Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier maar nog een keer dus

Waarom winnen die koters altijd met memory? Ik takel af
Zijn jullie twee uur bezig met kadootjes voor kinderen Mamax? Ik denk dat wij hier binnen een half uur (en da's lang) klaar zijn

Hel, ik laat je weten hoe het was uiteraard.

Hmmmm, 'kijk mama dit is dood zijn met geen ogen'

Even kijken wat ze uitvreet
Ik weet het niet Star, het zijn 4 kleintjes. Mannen krijgen van ons ongeveer 4/5 kadootjes per kind, dan nog van schoonouders (2x) en oma. Voor neefje en nichtje hebben wij 1 kadootje. Eten moet ook nog gekookt (2 soorten stamppot), dan kunnen de kleintjes nog even spelen. Veel eerder dan half 7 eten zal het dus wel niet worden.

Met hoeveel kinderen vieren jullie het?

Ceetje klinkt luguber, niks engs?
Ow zo, ik dacht van half 5 tot half 7 kadootjes uitpakken!

Nee, haar poppetje lag op z'n rug op de grond.
Wij gaan het zondag met een spel doen, maar dan zitten er dus voor iedereen kadootjes in ook voor de grotere.

dan wordt er ook niet zo rits rats gescheurd denk ik ......
haha, hoe bedenkt ze het

zo eerste ronde cakejes zitten erin
Hier toch weer een flink aantal kadootjes enne ligt deze keer niet aan mij. Manlief kwam van de week met 3 kadootjes aanzetten en ik wil nog een playmobil doos, dat dan weer wel
Gevonden.

Ouwehoeren.
ik wist het wel Bam

Wat van Playmobil heb je?
nog niks

Maar de speeltuin en het boswachtershuis zijn nu in de aanbieding.... dus 1 van die 2
of allebei
Maf mens
Pfffffffffffffffffffffffff ik zal blij zijn als Sint afgelopen is. Wat is Cee strontvervelend zeg.
Arme Cee. Arme mama. Goed dat je weer aan het werk kan maandag
Volgens mij wil je zelf gewoon met die playmobiel spelen Bam .

Star, hier wint opudste ook altijd, irritant he!
Ja heel irritant Jin

Qua werk op zich en het eruit zijn vind ik het niet zo erg Amalia, alleen dat kleine mopje hè? Nou goed, die zie ik elke paar uur om er een borst in te stoppen
Zo, weer een nieuwe? Ging snel gisteren natuurlijk! :-)

Hier ook blij als Sint weer weg is hoor! Al vraag ik me af of alle drukte dan over is, met wennen, kerst en verjaardag. Blij als dat vuurwerk de lucht in is geknald denk ik!!!

Hier ook een die altijd wint met memory. Niet leuk!
Oh ja. trouwen. Gisteren dus in ondertrouw voor de kerk, voor gemeente moeten we nog doen. In januari moetenw e het trouwboekje klaar hebben met teksten en liedjes en zo. En we moeten een brief schrijven met daarin waarom we van de ander houden. Vind ik enorm mooi, maar vriend niet zo. Kan de dingen niet zo goed onder woorden brengen, dus goede oefening voor hem lijkt me!
3000 berichten in een week?! We hebben echt geen leven he?
Heb het ook moeilijk met idee van kleine mokkeltje op KDV Star. Er komt een tijd dat ik blij ben met een beetje rust op werk maar nu nog niet. Na ja, het moet maar weer helaas....

Bridge, het gaat lekker met jullie plannen! Goed bezig met de voorbereidingen zo. Wordt vast een schitterende dag...
zowww nog veel werk met een kleine man die ook wil helpen,

Alleen de veren nog in het hoofd en dan zijn ze klaar. Sommige kijken wel sjaggie
Oe, lijkt me ook moeilijk, schrijven waarom je van de ander houdt. Maar goed, daarom ga ik ook niet trouwen.

Dat kind van mij heeft nog niet echt geduld voor spelletjes. Maar we houden vol. Met de nieuwe Dora memory moet het lukken.

Ah, vergadering.
Heb je de huwelijksreis al geboekt? Zo ja, wat is het geworden?
Kan me wel voorstellen dat jullie het moeilijk hebben ermee.

Wanneer ga jij weer aan het werk Suze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven