Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
quote:Serafina schreef op 03 december 2009 @ 16:18:

Hij ligt op klaarlichte dag met een ander in je bed en jij bent onredelijk?? Kom op zeg! Het is een ander, dat het een man is lijkt me in de 1e instantie trouwens nog schokkender maar het komt op hetzelfde neer.

Het is heel, heel onredelijk dat hij van jou acceptatie verwacht.

Trouwens: hebben jullie, of hij met z'n mannelijke sex partner weg veilige seks?

En hoe zit dat eigenlijk, dat je min of meer verwachte dat er een kans was om bedrogen te worden? Had hij al eerder signalen afgegeven waaruit ontrouw bleek?ben niet gaan kijken of hij een cd om had en als je gehuwd ben is dat zonder. Neen, nooit signalen gehad, alleen zijn er zoveel koppels om je heen die gescheiden, etc..zijn dat ik wist dat het me ooit kon gebeuren
Poep was je er makkelijker af dan lippenstift....... Maar eerlijk is het niet van m
Aliquando et insanire lucundum est
quote:gizz schreef op 03 december 2009 @ 17:03:

Vreemdgaan zou voor mij al een enorm punt zijn, laat staan vreemdgaan met een man. Ik zou hem voorlopig even elders een slaapplaats laten vinden en eerst bedenken of je hier overheen kunt komen.VOORLOPIG?? je meent FOREVER?
quote:milo schreef op 03 december 2009 @ 18:08:

Wat een enorme hufter! Als je samen vantevoren regels met elkaar afspreekt vooruit dan. Maar dit is van den gekke, brengt hij het straks nog zo dat jij preuts bent.

Is ie trouwens werkloos dat hij op maandagmiddag alle tijd heeft om thuis zijn lover te ontvangen?hij moet om de 2weken zaterdags werken en krijgt dan de maandag in de plaats. Ik moest werken tot 17u en dan nog een uurtje rijden
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 18:03:

[...]

logisch dat we het zonder cd deden, 7jaar gehuwd verdomme. Nu ik eraan denk, ik had er altijd veel werk mee, dacht gewoon dat hij ne trage komer was, maar mssJa, dat bedoel ik dus ook. Goed dat je je laat testen, hoop dat je gezond bent.
quote:RemboEnRembo schreef op 03 december 2009 @ 18:14:

Poep was je er makkelijker af dan lippenstift....... Maar eerlijk is het niet van men wat als het poep met lippestift is?
quote:gizz schreef op 03 december 2009 @ 17:03:

Vreemdgaan zou voor mij al een enorm punt zijn, laat staan vreemdgaan met een man. Ik zou hem voorlopig even elders een slaapplaats laten vinden en eerst bedenken of je hier overheen kunt komen.ik zou als het om mij zou gaan niet eens in dat bed wíllen slapen!!
quote:mylenevalerie schreef op 03 december 2009 @ 17:59:

Wat was de reden om het direct aan zijn moeder te vertellen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 18:08:

[...]

nee, dolfje, als je niet accepteert dat er meerdere sexpartners zijn al dan niet van hetzelfde geslacht dan ben je "wereldvreemd" en "onverdraagzaam". Ik had moeten vragen of ik mee mocht spelen, dan was ik een "moderne" vrouw geweestNou nou. Jij komt ziek thuis uit je werk en vindt jouw man in bed met een andere meneer. En dan heeft die vent ook nog het lef om te beweren dat, als je een beetje een vrouw van de wereld bent, dat je dan gezellig even meedraait in de polonaise. Volgens wat ik uit jouw verhaal begrijp, hebben jullie geen swingers verleden, dus komt dit ook echt uit de lucht gevallen. Die vent van jou weet donders goed dat hij fout zit. Maar ja, aanval is de beste verdediging denkt hij vast. Ik zou echt helemaal klaar zijn met zo een malle trekpop. Veel sterkte, meid. Ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Je man probeert nu om jou aan jezelf te laten twijfelen, trap daar niet in, hoor!
quote:livetti schreef op 03 december 2009 @ 18:19:

[...]

Ja, dat bedoel ik dus ook. Goed dat je je laat testen, hoop dat je gezond bent.na al dat gezeik over mijn taalgebruik en schrijfwijze was ik niet meer van zin nog te antwoorden op dit forum, maar wat bedoel je met : Ja, dat bedoel ik dus ook.??
Dat je het waarschijnlijk zonder condoom deed omdat je al 7 jaar getrouwd was.
quote:EvyBlissy schreef op 03 december 2009 @ 16:19:

[...]

