Entertainment alle pijlers

Verveling..

03-12-2009 14:15 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag wordt er als het goed is een pakketje geleverd. Ze zijn al twee keer langs geweest en als ik er vandaag weer niet zou zijn moet ik 60 km rijden om mijn pakketje op te halen. Gevolg is dus dat ik vanaf 8.30 vanochtend zit te wachten. Alles in huis is klaar, ramen gelapt, gestofzuigd, gedweild, gestreken, eten staat klaar. Sinterklaascadeau's zijn ingepakt. Zelfs mijn farmville op facebook heeft er nog nooit zo goed bijgestaan. Kind ligt op bed en ik? Ik verveel me nu kapot!! Toen ik nog geen kind had vond ik dit zalig maar voel me nu schuldig, zit met bak thee op de bank...

Iemand tips om deze lange rustige en relaxte middag door te komen?? Gewoon maar aan toegeven??
quote:Mamalijntje schreef op 03 december 2009 @ 14:15:

Gewoon maar aan toegeven??

Absoluut! Hoe vaak komt dat nou voor, dat je alleen thuis zit, in een schoon en stil huis, heeeeeeerlijk!

Chocola, chips, languit op de bank en middag-tv kijken jij!
Oh enne als je écht wil genieten, gooi die thee in de gootsteen en neem een glas beloningswijn.
lekker forummen!
Ik begrijp het niet helemaal goed dat je zegt toen ik nog geen kind had vond ik dit zalig maar nu voel ik me schuldig.

Wat bedoel je daarmee?
Ha, als je je echt verveeld: ik heb nog wel een sinterklaasgedichtje om te schrijven ;)

geniet verder lekker! lees eindelijk eens dat boek uit dat al lang op je licht te wachten, of doe een van de rot klusjes die je al lang uitsteld (lees eindelijk eens je zorgverzekering checken of die nog up to date is, of ander ongein..)
quote:Starshine schreef op 03 december 2009 @ 14:20:

lekker forummen!En als je geen leuk topic ziet, doe je mee aan de spelletjes op de overig pijler. Als je nog niet weet hoe je plaatjes moet plakken, ga je dat ook leren, ben je wel weer een half uurtje zoet mee.
Oeh zullen we ruilen? ik wil ook wel een dagje thuis op m'n kont zitten! Lekker met een nieuw boek en een kop thee... hmmmmm.
Dat glas wijn klinkt erg goed, helaas, zwanger....

Wat ik bedoelde van voor ik een kind had was meer dat ik dan hele dagen op de bank kon zitten, ben het ontwend!!!

Maar goede tips!! Thanks!!
gewoon aan toegeven dus, ga ik morgen ook doen :-)
rijmpjes verzinnen voor sintcadeautjes.

Kerstmenu samenstellen, bedden verschonen, badkamer poetsen, kandelaren ontdoen van kaarsvet et cetc, ik verveel me nooit ik kan altijd wel een kutsmoesje of klusje bedenken waardoor ik bezig blijf!

maar als ik wil kan ik ook goed bankhangen, met de zapper!
Weet precies hoe je je voelt. Heb net een paar dagen zw-verlof en ondanks dat ik heeeeel veel kan verzinnen om te doen zit ik alleen maar mijn tijd te verdoen met beetje heen en weer klikken op internet totdat zoon weer wakker is. Ik weet gewoon niet meer hoe dat moet: niks doen!
Maak een dubbelnick aan en ga lekker rellen op de babypijler, vermaak gegarandeerd.
Heeeerlijk zeg. Ik heb vaak hetzelfde 'probleem' maar helaas dan zonder alle voorgaande aktiviteiten.

Even naar de winkel rennen voor de nwe Privé of de Cosmo oid. Beentjes op de bank en genieten van je schone ramen.
quote:Tinus1977 schreef op 03 december 2009 @ 14:39:

Weet precies hoe je je voelt. Heb net een paar dagen zw-verlof en ondanks dat ik heeeeel veel kan verzinnen om te doen zit ik alleen maar mijn tijd te verdoen met beetje heen en weer klikken op internet totdat zoon weer wakker is. Ik weet gewoon niet meer hoe dat moet: niks doen!Dat heen en weer klikken hier ís nietsdoen
Ik zit ook de wachten, al vanaf 9.00 en nu nog niks, maar vervelen, nee helaas, daar is het me te druk voor.

Alles slaapt nu dan wel maar dan is het even een half uurtje forummen en eten en dan weer alle zooi opruimen ed en avondetenvoorbereiden, want dat kan straks niet meer als mijn huiskamer weer vol kinders is.

Maar soms is het wel gewoon heel lekker, ff niks.
quote:Ainne schreef op 03 december 2009 @ 14:46:

Maak een dubbelnick aan en ga lekker rellen op de babypijler, vermaak gegarandeerd.
OMG, straks hebben ze aangebeld terwijl jij buiten de ramen stond te lappen of de bel niet kon horen door de stofzuiger...
quote:Ainne schreef op 03 december 2009 @ 14:46:

Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Bak een appeltaart en kijk oprah!
Is je pakket al gekomen?
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven