Strobe cream van MAC
zondag 6 december 2009 om 10:38
Ik heb hem al jaren (toentertijd gekocht met de lotion met parelmoer, maar die is volgens mij niet meer te koop), het geeft inderdaad een hele mooie glans. Als ik uit ga gebruik ik het meestal, voor dagelijks gebruik ben ik overgestapt op een ander merk. Maar al met al geen miskoop, als je het subtiel weet te gebruiken .
Even een tip, maar check voordat je make-up op brengt of je het goed uitgesmeerd hebt. Ik heb de neiging door geen tijd te nemen om mij op te maken (last van een time-managementprobleem ), dat ik daarna achter kwam dat een stukje op mijn voorhoofd altijd wel erg veel parelmoerglans heeft. Gewoon een kwestie van uitsmeren, maar op 1 of andere manier kwam ik er pas achter als ik weet thuis kwam .
Even een tip, maar check voordat je make-up op brengt of je het goed uitgesmeerd hebt. Ik heb de neiging door geen tijd te nemen om mij op te maken (last van een time-managementprobleem ), dat ik daarna achter kwam dat een stukje op mijn voorhoofd altijd wel erg veel parelmoerglans heeft. Gewoon een kwestie van uitsmeren, maar op 1 of andere manier kwam ik er pas achter als ik weet thuis kwam .
zondag 6 december 2009 om 16:36
Ik gebruik nu de tinted moisturizer van laura mercier, die heeft een behoorlijke glans, alleen net iets subtieler dan die van MAC. Uitstekend dus voor dagelijks gebruik om net een soort van JLO glans op je gezicht te hebben. Voor uitgaan vind ik de MAC creme weer beter tot zijn recht komen, dan mag de make up ook wat meer aanwezig zijn .