Wat een schoft!!!!!! Hij vindt dat jij onredelijk bent? Jezus, wat een klootzak.

Nee je bent niet ouderwets, en nee je moet dit niet aanvaarden en ja dit is ontrouw!

Ik zou eisen dat hij zijn spullen pakt.a, dan toch nog een vrouw die hetzelfde peinst. Merci
Lena, er zijn hier een aantal die erg op de spelling letten. Maar daar moet je je maar niks van aantrekken hoor!!
quote:EvyBlissy schreef op 03 december 2009 @ 16:21:

Oh en een dikke knuffel, want je zult wel geschrokken zijn / boos zijn / verdrietig zijn.

En laat een SOA-testje doen binnenkort.thx. Tuurlijk ben ik geschrokken, was overtuigd een vrouw te vinden (in een andere vorm dat ik) maar het was een omgeklede vent. Boos? Koleriek wil je zeggen? Pisnijdig. Een geluk dat ik geen mes had meegenomen. Verdrietig om mij zovele jaren teniet te doen. Al een chance dat we geen kinderen hebben.
Als dat mijn man was had ik hem gelijk eruit gedonderd en zijn spullen ook!!!!Dit pik je toch niet????
anoniem_53991 wijzigde dit bericht op 03-12-2009 18:46
Reden: letter vergeten
% gewijzigd
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:livetti schreef op 03 december 2009 @ 18:34:

Dat je het waarschijnlijk zonder condoom deed omdat je al 7 jaar getrouwd was.waarschijnlijk met condoom doen omdat ze getrouwd zijn? Kom mij nu niet vertellen dat er getrouwde koppels zijn die het enkel met condoom doen, hé? Ik weet dat de wereld een beetje gestoord is, maar...toch niet zo hard?
Gelukkig dat er geen kinderen zijn..

Wat een LUL zeg! Hoe komt ie erbij dat jij ouderwets bent?!

Kun je wel in je huis blijven, of moet je eruit als je alleen blijft?
?? Ik snap je reactie niet zo goed Lena.. Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoelde. In die subtiele verwijzing dat ik gestoord ben eigenlijk ook niet. Ben ik niet zo van gediend.

Wat ik bedoelde is dat een soa test aan te raden was omdat je waarschijnlijk geen condooms gebruikt met je man (vaak omdat stellen getest zijn en een ander voorbehoedsmiddel gebruiken). Dit doe je dus gelukkig al. Klaar.
quote:Watchamacallit schreef op 03 december 2009 @ 18:28:

[...]

we hadden jullie ook nooit moeten laten gaan...Laten gaan? Op jullie bek gekregen zekerst? En als België splits en VL komt bij NL dan verhuis ik. Kom zelden sympathieke kezen tegen, meestal zijn dat arrogante pretentieuze kabaal makende hooligans. Of is het toeval?
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 16:10:

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij??Gelukkig gruweld mijnkerel van de mannenliefde. Dus nee het is niet de normen van de maatschappij! Niet in Nederland dan in ieder geval.
Iena een beetje minder kan ook wel toch? Er zijn hier zeker mensen die je willen bijstaan. Ga even wandelen, haal diep adem en kom dan nog eens hier kijken.
Fortis et liber
quote:mylenevalerie schreef op 03 december 2009 @ 17:59:

Wat was de reden om het direct aan zijn moeder te vertellen?zijn mammie kwam zeggen dat het evengoed zijn huis is en dat ik het dus niet kon maken hem eruit te pleuren. Toen heb ik gezegd ;"watte? gij zij niet goed juist zeker? mijne vent betrappen met ne vent en dan ......sloeg die tang op mijn snoetje en vertelde erbij dat dat niet kon zijn.
Laten we de landen er gewoon buiten laten, voegt toch niks toe aan het topic of probleem van TO?
ik snap TO wel hoor.Wat een k** reacties.

OT: Gatverdamme ik kan me voorstellen dat je in shock bent.

Veel sterkte.
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 18:55:

[...]

Laten gaan? Op jullie bek gekregen zekerst? En als België splits en VL komt bij NL dan verhuis ik. Kom zelden sympathieke kezen tegen, meestal zijn dat arrogante pretentieuze kabaal makende hooligans. Of is het toeval?

Lena heb al de hele avond meegelezen, en een voor al je ellende, wat de andere "ollanders" ook zeggen, ik blijf het vlaams een schone taal vinden.

Maar we zitten hier niet voor de taal, we zitten hier om jou te helpen, dus laten wij ons daarop foccusen, wat zijn je plannen nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven