Verveling..
donderdag 3 december 2009 om 14:15
Vandaag wordt er als het goed is een pakketje geleverd. Ze zijn al twee keer langs geweest en als ik er vandaag weer niet zou zijn moet ik 60 km rijden om mijn pakketje op te halen. Gevolg is dus dat ik vanaf 8.30 vanochtend zit te wachten. Alles in huis is klaar, ramen gelapt, gestofzuigd, gedweild, gestreken, eten staat klaar. Sinterklaascadeau's zijn ingepakt. Zelfs mijn farmville op facebook heeft er nog nooit zo goed bijgestaan. Kind ligt op bed en ik? Ik verveel me nu kapot!! Toen ik nog geen kind had vond ik dit zalig maar voel me nu schuldig, zit met bak thee op de bank...
Iemand tips om deze lange rustige en relaxte middag door te komen?? Gewoon maar aan toegeven??
Iemand tips om deze lange rustige en relaxte middag door te komen?? Gewoon maar aan toegeven??
donderdag 3 december 2009 om 14:22
Ha, als je je echt verveeld: ik heb nog wel een sinterklaasgedichtje om te schrijven 
geniet verder lekker! lees eindelijk eens dat boek uit dat al lang op je licht te wachten, of doe een van de rot klusjes die je al lang uitsteld (lees eindelijk eens je zorgverzekering checken of die nog up to date is, of ander ongein..)
geniet verder lekker! lees eindelijk eens dat boek uit dat al lang op je licht te wachten, of doe een van de rot klusjes die je al lang uitsteld (lees eindelijk eens je zorgverzekering checken of die nog up to date is, of ander ongein..)
donderdag 3 december 2009 om 14:38
donderdag 3 december 2009 om 14:39
donderdag 3 december 2009 om 14:53
quote:Tinus1977 schreef op 03 december 2009 @ 14:39:
Weet precies hoe je je voelt. Heb net een paar dagen zw-verlof en ondanks dat ik heeeeel veel kan verzinnen om te doen zit ik alleen maar mijn tijd te verdoen met beetje heen en weer klikken op internet totdat zoon weer wakker is. Ik weet gewoon niet meer hoe dat moet: niks doen!Dat heen en weer klikken hier ís nietsdoen
Weet precies hoe je je voelt. Heb net een paar dagen zw-verlof en ondanks dat ik heeeeel veel kan verzinnen om te doen zit ik alleen maar mijn tijd te verdoen met beetje heen en weer klikken op internet totdat zoon weer wakker is. Ik weet gewoon niet meer hoe dat moet: niks doen!Dat heen en weer klikken hier ís nietsdoen
donderdag 3 december 2009 om 14:55
Ik zit ook de wachten, al vanaf 9.00 en nu nog niks, maar vervelen, nee helaas, daar is het me te druk voor.
Alles slaapt nu dan wel maar dan is het even een half uurtje forummen en eten en dan weer alle zooi opruimen ed en avondetenvoorbereiden, want dat kan straks niet meer als mijn huiskamer weer vol kinders is.
Maar soms is het wel gewoon heel lekker, ff niks.
Alles slaapt nu dan wel maar dan is het even een half uurtje forummen en eten en dan weer alle zooi opruimen ed en avondetenvoorbereiden, want dat kan straks niet meer als mijn huiskamer weer vol kinders is.
Maar soms is het wel gewoon heel lekker, ff niks.