Mode & Beauty alle pijlers

Van welk parfum worden mannen wild?

02-12-2009 14:01 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, door het andere topic over parfum kwam ik op het idee dit topic te openen. Bij welke pafums krijg jij altijd de meeste complimentjes van mannen? Ikzelf heb het idee dat ze vooral wild worden van zwaardere, zoete geuren .
Ow gister kreeg ik een compliment van een man toen ik mijn nieuwe parfum voor het eerst ophad, ook een zware: Coco edp van Chanel!
Ik ken heel veel mannen die zware geuren juist too much vinden, laat staan dat ze daar 'wild' van worden...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hmz, ik gebruik weinig parfum. En als ik al gebruik krijg ik alleen complimenten van dames. Mijn vader is allergisch voor parfum dus vandaar dat ik het ook niet gewend ben te gebruiken.
rush van gucci?
White Musk dus, zie mijn posting in andere topic
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:schuddebuikje schreef op 02 december 2009 @ 14:03:

rush van gucci?

Daar heb ik ook weleens complimenten over gehad, is ook een favoriet parfum van mij. Ik bedoel natuurlijk wel dat je die zwaardere, zoete geuren normaal moet dragen, dus niet helemaal onder sprayen dat je een uur in de wind stinkt.

Mijn vriend heeft een voorkeur voor frisse geuren zoals bijvoorbeeld Woman van DKNY maar laatst had ik eens Obsession op van CK en toen zei hij 'wat ruik je lekker'
quote:Bonny82 schreef op 02 december 2009 @ 14:03:

White Musk dus, zie mijn posting in andere topic

Dito, haha!

Las laatst ergens dat vrouwen bloemige geuren associëren met vrouwelijkheid en dat mannen dat juist hebben met kruidige, oriëntaalse geuren. Misschien verklaart dat het succes?
...
grappig, woman van DKNY is al een hele tijd 'mijn' parfum
Artikel staat trouwens hier
...
Ange ou demon van Givenchy
Kenzo flower werkt hier erg goed
Waar mannen wild van worden? Geen idee, maar ik hoop dat het Obsession Night is, die heb ik net besteld.
Misschien leuk om een soort onderzoekje te doen, welke categorie geuren het meest gewaardeerd worden door mannen.

Bijvoorbeeld: fris/ citrusachtig, bloemig, oriëntaals/ kruidig ofzo? Wil wel een poll erbij plaatsen maar ik weet niet hoe dat moet.
Een geur met ferhormonen,dat zijn geurstoffen die je ook van jezelf hebt,je natuurlijke geur vooral als je vruchtbaar bent,is de ultime geur voor mannen,je scheidt ze zelf uit,en hoe gezonder je leeft hoe lekkerder dat je ruikt voor een man.

Er zijn luchtjes te koop die van die ferhormonen zouden bevatten weet alleen niet welke dat zijn.
quote:Starshine schreef op 02 december 2009 @ 14:13:

Waar mannen wild van worden? Geen idee, maar ik hoop dat het Obsession Night is, die heb ik net besteld.
net op andere topic gepost.

chance eau fraiche van chanel

en mania van armani... kreeg laatst 3 complimenten op 1 dag, 2 vrouwen en 1 man... wow!
quote:daisybloempje schreef op 02 december 2009 @ 14:17:

Een geur met ferhormonen,dat zijn geurstoffen die je ook van jezelf hebt,je natuurlijke geur vooral als je vruchtbaar bent,is de ultime geur voor mannen,je scheidt ze zelf uit,en hoe gezonder je leeft hoe lekkerder dat je ruikt voor een man.

Er zijn luchtjes te koop die van die ferhormonen zouden bevatten weet alleen niet welke dat zijn.Ja, dat had ook weer iets te maken met White Musk, dat ruikt naar musk(us) ofzo? En dat had dan weer dat effect? Ik weet niet meer precies hoe het zat. Lekker vaag weer, Gem
...
Ferhormonen = feromonen.

Deze lokstof wordt door ons lichaam uitgescheiden in transpiratie.
Ik kan (als man) zeggen dat ik bepaald niet wild word van hele "zware" geuren. Met "Oosters" heb ik ook niet veel.

Fris, fruitig, bloemig; stukken beter! Het probleem met het aanbod van veel van die geuren is alleen dat ze vaak snel doorslaan naar iets wat net iets te dicht in de buurt van een wc-verfrisser komt.
Ikzelf ben he-le-maal wild van Lolita lempika en krijg hier ook vaak complimentjes over. Van vrouwen/mannen en gelukkig ook van mijn eigen partner.
Hier is dat: J'adore van Dior
quote:daisybloempje schreef op 02 december 2009 @ 14:17:

Er zijn luchtjes te koop die van die ferhormonen zouden bevatten weet alleen niet welke dat zijn.Sweath, van Odour.
Volgens mij is het ook erg afhankelijk van de persoon die het draagt. Een luchtje kan waanzinnig lekker ruiken bij de ene persoon, terwijl het heel erg vies ruikt bij een andere persoon.
Bij mij is dat ook een zware geur...

Angel van Thierry Mugler

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven