerlijk vinden dat een man zijn volledige aandacht op jou zet terwijl je nog aan het daten bent (zet dat er expliciet bij omdat het in een relatie situatie toch iets anders is)

[...]

als je 3x in de week naar de sportschool gaat kan daar best 1x vanaf!! ik snap dat hele onflexibele ik-leef-naar-en-conform-mijn-agenda-bullshit niet

en een man die al 3x in de week naar de sportschool gaat en daar voor mij niet eens 1 keertje vanaf wil halen mag wat mij betreft opzouten.

Het is net hoe je erin staat. Iemand die over mijn leven bepaald dat ik dit of dat wel minder kan doen... die mag opzouten. Ik bepaal dat. Niet die ander.

Ik zou gek worden van iemand die zo simpel over mijn leven denkt. Alsof ik minder belangrijk ben dan die ander. Kom op zeg.
quote:Dushi74 schreef op 02 december 2009 @ 11:18:

[...]

En van mij mag diezelfde man opzouten als hij na 3 dates -of minder- elke minuut van mijn leven wil weten waar ik uithang, waarom ik niet bij hem ben en vooral bevestigd wil zien dat ik hem wel leuk vind. Mocht ik hem al leuk vinden dan verknalt ie het gelijk met dit soort gedrag en is het voor mij exit man! Dan zoekt hij maar een Noa of Narcisje die het heerlijk vinden dat een man zijn volledige aandacht op jou zet terwijl je nog aan het daten bent (zet dat er expliciet bij omdat het in een relatie situatie toch iets anders is)Zo'n man mag bij mij ook opzouten....
quote:Summerdance schreef op 02 december 2009 @ 11:12:

[...]

En wie ben jij om dat te bepalen????

Maar dan is het toch duidelijk?

Als jij 3x in de week spotschool niet trekt is het gewoon je type niet, dus ook zinloos om daar mee te daten!

Ik zou gek worden van een man die niet sport (en for the record, ik vind 1x in de week sporten GEEN sporten)

zucht.

even 1 week 1x minder sporten, dus niet elke week 1x minder(!), wil niet zeggen dat ik geen 3x in de week sportschool trek of dat hij dan ineens niet sport!

man wat kunnen sommigen slecht lezen hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven