***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Ben nog geen 100% ok maar mag niet klagen. Morgen dan maar om die papieren gaan en weer naar huis. Vrijdag papieren gaan binnenbrengen.

Met het zindelijk zijn, zijn we eigenlijk de laatste tijd niet bezig geweest, maar Xander heeft wel al eens op school geplast. Dus blijkt dat wanneer er minder druk is hij beter gaat.

Verder maak ik me wel druk in Xander zijn taal. Als ik hoor wat jullie kinderen al zeggen, dan is het erg gesteld met Xander. Ik ga over een tijdje eens een afspraak maken met een kinderarts voor een medische doorverwijzing naar een logopedist, dan krijg ik geld terugbetaald.
Ben nog geen 100% ok maar mag niet klagen. Morgen dan maar om die papieren gaan en weer naar huis. Vrijdag papieren gaan binnenbrengen.

Met het zindelijk zijn, zijn we eigenlijk de laatste tijd niet bezig geweest, maar Xander heeft wel al eens op school geplast. Dus blijkt dat wanneer er minder druk is hij beter gaat.

Verder maak ik me wel druk in Xander zijn taal. Als ik hoor wat jullie kinderen al zeggen, dan is het erg gesteld met Xander. Ik ga over een tijdje eens een afspraak maken met een kinderarts voor een medische doorverwijzing naar een logopedist, dan krijg ik geld terugbetaald.
Smelt, wat kunnen die kids toch lief zijn! Dat geven van kusjes, en spontaan zeggen "mama, ik hou van jou", heerlijk!

Haha, Finn kletst wat af de laatste tijd. Gisterenmorgen was hij een liedje aan het zingen over een slak die naar boven kroop (in het Zwisterduits), ik keek hem waarschijnlijk niet begrijpend aan (kende het liedje niet), dus ging hij het voor me vertalen!

Vanavond haalde ik Finn op van de creche, en wou een man ons niet even voorlaten. Hij begon zelfs te toeteren, dus ik zei "zeurpiet", klinkt er heel lief van de achterbank, "piet niet toeteren hoor".

De doktersafspraak ging goed. Moest wel weer 3 keer geprikt worden (volgende keer halen ze direct een bepaalde zuster), maar toen kwam het bloed eruit.

Krijg morgen de resultaten wel. De dokter was blij met de reactie op de steroiden en was erg blij dat de hoofdpijn weg was. Hij vertelde nog eens dat het een typische reactie is op dit medicijn. Ik heb nu een recept voor een andere steroide die direct op de maag en darmen werkt, daar kan ik morgen mee beginnen. Doornemen tot 15 December (volgende ziekenhuis afspraak), en dan kijken we hoe we het af kunnen bouwen. Willen eigenlijk rond het nieuwe jaar zonder zijn.

Nu lekker even eten en even een filmpje kijken.
Oh Swis, wat schattig dat Finn het eventjes ging vertalen voor je!

Hee, dat is best goed toch? Een dokter die blij is, is toch goed nieuws?

Jekkes, ik geloof dat Muis weer een oorontsteking heeft. Hij heeft mopperend geslapen vanmiddag (kreunde in zijn slaap) en was ontroostbaar toen ik hem uit bed haalde, maar na een goede warme prak boerenkool is hij toch rustig gaans slapen. Ik ga het morgen maar even aankijken, maar ik denk dat er weer een pracht van een oorontsteking dwars zit!
Lara, nog een paar tips om te downloaden: Cougar Town (tegen verwachting echt grappig) en White Collar (lekkere vent!!!).

Nu lekker slapen. Ik hoop dat Finn rustig blijft, die moest net ineens overgeven. Nu staat zijn bedje naast mama (lief).
Slaapknuffel de rest van de dag in het mandje BM? Dat moet je bij Robbie niet proberen. Die is onlosmakelijk verbonden met Nene, zijn dolfijn. Heeft hem altijd bij zich, en als niet dan vraagt hij er binnen 10 minuten om en blijft drammen tot hij Nene in zijn knuistjes heeft! De Tagesmutter weet dat allang gelukkig, dus Robbie hoeft nooit lang zonder zijn Nene te zijn.

Schattig, Finn en de vertaling!
Sinterklaas tip van framboos:

dvd 25jr (of 30jr) kinderen voor kinderen!

Lekker jeugdsentimenten voor mama, en de kids dansen op "op een onbewoond eiland"

heerlijk trouwens om te zien al die jaren 70 en 80 clips van toen!haha

*tommy danst nu op hahaha mijn vader*
Muis, ik probeerde je te mailen maar kreeg hem terug. Zou ik dat meerijplankje nog kunnen lenen van je? Anders moet ik even op zoek op MP namelijk.

Bedankt voor de tips Swiss! Ik ga er even achteraan. Sowieso handig om weer eens wat op voorraad te hebben.
Xaloy, Finn loopt ook de halve dag met zijn slaap-beer rond hoor. Zodra hij niet lekker in zijn vel zit heeft hij zijn beer nodig.

Leuk Framboos, goed idee. Weet niet of B er zo blij mee is, maar ik zou het zelf wel erg leuk vinden.

Mijn bloed van gisteren zag er (volgens mij zelf) weer veel beter uit. Heb de dokter even gevraagd wat hij ervan vond, krijg ik straks wel te horen. Vandaag nog even een dagje rust, alleen moet ik ook gaan opruimen. Morgen komen zus, zwager en Isa. Morgen komt de schoonmaakster pas, slechte timing, maar ja. Ik heb een hekel aan opruimen, maar zal toch wel even moeten.
Swis, weet je al meer?

Laar, je kan hem krijgen! Ik gebruik hem al maanden niet meer en hij ligt hier stof te happen, dus ik neem hem binnenkort mee!

Framboos, jaa! Ik wil die KvKdvd! Steijn en Hugo vinden die liedjes ook hartstikke leuk en Huug gaat altijd lekker swingen op "eiland". Ik wil best weer eens die jaren 80 clips zien! Man, ik was toen zo jaloers op die meisjes van dat Mode-liedje; ik wilde ook die kleding, maar mijn moeder vond het ordinair! Trauma's, kan ik je vertellen.

Wij hebben vanochtend het echt heel gezellig gehad. We hebben vandaag een rommeldagje en geen afspraken, maar ik merk dat Steijn en Hugo het heerlijk vinden om een beetje aan te rommelen in huis. Ze hebben heel de ochtend gepuzzeld (Steijn), met de Duplo gespeeld (Huug), liedjes gezongen en gegeit met Mees, dus het was echt gezellig! Heerlijk, zo'n dag. (waarom prop ik elke dag doorgaans ramvol met afspraken?)

Morgen komt mijn nieuwe bank! Woepie!
Mijn bloed was helemaal goed, en volgens verwachting van de dokter! Joepie. En mijn hoofdpijn is ook nog steeds niet terug.

Mijn bultje in mijn lies is flink afgenomen, maar lijkt verder zo te blijven. Er zit toch wel iets in. Kan een soort littekenweefsel zijn, maar zo voelt het niet. Ik weet het gewoon niet. Moet nog even twee weken wachten. Maar door het verdwijnen van mijn hoofdpijn ben ik in een stuk een stuk vrolijker geworden.

Muis, ik vind het knap hoe je altijd je dagen volpropt. Ik vind het juist heerlijk om niks te plannen en dat doen / daarheen gaan waar we op dat moment zin in hebben.
Swis, wat fijn dat je bloed goed was! Nog fijner is dat de hoofdpijn weg is en dat je je weer wat zonniger voelt!

Had ik al verteld dat we gister Koekiemonster en Giraf met de lange nek op de peuterspeelzaal hadden laten liggen? Nee? Bij deze! Het werd dus een drama en ik had geen tijd om terug te gaan naar school (Mees lag nog te slapen), dus ik had beloofd dat we vandaag terug zouden gaan.

Belofte maakt schuld, dus ik kon aan het einde van de ochtend met een duffe Steijn, een slaperige Hugo en een klaarwakkere Mees terug naar de peuterspeelzaal. (ik wilde niet 's ochtends vroeg gaan, aangezien ik dacht dat ik Steijn en Hugo dan niet meer mee naar huis zou krijgen!) Afijn, Steijn en Huug zagen een van hun favoriete vriendjes en het was zo lief; Hugo en Vriendje holden gelijk achter elkaar aan en moesten erg om elkaar lachen, maar Steijn was stomverbaasd. Hij snapte echt niet dat hij vandaag niet op "sjool" zat, maar Vriendje wel. Hij heeft het er bij de lunch alleen maar over kunnen hebben en vond het allemaal maar gek. ("Mamma, Vriendje was op school. Ik niet. Waarom? Waarom?")

In het kader van lollige opmerkingen: ik heb er eentje van Steijn!

Regelmatig (bijna altijd dus) noem ik Steijn "Steijnebeertje" of "Beertje". Vanochtend riep ik hem in de Albert Heijn en Steijn kwam met een bloedserieus gezichtje naar me toe, om even mede te delen dat hij geen Beertje heet, maar Steijn! "Mamma, ik ben Teijn! Niet Teijnebeertje!"
Leu-euk, die Steijn!

Stofzuigen op z'n Robbies: toegoetán.

Met de klemtoon op -tan dus!
oh muis ik voel helemaal met je mee! Ik vond het lied "make up" vroeger zo geweldig! "maaaake up, geef mij je maaaake up, nou wil ik ook eens zien hoe ik er later uit ga zien" tralalalala

Nou ik zag die clip vanmorgen haha zo heerlijk gedateerd! met foute 80ties make up enzo... geweldig! oho en die kleren

(jouw moeder had gewoon wel smaak!! ) mega grote tenten van jassen, en chemisch van kleur. Ook het ruitje was erg hot in eind jaren 80! (oeps!)

Tommy vond vooral de up tempo songs leuk..op een onbewoond eiland, moeders wil is wet, ochtend humeur..

En ik maar zwijmelen bij die foute clips! haha

Ik kocht de 25jr kinderen voor kinderen 2dehands van een kennis.

Maar je hebt nu ook een 30jr kinderen voor kinderen..

Maar daar staan die stomme liedjes van de laatste jaren ook op.

Misschien vind je die 25jr dvd nog op marktplaats?

leuk hoor!

Swiss fijn dat je bloed goed was..nog niet 100% gerustheid, maar stukje bij stukje ga je de goede kant op!
Kennen jullie ministars nog. Allemaal covers op liedjes. Heb toen ik 12 was eens meegedaan aan een soundmixshow met 'mag ik de jouwe lenen'. Dit samen met een vriendin. Bij ministars hadden ze ook het nummer 'make-up'

Joehoe ik heb een gesprek bij een selectiekantoor. Voor een baan als customer coördinator. Moet er volgende week donderdag naartoe. Duimen maar ... Ziet er me een leuke job uit, en is met opleiding. Ik hoop maar dat ik snel bij het bedrijf op gesprek kan.
Wat is Steijn toch een schatje. En wat worden ze ineens wijs. Koen kan soms ook zo bijdehand doen alleen vergeet ik het elke keer. Domdomdom.

Vanmiddag was hij helemaal door het dolle heen. Opa en oma waren. Echt hij was zooooo druk. Hij heeft alle sinterklaasliedjes gezongen met de volumeknop op 10. Ik denk dat hij op de creche geleerd heeft dat sinterklaas oud is en daarom een beetje doof

Swiss wat een goed nieuws! Dat is toch maar een mooie opsteker voor de scan over twee weken.

Gezellige dagen met je zus en nichtje!

Laar: Heb je het vandaag niet teveel moeten bekopen dat je gisteren zo wild hebt gedaan?

Vandaag ook in het zwembad geweest? Wij hebben heerlijk gezwommen vanmorgen. De juf had leuke sinterklaasspelletjes uitgezet. Paard rijden, pakjes door de schoorsteen gooien, stoomboot varen (koen heeft de stoomboot geduwd), etc.

Oh EJ heeft er vannacht een nichtje bij gekregen. Wel een beetje eng. Drie weken te vroeg via een spoedkeizersnee gehaald door en placentaloslating. Brr. Gelukkig gaat alles helemaal goed met mama en kind.

Morgen nog even werken en dan door naar Drenthe. Daar vieren we zaterdag sinterklaas. Ga zo maar even aan het dichten. Zal ik wel een avondje voor nodig hebben. Nooit helemaal mijn favoriete bezigheid.

Fijne avond allemaal.
Hier is de link van 'mag ik de jouwe lenen' geniaal

http://www.youtube.com/wa ... 351C10&index=0&playnext=1
Witch wat leuk. Gefeliciteerd hoor. En succes dan maar volgende week.

Ministars ken ik niet.
quote:Witchke55 schreef op 03 december 2009 @ 19:48:

Hier is de link van 'mag ik de jouwe lenen' geniaal

http://www.youtube.com/wa ... 351C10&index=0&playnext=1haha witch wat een geestig clipje! ministars komt mij ook bekend voor..wat leuk die kindertekst op een volwassen lied!haha
Deze kvk is ook leuk

http://www.youtube.com/watch?v=brggVmnVcEI

Ministars is toch ook van Nederland. Hier kennen we zo een dingen in Belgie allemaal niet. Voor kindermuziek moeten we naar Nederland afzakken.
http://www.youtube.com/watch?v=j3_ilWwcIBs

voor muis!!
Witch, wat dacht je van K3? Zo Belgisch als de neten!

Ministars ken ik wel; een klasgenootje van heel vroeger (toen ik nog fris, vers en fruitig was) heeft ooit eens meegedaan aan Ministars! Ik zou echt niet meer weten met welk liedje, maar het was wel lollig destijds!

Zo, Steijn, Huug en Mees hebben vanavond hun schoen cq slof gezet. Ik moet elke keer zo om ze lachen als ze hun schoentjes zetten; Hugo zingt uit volle borst alle Sinterklaasliedjes die hij kent, Mees ligt dubbel van het lachen en Steijn wordt bloednerveus! Ik weet zeker dat Steijn morgen weer berevroeg wakker is, want hij was heel nieuwsgierig wat er in zijn schoentje zal zitten. Hij hoopt op een walvis of een step en ik werd dringend verzocht om Sinterklaas te bellen om zijn verzoek in te willigen.

Hee, A. is thuis! Even eten!
Thanks Framboos! Dit is echt leuk! (ik schaam mezelf nu rot dat ik er vroeger zo graag zo "hip" uit wilde zien en dat dat niet mocht van mijn moeder!)
Heerlijk even youtube kijken naar KvK. Jeugdsentiment ten top.

En tjah die kleren.... Weet nu wel weer dat ik niet de enige was die dus in van die veel te grote jassen liep enzo.
Ik kon gisteren niet inloggen op Viva en had een berichtje op Hyves gezet; ik zal het hier even kopieeren, dat leest net iets makkelijker (vind ik zelf dan toch);

--------------------------------------------------------------------------------------

Jeetje jongens (meiden!), ik zie jullie topic nu pas en ik zit even een potje te janken als ik al jullie lieve woorden lees. Zelfs Mark had het wel even moeilijk toen hij dit topic las en dat zegt heel wat.

Wat hebben wij het toch met elkaar getroffen in deze groep.

Ik heb een aantal geweldige pakketjes mogen ontvangen de laatste dagen en onze kerstdagen kunnen nu al niet meer stuk.

We zaten de afgelopen week echt even op het randje voor de komende dagen; ik heb aan mijn schoonmoeder moeten vragen of zij een paar dagen voor de kinderen wilde zorgen om ze eten te kunnen geven...ik geloof niet dat we ooit al eens dieper hebben gezeten en dankzij jullie kunnen we nu weer een eindje vooruit kijken, dat voelt zó goed.

Ik ben bezig te solliciteren op een weekendbaantje achter de bar en ik help af en toe mee met het maken van buffetten bij een cateringbedrijf hier in de buurt en Mark klust ook wat bij in de weekenden bij een aannemer.

We komen er wel, daar ben ik niet bang voor, maar we moeten wat geduld hebben.

Ik beloof jullie plechtig dat ik jullie allemaal iets lekkers kom brengen (zelfs de dames in La Suisse) als we even wat meer de ruimte hebben, ik ben jullie veel verschuldigd en ik wil echt wat terug doen voor jullie.

Ik zag nog wat vragen voorbij komen en die zal ik proberen te beantwoorden;

- Sam heeft maat 80 nu en Jesse 98/104.

- Luiermaat Sam is maat 4

- Wijn drinken we wel

- We hebben niet echt dingen die absoluut niet eten eigenlijk.

- Ehm, ben even kwijt wat er nog meer gevraagd werd.

Lieve meiden, dankjewel voor alles wat jullie zomaar doen voor ons, jullie zijn stuk voor stuk toppers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven