Help me kiezen, rood of blauw of iets beters?

08-12-2009 11:57 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder de categorie levensgrote problemen :

Ik kan niet kiezen.(en dit gebeurt mij zeer zelden) Ik heb een tas op het oog van oilily. Nou vind ik oilily gruwelijk dus ik zoek de minst gruwelijke.

Dan vraagt een mens zich af, waarom neemt ze dan zo'n tas? Nou, dit is de enige tas waar en mijn laptop in past, en ik als postman bag kan gebruiken én ik een trolley van kan maken én die er niet backpackerig uitziet en waar een hoop mappen inpassen. Vandaar. En ik kan er ook nog eens mee shoppen, in deze tas kan je kleren proppen, speelgoed, noem maar op. Geen strakke vakindeling dus maar ruimte voor zooi.

Dus nu de keus: neem ik de rode of de blauwe? Bij de blauwe zijn de bloemen wat heftiger (en ik heb het niet op bloemen) maar blauw vind ik wel een leukere kleur, de rode heeft minder heftige bloemen maar ik vind alleen het donkerrood mooi. Wat nu? Worden het gruwelijke bloemen of lelijk rood? Of heeft iemand anders een briljant alternatief dat aan al mijn eisen voldoet en die er niet zo godsgruwelijk uitziet? Alle meningen zijn welkom!

Deze doen?

of de rode?

Dank!

Ter aanvulling: deze kosten nu 80 euro in plaats van 129 en als er iets te vinden is wat aan de eisen voldoet, dan graag in dezelfde prijsklasse. En sorry voor de enge afbeeldingen.
quote:twurly schreef op 08 december 2009 @ 12:42:

webwinkel waar die tas te koop is...

Ehm, er past 21 liter in. Hoeveel liter is een ordner ook alweer? Je kan er helaas geen postmanbag van maken, zie ik.

Stomme IE kan geen plaatjes plakken.....
De Rode!
En nog een andere:

En deez?

Wanneer ga je het ding eigenlijk als postmanbag gebruiken? Je zegt dat je last van je rug hebt, dus als je veel zooi meesleept, zul je hem waarschijnlijk altijd rollen.

Ik vraag het me even af omdat ik denk dat het niet echt lekker zit, zo'n kofferachtig ding met wielen als postmanbag op je rug.
http://www.vd.nl/vendWebS ... tassen/Laptoptas/31248328

Misschien een idee?

Laat ook maar, geen postmanbag idee....
quote:Zwieber schreef op 08 december 2009 @ 12:31:

Ik ben bang dat het toch een oilily wordt.

Nee, zwieb dat mag je niet doen. Ik houd van kleurig maar in dit geval zou ik bang zijn dat ze afgeven. Ik neem aan dat je, je vak serieus neemt... hiermee wordt je DE VROUW MET DE TAS

Ze zijn beide foeilelijk en zelfs een AHshopper is een verbetering:

DOE HET NIET, please

*Je maakt de wereld meteen een stuk mooier. Elke tas die er zo uitziet en niet de winkel uitkomt is een verbetering. Verbeter de wereld KOOP HEM NIET*

PS. en anders doe het voor mij
quote:flint schreef op 08 december 2009 @ 12:47:

Wanneer ga je het ding eigenlijk als postmanbag gebruiken? Je zegt dat je last van je rug hebt, dus als je veel zooi meesleept, zul je hem waarschijnlijk altijd rollen.

Ik vraag het me even af omdat ik denk dat het niet echt lekker zit, zo'n kofferachtig ding met wielen als postmanbag op je rug.Dat bloemengriezel zit heerlijk, daar heb ik hem op uitgezocht. Wanneer zonder wielen? Als ik ga shoppen op de heenweg zonder dingen erin, in de trein etc. Het wordt multi-purpose ding.
quote:Thekla schreef op 08 december 2009 @ 12:49:

[...]

Nee, zwieb dat mag je niet doen. Ik houd van kleurig maar in dit geval zou ik bang zijn dat ze afgeven. Ik neem aan dat je, je vak serieus neemt... hiermee wordt je DE VROUW MET DE TAS

Ze zijn beide foeilelijk en zelfs een AHshopper is een verbetering:

DOE HET NIET, please

*Je maakt de wereld meteen een stuk mooier. Elke tas die er zo uitziet en niet de winkel uitkomt is een verbetering. Verbeter de wereld KOOP HEM NIET*

PS. en anders doe het voor mij

Op mijn werk val ik niet op hoor, dit is ons tapijt:

Afbeelding gruwelijk tapijt weggehaald i.v.m. herkenning.
deze is dan altijd nog beter:

Whatever, I do what I want
quote:Sterretjee schreef op 08 december 2009 @ 12:47:

En deez?

[afbeelding]Geen wielen en daar passen de mappen niet in.
Zwieber: koop gewoon 2 tassen!

Een mooie grote laptop en eentje om mee te gaan shoppen!!! Die laatste moet dan lekker frummelbaar zijn zodat die in je laptoptas past!
dus geen trolley alleen, want die komen wel in leuke combi's
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maar goed, das geen posmanbag zie ik
quote:crini schreef op 08 december 2009 @ 12:51:

deze is dan altijd nog beter:

[afbeelding]Beter? Bloemen of stippen...nee sorry, dit is typisch een geval van het ene gruwelijke met het andere vervangen.
rood staat het mooist bij die vloerbedekking

sowieso, hoe lelijk ook, blauw is nog altijd nog veel verschrikkelijker dan rood
quote:pop1980 schreef op 08 december 2009 @ 12:52:

Zwieber: koop gewoon 2 tassen!

Een mooie grote laptop en eentje om mee te gaan shoppen!!! Die laatste moet dan lekker frummelbaar zijn zodat die in je laptoptas past!Ik heb nu namelijk een tas om mee te shoppen met wielen maar die is echt immens en maakt een hels kabaal. Iedereen kijkt altijd om als ik langskom. Aangezien ik toch iets voor mijn werk nodig heb met wielen, dacht ik het te combineren.
die van twurly hierboven zwieber, die is wel wat
Vind het wel heel lief dat jullie zo helpen meezoeken met alternatieven. Ik haal zo het tapijt weg, mocht die tas kopen, staart de hele faculteit me straks aan en roept Zwieber naar me.

Ook rood, niet lelijk.
Die zebra Nee, echt niet!

ik weet het zijn bloemen maar is dit een beetje wat je bedoeld
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven