Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Damscss is aan het spammen met een linkje van zijn/haar eigen site (die trouwens wel een bezoekje waard is vanwege de hilarische vertalingen), o.a. in dit topic. Waar trouwens wel meer mensen reageren die alleen maar lid lijken te zijn geworden om hun eigen site met troep te promoten.

*weest gewaarschuwd*

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Reclame door Sabrientjaaaaaaaaaah over goedkope Uggs. Alweer Uggs. Weten die vrouwen niet dat die dingen afgrijselijk lelijk zijn?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
angel zou je kunnen kijken naar topic "waarschuwing voor phkliniek" ik vind dit eigenlijk iets wat moet gaan tussen de beide partijen en niet eenzijdig geplempt in een topic op viva
Waarschuwing injectables PHC Amsterdam

Het was toch beleid dat artsen, klinieken e.d. niet met naam en toenaam genoemd worden om reclame en hetzes te voorkomen?
officiel mag je klinieken noemen en artsen niet, omdat dat te prive zou zijn en de mensen zich niet kunnen verdedigen, maar de PH kliniek is een 1 mans bedrijf volgens mij,

Maar de hele opzet van het bericht is gewoon heel onterecht en gemeen.

Ze is gewoon niet tevreden en heeft spijt van haar uitgegeven 800 euro.

dat is wat anders dan dat je gezicht verpest is, dat geeft ze ook aan dat dat niet zo is , maar dat ze voor 800 euro een beter resultaat verwachtte, dat betere resultaat wordt haar gratis aangeboden en dat mept ze de telefoon erop dat ze dat niet wil en als ze binnen zoveel dagen niet toegeven dat ze het op internet gooit, nou et voila, Viva is er goed voor.
Ook een berichtje van mij.Angel wil je kijken naar Topic Injectables.Dit is zeer onterecht.
Kort samengevat zijn alle bovengenoemde sites/postings verwijderd . Thanx!
Thnx Angel!
Angel 4: Je bent vergeten een paar namen weg te halen in het topic "Borstvergroting bij...".
Ben er zelf ff bezig geweest
Angel, zou je mijn topic "Uggs voor bredere kuitjes" willen verwijderen? Schijnbaar moet er over elk word gezeurt worden en is normaal reageren er niet meer bij. Jammer. Kom al jaren op dit forum,maar je krijgt tegenwoordig bijna alleen maar reakties waar je niet om vraagt.

Dank je!
kiddootje: lekker laten staan. Dan is het maar duidelijk wie je voortaan met n schep zout kan nemen

En het valt best mee, je hebt ook nuttige on topic reakties gehad, ja toch. Zandbakmores gewoon negeren.
angel topic over vreetbuien lijkt me meer iets v pijler psyche.
er is inmiddels een nieuw borstentopic , staat vol met namen ook door degene die het eerste topic heeft geopend, beetje hardleers heet dat dan.

Cindygirl in "Borstvergroting"
Kiddootje, ik laat het topic inderdaad staan. Vind het feit dat je andere reacties had verwacht geen reden om het te verwijderen.

Sarah, ik heb inmiddels beide topics verwijderd, dank voo rhe tmelden.
Tijgermeisje, topic is verhuisd!
Hmm volgens mij ging er wat verkeerd dus nogmaals:

WillemijnS in "Corrigerende onderkleding" riekt naar spam.
Engeltje!

We hebben weer een topic volgekletst, maar ik zie net dat niemand 't nog heeft gemeld (en dat terwijl het nieuwe topic zelfs al weer 123 reacties heeft ). Op dit topic mag een slotje.

Thanx!
Schravelvot, posting is verwijderd.

Georgiebrown, slotje is gezet.
Ying92 maakt op meerdere plaatsen reclame voor Makeup Paletten (wat het dan ook zijn mag).
Yep, Ying92 heeft in 2 topics reclame gemaakt voor haar site. En daarbij is ze ook niet erg aardig tegen de mensen die reageren.
Reclame is verwijderd en de overblijfselen van het topic zijn naar het prikbord verplaatst als zijnde een verkapt marktonderzoek.
topic sinterklaas actie is wel heel duidelijk reclame
Spam:

SINTERKLAASACTIE

Enquete:

Scriptie
Scriptie is naar het prikbord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven