Help! Leuke naam voor derde kindje...
dinsdag 8 december 2009 om 11:42
dinsdag 8 december 2009 om 13:29
Waarom eigenlijk nog een naam met een C? Ik zou dit rijtje aanvullen met een andere letter of klank. Puur praktisch voelt mijn Oudste zich aangesproken als ik Muis aanspreek omdat hij kennelijk de namen niet best uit elkaar kan houden nu ze allebei met dezelfde letter (en toch heel andere eindklank) beginnen. Dat ligt natuuuurlijk aan hem, maar ik geef het je toch in overweging.
dinsdag 8 december 2009 om 13:37
quote:Pilous schreef op 08 december 2009 @ 13:31:
Marcella (met een k uitgesproken), Dick, Marcel, Lucy, Lucinda, Cynthia, Cindy, Natascha, Marcha, Machien...Ik ken wel een Marcella met een c, maar met ene k heb ik nog nooit gehoord. Vind ik een beetje een mannennaam.Of was het ook als mannennaam bedoeld?
Marcella (met een k uitgesproken), Dick, Marcel, Lucy, Lucinda, Cynthia, Cindy, Natascha, Marcha, Machien...Ik ken wel een Marcella met een c, maar met ene k heb ik nog nooit gehoord. Vind ik een beetje een mannennaam.Of was het ook als mannennaam bedoeld?
dinsdag 8 december 2009 om 13:53
dinsdag 8 december 2009 om 13:55
Bedankt alvast voor alle serieuze reacties!
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest, ik zoek geen naam die met een c begint, maar waar een c in zit. Anders krijgen Carlijn en de baby inderdaad dezelfde voorletter en dat wil ik liever niet.
Een mooie naam waar een c in zit is moeilijk te vinden denk ik, dus misschien moeten we daar van af stappen en gewoon een andere bijpassende naam zoeken. Moeilijk hoor!
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest, ik zoek geen naam die met een c begint, maar waar een c in zit. Anders krijgen Carlijn en de baby inderdaad dezelfde voorletter en dat wil ik liever niet.
Een mooie naam waar een c in zit is moeilijk te vinden denk ik, dus misschien moeten we daar van af stappen en gewoon een andere bijpassende naam zoeken. Moeilijk hoor!
dinsdag 8 december 2009 om 14:11
quote:elfin schreef op 08 december 2009 @ 12:23:
Chevanity voor een meisje en Chavez voor een jongen.
Mooie klassieke, niet-ordinaire namen!Is dit een grap? Ik vind ze alles behalve klassiek en ik vind ze eerlijk gezegd wel tikje ordinair. Chevanity?
Chevanity voor een meisje en Chavez voor een jongen.
Mooie klassieke, niet-ordinaire namen!Is dit een grap? Ik vind ze alles behalve klassiek en ik vind ze eerlijk gezegd wel tikje ordinair. Chevanity?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 8 december 2009 om 14:21