Blessing your countings

29-06-2007 21:14 817 berichten
Geen idee waar het op slaat maar het is iets met tellen, vandaar.... bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Van jou geloof ik alles BGB!

Waar? Waar is het te doen?
Heb jij niet nodig toch, als Vestaalse Maagd , Pom ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
kunnen we niet allemaal naar de Libelle?

Knopen? Leo? vertel?

Grijs is dus beter? hm, ze hebben geen grijze verf hier in het dorp, wie stuurt me wat op?
*klapt verheugd in handen* Ik ga je morgen een fles zilvershampoo sturen Meds!

Ja knopen Meds, ik heb er een paar doorgehakt. Was nog een heel werk met dat zelfgetrokken sisaltouw van de 'vrouwen, trek je eigen touwen' workshop. De blaren staat op mijn handen. Ik zal Wé vragen die bijl te slijpen.
Ben persona non grata bij de Libelle, dus ik ga niet mee over naar Libelle.

Hoe is het nu met Lex Meds na het ongeval van gisteren. Hieruit blijkt toch wel weer dat hij toch erg veel om je geeft. Is er nog ergens een filmpje te zien van deze actie van de ambulance?

Gisteren had ik maar een kleine verwonding opgelopen. Gewoon even met de snoeischaar in mijn vinger geknipt. Niet eens tot op het bot, wel diep, wel veel bloed, wel last van "nu ga ik plat". Maar verder niks heftigs.
Ik ben gisteren vriendin van iemand geworden en ik krijg geneens post van d'r . Tssss. Of misschien ben ik wel te achterlijk om die post te openen.

over post gesproken. Mijn ouders wilden de zolder nou eindelijk wel es opruimen. Dus of ik even mijn ouwe troep weg wilde halen. Man man. Mijn hele pubercorrespondentie stond er nog! Vriendinnetjes van de camping, vriendjes, ex-vriendjes, "Nijn je bent de enige, zonder jou wil ik niet meer leven, Nijn wat flik je me nou, trut, ik wil je nooit meer zien, jij bent de beste, zonder jou... etc etc".

Ik heb 99 % nog even met een glimlach in gekeken en daarna verscheurd en in een grote zak gestopt. De laatste 1 % is nog wat jeugdsentiment om te bewaren. Leuk zo'n avondje stemmen uit het verleden. Maar goed dat PP er niet was (ivm schandalige hoeveelheid liefdesbrieven *trots*)

Leo, hoe gaat het met je beslissingen?
Geen geheugenverlies Pom?

Leo bedankt voor de zilvervisjes, maar hoe breng je die aan?
Tssss........... ik meld me bij iedereen aan als vriendje................niemand wil mij.......... krijgen jullie wel post van mij ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, niks geen geheugenverlies, wel bloedverlies.

Vandaag ook nog een aantal haren verloren, maar dat was gewoon gepland.

Ik hoorde van Pa, dat er iemand bij hem in het appartementencomplex Creuzfeld Jacob heeft. De man woont er pas sinds 2 maanden en leek ineens zo van slag, men dacht vanwege de verhuizing. Dan schrik je toch wel van zo'n uitslag.

Vandaag raar nieuws gekregen, een echte roddel, waar mijn broek van afzakte, maar de afgelopen maanden in een totaal ander daglicht plaatsen.
ben gek op roddels, dus hup gooi neer
Eerst was ik alleen vriendin met Jaschenka. Wij lieve berichten uitwisselen. Daarna ben ik vriendin geworden van allerlei mensen, van geen hond iets teruggekregen......Men wil mijn vriendschap duidelijk niet, of weet niet hoe de site werkt, kijkt nooit bij het profiel, of de site geeft mijn tedere berichten niet door. Kies zelf maar. Ik ben in ieder geval gestopt met hunkerend kijken of ik al bericht terug heb.

Meds, even opkoken tot net tegen het kookpunt aan, dan met de mixer op de hoogste stand 3 minuten keihard mixen en goed schuimend op nat haar aanbrengen. Na 30 minuten uitspoelen en behandelen zoals je gewend bent (met Shell Gold Motorolie dus in jouw geval).
Jaschenka, die relnicht?! Pfffff

Ik heb net gevraagd of BGB mijn vriendin wil zijn, maar ze geeft geen reactie terug.
Niemand wil vrienden met mij zijn, behalve 1 of andere vent die net uit een coma ontwaakt is
quote:meds schreef op 21 augustus 2007 @ 01:04:

Niemand wil vrienden met mij zijn, behalve 1 of andere vent die net uit een coma ontwaakt is

Bij mij is kwam er een vriendenaanvraag van ene Piet, die als mailadres piethoudtvangrotedozen@yahoo.com heeft. Zal ik hem accepteren? Het lijkt me zo leuk om eens met hem van gedachten te wisselen. Hij wil, aan zijn mailnaam te zien, vast diep met me op allerlei wereldse zaken ingaan.

Godallemachtig, zijn bepaalde mensen nu zo onnoemelijk naïef en overspoelen die de relatiepijler of lijkt dat maar zo?

Hoe is je haar geworden Meds?
Wat is dat toch voor een gedoe met vriendjes worden.........*snapt er niets van*

Kan maar niet slapen ggggrrrrrrr

Tja en dan kun je net zo goed de pjoeter aangooien toch.........
Nu begrijp ik meteen jouw tekst Iris.
quote:SFO schreef op 21 augustus 2007 @ 04:55:

Nu begrijp ik meteen jouw tekst Iris.Vertel...............schrijf ik normaal in raadsels
Nee gewoon Leven is meevoud van lef.

Niets meer en niets minder, by the way sorry dat ik aan de laate kant ben, moest even mijn avond eten naar binnenschuiven.
quote:SFO schreef op 21 augustus 2007 @ 05:27:

Nee gewoon Leven is meevoud van lef.

Niets meer en niets minder, by the way sorry dat ik aan de laate kant ben, moest even mijn avond eten naar binnenschuiven.

Ohhhhhhhhhhhhhhhh,

Hoop dat je eten lekker was,ben ook mijn nacht eten naar binnen aan't schuiven.....Wat staat er hier op het menu,nou gewoon wat iedere vrouw behoort te eten als ze s,nachts niet kan slapen,chocola...........veellllllllllll chocola
Ja dat is inderdaad chocola,

Nee ik moest het helaas met een stukje zalm doen met aangevulde salade en garnituur. Heerlijk als iemand af en toe voor je kookt.

Maar nu je het zegt, een lekker chocolade reep zal wel lekker zijn.
Ja SFO,moet je zeker doen.........chocola *zit aan de chocolade m&m's *

Maar ga nu toch nog maar een uurtje op de bank hangen,met een dekentje,in bed gaan liggen wordt me net ff wat te link,dan wordt ik nooit om 7 uur wakker,om mijn schatje uit bed te trekken

Ze zijn weer vooe het eerst naar school geweest,en op de vraag,was het leuk.....antwoorde kleine Iris,nou Mama,ik wil liever blijven zitten deze keer

Maar waarom dan meis.........nou dan kan ik ook een keer de hulp van juf zijn

Kleine I-man,vond het natuurlijk alleen maar stom opschool,en had de juf wel 10 keer gevraagd,of ik hem kon komen halen,omdat hij zoooooo'n buikpijn had *dat ze daar niet intrapte vond hij niet tof*

Nou ja vandaag een nieuwe ronde,dus nieuwe kansen

Ohhhhhhh,en ik heb dat vriendjes gedoe ontdekt hoor,maarre ik heb helemaal geen vrienden zag ik...........moet ik daar nu ook een topic over openen ?????

Moet ik nog meer gehaakte BR's gaan weg geven,moeten mijn caafs scheel gaan zien van het doorfokken voor de TP's......... moet ik mezelf aanbieden,om allerlei ranzige klusjes uit te voeren,is het omdat ik niet trouw alle workshops volg,is het omdat ik mijn grijze haren wel verf,of omdat ik nog geen nieuwe birkenstocks heb...............ik weet het niet hoor,als ik hier maar niet psyhisch ontregeld van ga raken *eet nog maar wat chocola*
Heerlijk omdat te horen van de kids,

Hier zijn de scholen ook weer begonnen en dochter lief is eindelijk naar College.

Yes het wordt stil thuis na al die jaren, maar afijn we hebben hier genoeg te doen

He lieverd, moet je luisteren.

Er zullen altijd vrienden voor je klaar staan echter er zijn er ook die blijkbaar niet voor je klaar staan. Ik heb jaren geleden een scheiding gemaakt: Vrienden waar ik energie van terug krijg kunnen het van mij ook krijgen. En je zult verbaasd van staan wie er overblijven. Ik heb nu een hele leuke vriendenkring al moet ik zeggen dat ik wel een beetje verweg woon.

Ik zou zeggen ga lekker je ogen dicht doen en misschien tot horens.
Wat is hier allemaal te doen geweest vannacht? Het lijkt wel een nachtclub, had ik moeten weten, was ik er ook even bij komen zitten.

Binnenkort begint het cursus seizoen weer en dan is het afgelopen met de nachtelijke pret. Dan moeten ook de Beo's op tijd in bed liggen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2007 @ 15:28:

Tssss........... ik meld me bij iedereen aan als vriendje................niemand wil mij.......... krijgen jullie wel post van mij ?Ik kreeg jouw post en heb erop geklikt hoor. Maar verder kon ik je niks terugsturen. Het wordt dus een beetje een stille vriendschap, vind je het erg? Misschien wel lekker rustig toch? *konijnesmily*
Stelletje nachtbrakers!

Dat vriendjes worden van Viva; give it up. Hebben jullie ooit al een vivaforum meegemaakt dat geen behoorlijke bugs had? Ik niet, dus die vriendjes zijn gedoemd om te sterven. Ook goed om te weten; als je vriendjes wilt maken en een verzoek indient, krijgt de ander een mail met daarin....... rapapapa..... (slechte spanningsopbouw)...... jouw mailadres erin waarmee je hier geregistreerd staat. Dus ja, ook die werkmail, privémail of dat beschamende adres wat je coute-que-coute geheim wilde houden.
vandaag ga ik van alles kunnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven