Wat is je lievelingskleur?
zondag 6 december 2009 om 10:14
Ik heb niet echt een lievelingskleur, heb wel een anti-lievelingskleur: groen.
Qua kleding hou ik van wat fellere kleuren, omdat ik nogal snel bleek zie en dat met felle kleuren wat opgehaald wordt. Maar geel kan ik echt niet dragen, dan denkt iedereen dat ik bijna dood ben. Zelfde voor beige-achtige kleuren.
Qua kleding hou ik van wat fellere kleuren, omdat ik nogal snel bleek zie en dat met felle kleuren wat opgehaald wordt. Maar geel kan ik echt niet dragen, dan denkt iedereen dat ik bijna dood ben. Zelfde voor beige-achtige kleuren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 6 december 2009 om 21:19
Ik heb er toch even over na moeten denken (vroeger toen ik 7/8/9 jaar was, had ik altijd direct een lievelingskleur paraat), maar ben tot mijn eigen verbazing bij BRUIN uitgekomen. Heb veel bruinachtige aardetinten in mijn huis en draag ook veel bruin, zeker in de winter.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
dinsdag 8 december 2009 om 11:28
quote:Gamuza schreef op 06 december 2009 @ 21:19:
Ik heb er toch even over na moeten denken (vroeger toen ik 7/8/9 jaar was, had ik altijd direct een lievelingskleur paraat), maar ben tot mijn eigen verbazing bij BRUIN uitgekomen. Heb veel bruinachtige aardetinten in mijn huis en draag ook veel bruin, zeker in de winter.Idem.
Ik heb er toch even over na moeten denken (vroeger toen ik 7/8/9 jaar was, had ik altijd direct een lievelingskleur paraat), maar ben tot mijn eigen verbazing bij BRUIN uitgekomen. Heb veel bruinachtige aardetinten in mijn huis en draag ook veel bruin, zeker in de winter.Idem.