Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Owww, lees ik even bij en gaat het over de belastingdienst.

INSTANT HEADACHE.

We krijgen nog massa's geld van ze maar ze blijven maar roepen dat ze nog niet 'klaar' zijn. Ze lopen 'achter'. Of het is 'in onderzoek'. HUFTERS.

Ok, bedtijd!

:-)
Ik gun ze luizen, daar bij die belastingdienst. O zo.
Naatie, hoe is het gegaan vandaag als pietje?
Mogguh...
Goedemorgen!

Jammer dat we gestopt zijn, ik raakte net in de mood,

en dat beviel vooral Pamax heel goed.

Ik ben gisteren vast met zijn gedicht begonnen,

en heb de eerste regels al verzonnen.

Flauw trouwens, die kerel van mij. Neefje van 11 doet voor het eerst met de surprises mee. Vent heeft hem getrokken. Hij wilde graag een spelletje voor z'n PSP, nu heeft vent die in gelaagd glas laten zetten. Dat krijgt hij er natuurlijk never nooit niet uit. (Spelletje heeft hij er wel uitgehaald, alleen het hoesje zit erin.) Arm jochie

Hier gelukkig geen gezeik met de belastingdienst. Ook geen lastige dingen als kindgebonden budget enzo. Is dat voor het KDV?
Spannend Bridge! Wanneer ga je voor de wet in ondertrouw, of ben je dat al? Trouwboekje is voor de kerk zeker? Daar kan ik je niet aan helpen.
Goedemorgen!

dat is nog eens uitslapen..

Al stond kleine ventjuh vannacht om 3 uur aan ons bed, omdat hij bedacht had dat hij bij ons wilde slapen
Troost je Bam, vanaf half twee stapte grote in bed bij ons, hij miste mamma zo en wilde een dikke knuffel (en dan ook zo dramatisch he haha).

Mamax, ooh arm ventje, goeie zeg!

Bridges, ik kan je ook niet helpen met dat trouwboekje. Ik heb er alleen een gekregen van het gemeentehuis, ben niet in de kerk getrouwd.
ohh, haha en is hij toen weer gaan slapen in zijn eigen bed?

Trouwboekje krijg je van de gemeente toch? eerst trouw je voor de gemeente & daarna neem je boeke mee naar de kerk. dat is wat ik ervan weet!
Haha Mamax, dat is wel super gemeen.
ohh mamax is dat voor psp 2? volgens mij heb ik er hier dan ook 1 liggen. die ik ooit voor een verjaardag van iemand heb gekocht, maar nooit op is komen halen, ik dacht dat dat een psp2 spel was. volgens mij met racen. Stuur hem zo naar je op, ben ik er ook weer van af. ( als hij racen leuk vind tenminste)
Ik dacht dat Brdige zoiets bedoelde als een doopboekje. Met teksten erin zeg maar. Maar goed, ben zelf niet gelovig en nog nooit op een bruiloft in de kerk geweest, dus ik weet niet of dat klopt.

Ik vind dat zo lekker als Maxi of Mini bij ons in bed kruipt. Maxi kwam vanmorgen om 7 uur, dan kruipt hij heel dicht tegen me aan: 'Zullen we heel dicht tegen elkaar aan liggen, mama?'

Mini klimt zelf uit bed en komt dan onze slaapkamer binnen gewandeld, 'Mammie!!' En dan bij mij in bed gekropen. Als hij eens een keer roept en vent gaat hem halen dan klimt hij ook zodra hij in bed ligt naar mij toe
Bam, dat zou hij super vinden! Hij krijgt nu Midnight Club (iets over gepimpte auto's) en Need for Speed Underground. Zitten er verschillen in die PSP dan? Het is de portable, zo'n soort gameboy.
Hel, op actueel loopt een discussie of ontwikkelingshulp werkt n.a.v. een artikel op nu.nl.
Welke makelaar hadden jullie trouwens voor Vriend's huis? Beviel die nou wel of niet? Wij willen iemand laten komen voor een vrijblijvende taxatie (we zijn er nog steeds niet uit , neigen nu weer naar doen)
Goedemorgen
quote:mamax schreef op 03 december 2009 @ 09:46:

Bam, dat zou hij super vinden! Hij krijgt nu Midnight Club (iets over gepimpte auto's) en Need for Speed Underground. Zitten er verschillen in die PSP dan? Het is de portable, zo'n soort gameboy.

Ik weet dat de psp 3 niet op de psp2 kan, maar verder dan dat gaat mijn kundigheid niet.

Ik heb dat toen gekocht omdat hij dadt graag wilde, maar goed als ik daar jou neefje mee blij kan maken graag.

Zal straks even kijken wat het precies is.
Graag, al ben ik bang nu je met 2 en 3 gaat gooien dat hij voor de gewone Playstation is.
Misschien is het wel gewone hoor, ik weet het echt niet, haha

ik ga zo eerst even kijken. is anderhalf jaar geleden dat ik dat ding in handen heb gehad!
Ben ook niet kerkelijk getrouwd, dus daar weet ik niets van.

Waar krijg je een kindgebonden budget voor? Ken het ook niet...

Ik kreeg juist altijd geld terug van de belastingdienst voor het kdv, jullie doen iets niet goed!
quote:Jinny schreef op 02 december 2009 @ 23:13:

Ik gun ze luizen, daar bij die belastingdienst. O zo.
PSP 2 bestaat niet

PS2 en 3 dan weer wel
PSP is Playstion Portable.
quote:amalia schreef op 03 december 2009 @ 10:19:

Ben ook niet kerkelijk getrouwd, dus daar weet ik niets van.

Waar krijg je een kindgebonden budget voor? Ken het ook niet...

Ik kreeg juist altijd geld terug van de belastingdienst voor het kdv, jullie doen iets niet goed!

Ja of wel; teveel verdienen

Terugbetalen bij de Belastingdienst = te hoog inkomen voor die toeslag/regeling.
Kijk, Star is een diehard fan

Vriendin is ook altijd heel blij als ze een berg OB moet betalen, dan heeft ze goed gedraaid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven