Kannieslapetopic

07-12-2009 00:01 101 berichten
Ik lag al maar ik kon niet dus ben ik er maar weer uitgegaan.

Geen idee waarom maar ik kan niet slapen en ik heb ook niet heel veel zin nog om naar bed te gaan.

Zijn er lotgenoten *hoest*?

(wil gewoon even tetteren)
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker!
http://www.nujij.nl/de-gr ... iminatietest.917132.lynkx
oooh, alle nachtmensen zijn hierroooo..

Geen probleem hoor, ik word helemaal blij met bericht van collie!" Heb ik ook, heb ik ook!!! Dochter na 2 zonen.

Onze "heks"..( is haar tweede naam..hahaha)...staat geregeld met armpjes in haar zij, haar twee grote broers terecht te wijzen.

Of besluipt hen ( ondercover in ballet pakje) met oud pistooltje...waar zij natuurlijk al heeel lang niet meer spelen maar het wel heel leuk vinden dat zij dat heeft gevonden in de oude doos....
Ha, die ga ik morgen eens doen Kadushi.

Nu ga ik naar boven. Niet omdat ik slaap heb maar mijn dochter hoest zich de longen uit haar lijf, ik ga eens kijken of ik iets voor haar kan betekenen.

Welterusten allemaal en bedankt voor het tetteren!
Kanooknieslapen; vanavond moest mijn man halsoverkop naar het ziekenhuis. Zit nog zo vol adrenaline dat er van slapen nog even niks komt.
ooh, wat was er aan de hand?
He gets Pauline, wat rot en ik wil nu echt naar boven, ik had graag even naar je geluisterd meid. Hopelijk zijn er anderen die je even 'op kunnen vangen'.

Sterkte, ik voel met je mee!

Er zat een scheur in zijn netvlies en hij had een oogbloeding. Was blijkbaar zo tricky (arts vreesde voor netvliesloslating) dat hij direct behandeld moest worden.
Hoe kwam dat Pauline?

En hoe is het nu met je man?
Die scheur had hij al? En ging het toen ineens bloeden?
Dank je Eleonora!

Hij moet het nu 2 weken heel rustig aandoen, omdat de 'las' sterker moet worden.

Hij is nu gewoon thuis (en slaapt wel); maar bij mij komt nu de schrik eruit!
Is het nu helemaal in orde met je man, Pauline?
Slaap lekker voor straks Eleonora!
Was die scheur spontaan ontstaan of wat was de oorzaak?

Ik kan me voorstellen dat bij jou de schrik er nu pas uitkomt!
Kan me voorstellen dat het eruit komt, heftig joh als je vent halsoverkop naar het ziekenhuis moet.
Hij bloedde niet uit zijn oog hoor.

Ruim een week geleden zag ie opeens een blauwe flits en had ie het idee dat er iets door de kamer vloog.

Gisteren zag ie steeds sliertjes en andere dingetjes en vandaag leek het wel of er troebel slootwater in z'n oog zat.

Hij zat nog op het niveau van 'gaat wel over'; maar ik vertrouwde het niet zo erg en heb toen de huisartsenpost gebeld met de vraag 'kan dit kwaad?'.

Blijkbaar was het verhaal zo alarmerend dat we direct moesten komen en zodra we binnen waren, werden we ook onmiddellijk geholpen; we hebben echt geen 2 minuten in de wachtruimte gezeten.

Geen idee hoe zo'n scheurtje ontstaat, ik neem aan dat het op een of andere manier een zwakke plek is.
Ik ga ook te bedde.

Pauline, sterkte met je man!

Welterusten allemaal.
slaap lekker *
Passiebloempje: Ik heb al een dochter, dit wordt onze tweede dochter. Maar ik geloof wel dat dit nakomertje straks de ''groten'' om haar vingertje windt!

Ik ga nu ook naar bed, welterusten allemaal!

En Pauline, ik hoop dat je je een beetje rustiger voelt!
Ik ga dadelijk toch ook maar naar bed; ik begin het koud te krijgen.

Mocht ik nou helemaal niet kunnen slapen dan kom ik straks nog wel even terug.

Bedankt voor jullie medeleven!!
Stuurt aan Pauline en Christiane04!

Hoopt dat Leo nu wel wat kan pitten

Gaat zelf mandje zoeken want ook om 7 uur op en dat valt niet mee als ik in een zeldzaam melancholische bui ben.

Trusten jongelui!
Pauline, meid, veel sterkte voor je man.

Heb je hem alweer gesproken inmiddels?

Hoe is het met hem?

Muis, ik heb lekker geslapen gelukkig. Dank je wel. Hoe is het met jou?

Fien is ziek, die zit nu Buurman & Buurman te kijken, hoest en wil niet eten....
Het gaat wel; hij heeft wel redelijk goed geslapen, maar kan z'n oog amper open krijgen. Maar goed, dat oog moet toch rust krijgen, dus dat is niet de grootste ramp.

Verder zal het toch z'n tijd nodige hebben.

Eleonora, sterkte met de zieke! Zolang ze maar blijft drinken, laat je haar gewoon lekker aantutten.
Dat kind van mij tuttert inderdaad lekker aan.

Ik ga zo meteen poppetjs met haar knutselen als ze er zin in heeft.

Enig idee hoe lang je man in het ziekenhuis moet blijven Pauline?
Muis was verrassend weinig bij de garage kwijt, gewoon een kleine/winterbeurt hoor. Maar jarenlang een oude auto gehad en ze vonden altijd wel weer wat. Nu een jongere en dat scheelt wel.

Hoe'st met Fientje?

Pauline, ik hoop dat het gauw weer beter gaat met jouw man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven