Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 december 2009 @ 07:24:

.... kwam slecht uit bed.

Idem

Mogguh maisjes, btw....
Mogge,

Pips je was laat ja.

Miss M, wat zou het fijn zijn als de Nutrilon helpt. Wat goed dat het al meteen resultaat heeft gehad. Wat zal het manneke moe zijn geweest als hij al meteen zo lang slaapt. Let je wel goed op jezelf? Het lijkt me zo frustrerend als je baby zo huilt en je zo machteloos bent. Dan heb je toch niks geen roze wolk.

Ik was al om half zes wakker. Maar met een boek heb ik het tot kwart voor 8 vol kunnen houden.

Broer heeft alweer het grootste leven. Die heeft weer eens geluk gehad.

Vandaag in ieder geval een gedeelte van de kamer kerstmisserig maken. De boom komt morgen wel of zo.Ik geniet dat manlief alweer zes uur per dag werkt. Kan ik weer lekker mijn eigen gangetje gaan.

Ik was me vanmorgen aan het bedenken wat het jaar is omgevlogen eigenlijk. 't Is net of ik pas een paar maanden geleden de kerstboom heb weggehaald. 'k Heb er wel vreselijke zin in.
Goeiemorgen levensgenieters

Wat een zieken allemaal, vervelend zeg.. heel veel beterschap!!

Zoeb, die broer van jou is wel een geval apart geloof ik. Zal wel schrikken zijn geweest, gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden. Ik neem aan dat hij wel extra kwetsbaar is als hij bijvoorbeeld iets zou breken?

MissM, ik hoop ook heel erg voor je dat de Nutriton gaat helpen tegen de krampjes. Die eerste weken zijn vaak best zwaar met (en voor) zo'n kleintje. Red je het wel een beetje? Heb je genoeg hulp van James?

Rainz, spannend hoor dat je morgen gaat beginnen! Ben benieuwd hoe je eerste dag bevalt, ik ga aan je denken in ieder geval!

Weet iemand trouwens hoe het met Boro is? Ik lees/schrijf wegens tijdgebrek eigenlijk alleen maar hier maar misschien weet iemand of alles goed is met haar?

Werd vanmorgen wakker met een dikke koortslip is alweer een tijd geleden maar ik vind het altijd zoooo irritant.

Goed, ik ga mn lijstje voor vandaag maken.. wegens drukte moet ik hier echt alle zeilen bijzetten om nog een beetje stressvrij te blijven.

Fijne dag!
Moggû.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Boro is er wel geloof ik, alleen is ze niet aan het bezemen.

MisM, hoe is jullie nacht verlopen? Lijkt de Nutrilon nog steeds te helpen? Ik hoop het wel voor julllie...

Gelfling, laat je lijstje eens zien meid.

Balen van die lip, heb iets in huis wat je er op kan smeren?

Na een paar bakken koffie heb ik het gevoel dat ik er weer enigszins tegen kan.

Dus:

Stofzuigen

Kerstboom in de mand planten

Eerst op zoek gaan naar de mand.

Boom optuigen

Kerstversieringen in huis ophangen en neerzetten

Tanken

Boodschappen doen.

Wassen drogen vouwen blablabla...

Eerst nog even wat meer koffie....
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 09-12-2009 11:23
Reden: Nog meer wegstrepen
% gewijzigd
Ook al ziek Nikki?
Goedemorgen!!

Wat veel zieken zeg, beterschap allemaal!!

Hier gaat het allemaal nog aan me voorbij, hoop dat het zo blijft. Ik drink wel veel vitC (uit angst voor blaasontstekingen), misschien dat dat helpt? Hoewel ik ook wel eens gehoord hebt dat je eigenlijk geen tekort aan vitC kunt hebben, omdat dat zelfs nog in kroketten en pizza zit....

Zoeb, ik ga ook met de kerstversiering beginnen, ben er helemaal voor in de stemming!

Goldie, heb je de nieuwe cd van N&S al gehoord? Hij is leuheuk!!

MissM, dikke knuffel voor jou! Het lijkt me allemaal al moeilijk genoeg, en als M. dan ook nog zo veel moet huilen, lijkt me dat hartverscheurend..!

Ik ga aan de slag: kerstversieren, cadeautjes kopen in de stad, opruimen, tandarts bellen, etc...

Grouphug!!
Hier nog steeds ziek, koorts blijft komen en mijn keel is zo opgezwollen dat ik alleen nog maar kan drinken.

Lig nu prinsheerlijk in bed met laptop en mijn zus heeft de kinderen naar school gebracht en gestofzogen en de vaatwasser uitgeruimd, de schat, ziet het er iig een beetje netjes uit.

Kan echt niks.....
Nikki, inmiddels koorts?

Ook keelpijn ed?
Haai,

Keel en hoofdpijn, verkouden, ben helemaal verstopt.

Geen echte koorts, beetje verhoging.

Ik heb me vanochtend ziek gemeld en moet van de mevr daar morgen wee gaan werken of bellen.

Beterschap Zus! Gelukkig dat je zus je heeft geholpen.
Haai,

Keel en hoofdpijn, verkouden, ben helemaal verstopt.

Geen echte koorts, beetje verhoging.

Ik heb me vanochtend ziek gemeld en moet van de mevr daar morgen wee gaan werken of bellen.

Beterschap Zus! Gelukkig dat je zus je heeft geholpen.
Mogguh

Nou, dan bel je dus morgen weer, Nikki. Wat zij wil (als jij maar voor jezelf zorgt)

Zusenzo, wat heb jij een lieve zus!

Vandaag:

Kind aangespoord tot het leren van topo *was een heidens karwei*

Gesprek met reintegratiecoach

10 minuten gesprek over Middelste

Ikea krukje in elkaar zetten *zou ik kunnen uitbesteden*

Kerseboom kopen

Kinderen aansporen tot huiswerk/muziekles

Genieten van een vrije middag

Kinderen van en naar muziekles
Hizzel, nieuwe van N&S nog niet gehoord. Straks ga uik even op zoek op youtube.

Het was een kerstsingle he?

Nikki, wat weet zo'n muts nou aan de telefoon of jij morgen alweer kan gaan werken? Tsss...

Je hebt het flink te pakken zo te horen ZenZ. Zou je een keelontsteking kunnen hebben?

Kleine Troela hoest en snottert ook al een paar dagen flink, maar zolang er nog geen koorts is en ze zelf nog naar school wil en zo laat ik haar maar..

Kerstboom is te groot, top moet er uit geknipt.

Hij staat al in de mand, nu nog grond er bij en dan kan ie de huiskamer in.

Daar heb ik hulp bij nodig, dus het is wachten tot vriendin klaar is met werken en me komt helpen.
Goldie, ik bedoelde eigenlijk gewoon het album "Luister", maar ik realiseerde me later ook dat die natuurlijk helemaal niet zo nieuw meer is... (Maar voor mij wel, ik heb hem net twee dagen! )

De kerstsingle heb ik eigenlijk nog helemaal niet gehoord, straks eens luisteren... :-)
goedemorgen

ik was alweer een tijd uit bed. Eerst naar een potentiele trouwlocatie geweest en toen even naar het gemeentehuis voor mijn rijbewijs te halen en te winkelen voor de groep

Nu even zitten en dan strakjes verder opruimen. De oefening die ik heb gekregen werkt erg goed. Ik heb er zowaar weer zin in om wat te doen in huis

Lekker hoor al die kerstboom-versier verhalen. Ik krijg er zin in. Ik moet echter nog even wachten

Boro, is er wel alleen niet hier. Die komt vanzelf wel weer terug.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Straks gesprek met de baas, gaan jullie duimen?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Okee

Zal een eitje zijn tijdens een 10 minutengesprek
Gold! Je avatar! Das een GL!

ik duim, maar is helemaal niet nodig Hips, je gaat het gewoon doen!
Ik duim ook Pips!

Jonna: Deze had ik vorig jaar met kerst ook al hoor. Dus het is niet omdat ik me opeens aangesproken voelde of zo..
Ik snap nog steeds niks van die GL.

Pips ik duim mee hoor. Het gaat je vast lukken.

Wat een snotterende en zieke mensen hier zeg. Ik hoop nog steeds dat het hier voorbij gaat.

Wat een bitch Nikki. Als je morgen belt zeg je maar dat je niet graag de hele werkvloer aansteekt met je griep.
ik vond d'r nog mild.

Een jaar of vijf geleden ben ik aan mijn achillespees geopereerd, op donderdag en toen moest ik van ze maandag weer beginnen.

Ik duim hoor HotPip, heb niets beters te doen.

Zolang ik lig/zit gaat het wel, maar als ik in actie kom gaat het toch niet zo goed.

Ik ben zo slecht in niets doen.

Bah.
Stofzuigen

Kerstboom in de mand planten

Eerst op zoek gaan naar de mand.

Boom optuigen

Kerstversieringen in huis ophangen en neerzetten

Tanken

Boodschappen doen.

Wassen drogen vouwen blablabla...

En ik zit nu te lunchen.

Club-sandwich met cottage-cheese, gerookte zalm, bieslook, tomaat en komkommer.

Zo lekker dat het bijna voelt als snoepen.:)
Oh en Zoeb, sommige mensen hier willen me liever niet meer GL noemen omdat dat op het forum ook Geil Loeder schijnt te betekenen.

Snap je t nu?
Alles wat ik me bij GL had voorgesteld. Maar dat toch echt niet.

Maar ik snappum nu wel. (eindelijk)
Jiehaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik mag gaan beginnen!!!!!!!!!!!!!!!! Wel met de restrictie dat áls er een project voor me komt dat voorgaat, maar de start is voor mij!!!!!!!!!!!!!!

Thnx voor het duimen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven