Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
DveM; Marlies Dekkers heeft idd heel mooi spul! Duur ook idd.. en daar zit m gelijk een van mijn bezwaren.. Ben met Jon ook een aantal keer op bh-jacht geweest, en elke keer zijn die van MD wel het mooiste, maar ook het duurste. En om nou 1/3 van mijn kamerhuur-geld aan BH's uit te geven.. Bovendien is veel van haar spul wat ik zie hangen voorgevormd en daar hou ik niet zo van. Doe mij maar sport-bh's die de boel wat reduceren, dan durf ik nog normaal strakkere shirtjes aan te trekken. Voel me anders echt ongemakkelijk soms Maarja.. het is wel heul mooi...

Druif; Wat suf van de oppas zeg! Wel een beetje laatste moment-werk om dat nu nog even te zeggen. Heeft ze niet een soort opzegtermijn van 4 weken ofzo? Of werkte ze zwart?
Laura; ik werd vanmiddag ook idioot van de traagheid van het forum, heb nu een flinke ad-blocker erop gezet, zie die irritante foto (die lang moet laden) als achtergrond niet meer, alle tagclouds en die onzin eraf geflikkerd. Lang leve de Adblockers!

Deze kun je, als je Mozilla/Firefox gebruikt downloaden van hun website. De drie wtjes intypen, dan mozilla en dan punt org. Zoeken op ad blocker en hatsikidee! :-)
Is Laura ook weer terug van vakantie?

Ik zie jou antwoorden op Laura, Pip, maar zie geen post van haar!

Hoe heb je het gehad Laura?

Het nieuwe forum is dan best leuk, begin er aan te wennen, maar die traagheid is idd balen, het laden van een pagina duurt hier ook best lang!

En dat kleurtje ben ik ook nog niet echt aan gewend om te krijgen dat gepiel met tussen die haakjes typen en je smiley valt er dan weer buiten pffff

En Mo was het gezellig bij de races?

Heeft Bavaria nog geen rosé-bier, kun je het combineren, bavariaatje, rosétje erdoor en wie weet smaakt tie dan wel...

Da's iid balen Druif, heb je al een oplossing kunnen bedenken?

Slapen gaat ik!! Welterusten Divi!
@Gayl ik heb de races gehoord......

t was een beetje druk! Ik met mijn 1.63m kon t niet echt zien.

Wel ff biertje gedronken in een voor mij tot nu onbekende (en eigenlijk best leuke) kroeg met vriendinnetje.

En toch heb ik zo'n beetje het hele weekend een soort van met mijn ziel onder mijn arm lopen gevoel

Ik voel me lichamelijk beetje brak, lichterlijke verkoudheid onder de leden, geen rust in me kont en toch niets willen, en toch ook weer alles willen en iedereen heeft al plannen (lees: werk, vakantie, vriendje etc)

zit mezelf erg in de weg... blehhhh vrij weekend en nix te doen op vanmiddag na, vriendinnetje kreeg ook eters en weer vroeg weg dus....

heb bij mijn ouders heerlijk gegeten, en toch is er dat gevoel....

Mannen pfffttt

Ben weer ff aan t kijken op paiq ter compensatie (ik doe er te weinig mee, geen energie voor)

Kortom mijn weekend is qua gevoel anders verlopen als ik wilde
wat een warrig verhaal, heb ik net getypt!

ben ook een beetje warrig, boel dingen aan t overdenken en afkappen (dat is handiger voor mijn gemoedsrust)
Hey ik had toch een plaatje erbij staan? waar is dat dan gebleven
Yo, ik ben er weer hoor... Was gisteren even bij mijn moeder en had toen niet de rust om een berichtje te schrijven, maar wel even met Pip gesproken over het studentenverenigingverhaal. Leuk dat eraan gewerkt wordt, ik hoop dat het jou ook leuke contacten oplevert, welke je ook kiest!

Mijn week was wel oke. Ik wil er ivm herkenbaarheid niet te diep op ingaan, maar het was niet helemaal zoals verwacht. Nou ja, dat levert ook weer nieuwe inzichten op. Het weer was niet geweldig, maar in ieder geval ook niet zo erg als de vorige keer (zie avatar- mits ik hem nog niet aangepast heb inmiddels).

Dank voor de tip, Pip! (hm, sinterklaasstijl? haha). Ik heb internet explorer, weet niet hoe het dan werkt, maar ik kan eens googelen op het woord ad-blocker.

En Anne, ben benieuwd naar de uitkomst van je gesprek, als ik het goed gelezen heb moet je die nog krijgen? Spannend hoor.
Goedemorgen!

Ik heb een raar weekend achter de rug. Ben niet eens naar mijn café geweest........Ik heb 'ruzie' met mijn vriendin. Ze verwijt me dingen (per sms) die niet waar zijn. Ben er zo boos over geweest! Ik heb één reactie gegeven....als ze iets uit wil leggen..... ze weet waar ik woon.

Wat knullig Druif van je oppas! Heb je al een oplossing gevonden?

Ik heb ook even gegoogled op ad-blocker, maar aangezien ik een enorme digibeet ben! Ben als de dood dat ik iets download waardoor niets meer werkt. En trouwens het valt wel mee met de traagheid van het laden hier. Het oude forum was wel sneller, maar ik kan hier wel mee leven.

Ik ga waterdruppels vangen!
@Jonna dat is akelig, ruzie met je vriendin. Dat kan idd beter live uitgelegd worden ipv via sms ofzow

En ook niet naar je stamkroeg.....

@Laura, zie ik t nou goed, staat er zo'n enorme plas water voor je tent???

Vanmiddag weer werken Jippie

Ik baal van mezelf dat ik mijn leventje toch weer zo afhankelijk kan maken van mannen pfffft, ik kap er mee

Fijne dag alle

Mo
En weer mis ik mijn avatar, hoe kan dat nou????

Heb net een nieuwe geplaatst
Jon; dat is heel naar zeg!

Laura; was misschien iets te snel, heb adblocker maar weer uitgezet omdat ik het idee had dat ie nu bij elk dingejte moest gaan bedenken of ie nou wel of niet moest blocken.. en er nog langer over deed. Of het had te maken met de plaatselijke snelheid van het forum natuurlijk. Of mijn computer.. of.. naja, crap gewoon.

Verlang nog steeds naar het oude forum, die voor de vorige zeg maar. GEwoon, een rij topics, een reageervenster met smilies, done. Maarja, nu allemaal fancy dingen erbij die ik persoonlijk niet gebruik. Fuck de tagcloud ed, die doen er juist zo lang over om te laden

Naja. PFf. RAar weekend voor velen dus! Hier ook, raar weekend. Vreselijk moe en kon vannacht de slaap niet vatten. Lag om 5 uur nog met ogen open. :'( Terwijl ik om 22 uur het idee had datik zo in slaap kon vallen. PFft. Nu dus net b-tje wakker. Moet maar boodschappen oid gaan doen.
DveM; Waarom maak je je leven afhankelijk van mannen? Is er iets gebeurd?

Pip heeft vorige week met iemand gezoend en die wilde duidelijk wel meer maar dat heb ik subtiel edoch duidelijk kunnen afweren. 't Is wel een leuke jongen, dus we zien wel ff, maar hij woont hier gewoon om de hoek. Is altijd leuk om wat mee te gaan drinken. :-)
@Pip er is niets gebeurd en dat is t hem nu juist.

t weekend vrij en nix gehoord.....en dat ik daar mijn humeur door laat beinvloeden terwijl ik weet dat hij nix wilt enz (het bekende "je kop in t zand steken en hopen op meer" zoiets)

Deze week is wel volgepland, geen tijd dus voor mannen \\:-)//

Ik ben niet de enige heb ik gelezen die geen plaatje meer heeft of kan plaatsen. Vreemd hoor, t nieuwe forum
DveM; Heb je op 'nieuw plaatje' of 'Nieuwe afbeelding' gedrukt, via de knop 'browse' gezocht naar de in je computer opgeslagen afbeelding en die geselecteerd, en daarna nog een keer op 'wijzig' gedrukt? Zo lukte het mij namelijk wel.

Balen dat je je zo voelt, helaas herken ik het maar al te goed. Ik krijg dat gevoel als ik een poosje niets van Zingert heb gehoord. Idioot maar ja..

Gister nog een hele tijd met moeders gebeld, over haar werk enzo. Ze heeft het momenteel heel zwaar met veel terminale patienten, waaronder iemand die wij als gezin al zo'n 20 jaar kennen. Zowel mijn moeder als ik denken dat deze persoon binnen nu en een week komt te overlijden. Triest, maar wel het einde van een lijdensweg..

'k Zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen. Mijn benen zijn al een poosje krachteloos, denk dat het ook nog wel es zo kan zijn dat eea virus wat ik in mijn bloed heb nu de kop opsteekt en dat ik daar zo moe en in de war (qua lijf) van ben. In de supermarkt maar enorm veel groente inslaan, want ook het eten is niet je -van-het.

Soms valt het niet mee om op jezelf te zijn :'(
Nja, het forum is ook een beetje apart bezig. Er is geen peil op te trekken wanneer het weer normaal gaat doen...

Druif; al een oplossing voor je druifjes en de oppas gevonden?
Hoi meiden,

Jon, wat lastig zeg. Hoop dat de lucht gauw opklaart.

Nee, nog geen oplossing gevonden. Wel voor de komende weken, maar nog niet structureel op de woensdag. Heb wel een advertentie gezien op marktplaats, maar zij heeft nog niet gereageerd.
Zij zou trouwens gewoon via een gastouderbureau voor ons werken... wit dus. Diep in mijn hart vind ik het niet erg dat zij afgezegd heeft... het is alleen zo balen dat we het nu pas weten.
Ja, dat is idd heel erg balen Druif... heeft zij in haar contract niets staan van opzegtermijn? 't Kan toch niet dat je van de een op de andere dag gewoon niet meer komt? Ongelofelijk ook trouwens, dat je dat kan doen als oppas zijnde :( Een gezin vertrouwt toch op je aanwezigheid en als dat door omstandigheden als ziekte nou even een keer niet goed loopt, sois.. maar een verhuizing weet je toch meestal wel iig een week of twee van te voren lijkt mij :|
Druif, kan het gastouderbureau je geen alternatief bieden of werkt dat zo niet?
Ik heb twijfels....over mijn werk. The story of my life Ik weet het even echt niet meer, er gaan zoveel dingen door mijn hoofd. Maar het kan toch niet zo zijn dat ik nu al met tegenzin naar mijn werk ga? Ik had meer op mijn gevoel moeten vertrouwen in het begin , maar ik wilde zo graag dat alles weer 'normaal' was dat ik dat gevoel aan de kant heb geschoven. Zo maar eens grote broer bellen voor wat broederlijk advies.

Oh en even over mijn 'oude werk': mijn collega moet nu ook op zoek want het bedrijf gaat naar de andere kant van het land verhuizen. Wat dat betreft heb ik op tijd het zinkende schip verlaten.
Ach, arme Clogs. Ik heb ontzettend met je te doen. Het zit je ook niet mee. Wil je meer kwijt?? Een dikke maandagavond knuffel
Ohw Clogs... Wat naar! Weet niet zo goed wat ik kan zeggen, anders dan goed van je dat je je broer even belt. *knuf*
Oh ja... Jonna... wat voor kleur ben ik???
broer neemt de foon niet op.... ik hoop dat hij terugbelt

ik krijg een sik van dit forum, zoooo traaaaag
Clogs; Heeft 'ie nog teruggebeld?

Heb morgen een date met dude van laatst, die waarmee ik had gezoend. Morgen eerst de stad maar in om de broodnodige schoolsupplies te halen, want door zo'n collegeblok ben jeook zo heen met die school van mij. DAarna de boel doorkijken en herlezen, zal nodig zijn.. ben sinds april amper meer bezig geweest met die zooi dus dat wordt nog wat

Hoop dat ik vannacht wat beter slaap... dat wil zeggen.. voor 2 uur. Vannacht heb ik het nog 5 uur zien worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven