Good Luck
donderdag 3 december 2009 om 15:21
quote:Star schreef op 03 december 2009 @ 15:13:
[...]
Nee, maar onthou wel eens wat
Dat heb ik mezelf in december altijd snel afgeleerd.
Heb ergens gelezen dat je hersenen een harde schijf is waar zo'n 30 films aan informatie op kan. En dan staat daar straks bij mij compleet nutteloze informatie op zoals dat hel haar pakje gisteren op de post heeft gedaan. Zonde zonde zonde...
(zo staat er ook nog steeds Amalia d'r make-up na bevalling, Patries d'r praatjes, en nog wat meer rare info op...Ook zonde...)
[...]
Nee, maar onthou wel eens wat
Heb ergens gelezen dat je hersenen een harde schijf is waar zo'n 30 films aan informatie op kan. En dan staat daar straks bij mij compleet nutteloze informatie op zoals dat hel haar pakje gisteren op de post heeft gedaan. Zonde zonde zonde...
(zo staat er ook nog steeds Amalia d'r make-up na bevalling, Patries d'r praatjes, en nog wat meer rare info op...Ook zonde...)
donderdag 3 december 2009 om 15:23
quote:bridges6 schreef op 03 december 2009 @ 15:21:
[...]
Ik sla ook rare info op. Nummerborden enzo
Maar dus weer niet dat ik dat boek al bij bol.com besteld had dus. Wijt ik maar aan de hormonen
[...]
Ik sla ook rare info op. Nummerborden enzo
Maar dus weer niet dat ik dat boek al bij bol.com besteld had dus. Wijt ik maar aan de hormonen
donderdag 3 december 2009 om 15:24
donderdag 3 december 2009 om 15:39
Nou, dan mag je wel heul veul teruglezen in de rijmen
Hier een pakketje zonder stempel dus niet te achterhalen van wie het komt of welke streek.
Vinden jullie dat Z@ppelinmeisje ook zo stom met die liedjes? L vindt het geweldig hoor, maar ik vind het niet om aan te zien.
Kunnen jullie die make up van mij van de bevalling niet eens wissen
Hier een pakketje zonder stempel dus niet te achterhalen van wie het komt of welke streek.
Vinden jullie dat Z@ppelinmeisje ook zo stom met die liedjes? L vindt het geweldig hoor, maar ik vind het niet om aan te zien.
Kunnen jullie die make up van mij van de bevalling niet eens wissen
donderdag 3 december 2009 om 16:01
Zap muts is verschrikkelijk! :puke:
Zo Hallo en goedemiddag allemaal. Ik dacht al "goh wat hoef ik maar weinig bij te lezen" Jammer hoor nieuw topic
Ik weet niet of de oranje Sint al bij ons huisje is geweest, straks uit mijn werk eerst naar de kapper voor een nieuw kleurtje en een uitdun/knipbeurt. En dan pas naar huis.
T kreeg vanmorgen zijn (rood-zwart gekleurde) Pietenpak aan, want Sint kwam vandaag op het KDV, roep ik "Zwarte Piet kom je?"
T: Mama ik ben geen zwarte piet!
Ik: Wat dan?
T: Ik ben een rood zwarte piet.
Zo Hallo en goedemiddag allemaal. Ik dacht al "goh wat hoef ik maar weinig bij te lezen" Jammer hoor nieuw topic
Ik weet niet of de oranje Sint al bij ons huisje is geweest, straks uit mijn werk eerst naar de kapper voor een nieuw kleurtje en een uitdun/knipbeurt. En dan pas naar huis.
T kreeg vanmorgen zijn (rood-zwart gekleurde) Pietenpak aan, want Sint kwam vandaag op het KDV, roep ik "Zwarte Piet kom je?"
T: Mama ik ben geen zwarte piet!
Ik: Wat dan?
T: Ik ben een rood zwarte piet.
donderdag 3 december 2009 om 16:10
donderdag 3 december 2009 om 16:14
Bridges, leuk zeg al die voorbereidingvoor DE dag! Komt toch steeds dichterbij.
Mamax, Of wat zielig voor je neefje. Maar ook wel weer erg leuk! En nog steeds spannend dus met de keus wel of niet met het huis.
Star, Met de kerst en daartussen wel weer lekker vrij of gewoon gelijk doorwerken?
Suze, Jij ook alweer bijna aan het werk, pff wat gaat dat toch snel allemaal.
Bam, wat een drukte allemaal. Waarvoor zijn die pietjes voor school? Moeten alle kindjes trakteren?
Mamax, Of wat zielig voor je neefje. Maar ook wel weer erg leuk! En nog steeds spannend dus met de keus wel of niet met het huis.
Star, Met de kerst en daartussen wel weer lekker vrij of gewoon gelijk doorwerken?
Suze, Jij ook alweer bijna aan het werk, pff wat gaat dat toch snel allemaal.
Bam, wat een drukte allemaal. Waarvoor zijn die pietjes voor school? Moeten alle kindjes trakteren?
donderdag 3 december 2009 om 16:37
Ik weet het ook Mamax wie jouw heeft.
hier pakketje zo op de bus. pfff
Ze hebben morgen sintviering op school Enka, dus ik heb zwarte pieten cakejes staan bakken voor de kleintjes.
Die krijgen ze nadat de sint is geweest ( lees de juffen spelen zelf voor sinterklaas, ze verkleden zich ter plekke om tot sint en piet)
hier pakketje zo op de bus. pfff
Ze hebben morgen sintviering op school Enka, dus ik heb zwarte pieten cakejes staan bakken voor de kleintjes.
Die krijgen ze nadat de sint is geweest ( lees de juffen spelen zelf voor sinterklaas, ze verkleden zich ter plekke om tot sint en piet)
donderdag 3 december 2009 om 17:22
Wat zijn jullie nieuwsgierig wie wie heeft zeg
Ik moet zeggen dat ik ook hier aan het uitvogelen ben hoor. Denk even mee, speurneuzen:
mee doen:
ik, lief, zus, zwager, vader, moeder.
Ik heb zus
Zus heeft mij niet
lief heeft zwager
vader heeft lief.
Dus zwager of moeder heeft mij, ik gok zwager.
zus heeft..... moeder? Dan heeft moeder vader.
Maar het kan ook dat zus vader heeft, moeder mij en zwager moeder. hmmm. Ik kreeg een mail via lootjestrekken.nl dat ik sint klaar was. Dat zie ik mijn moeder niet doen, zwager wel. En zus zei dat ze nog niet klaar was met de kado's dus die heeft mij niet.
Wat een complot ha ha!
En eigenlijk wíl ik het niet eens weten.
Ik moet zeggen dat ik ook hier aan het uitvogelen ben hoor. Denk even mee, speurneuzen:
mee doen:
ik, lief, zus, zwager, vader, moeder.
Ik heb zus
Zus heeft mij niet
lief heeft zwager
vader heeft lief.
Dus zwager of moeder heeft mij, ik gok zwager.
zus heeft..... moeder? Dan heeft moeder vader.
Maar het kan ook dat zus vader heeft, moeder mij en zwager moeder. hmmm. Ik kreeg een mail via lootjestrekken.nl dat ik sint klaar was. Dat zie ik mijn moeder niet doen, zwager wel. En zus zei dat ze nog niet klaar was met de kado's dus die heeft mij niet.
Wat een complot ha ha!
En eigenlijk wíl ik het niet eens weten.