Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
woensdag 9 december 2009 om 14:40
Bahbah, nu zit ik hier (nog steeds op het randje van mijn bed) te sniffen.
Mijn psych is deze week niet bereikbaar. De medicijnen zullen ook wel een flinke duit in het zakje doen.
Misschien ga ik vanmiddag wel even heel ongezond onder de zonnenbank hier om de hoek. Ik weet wat dat allemaal kan veroorzaken, maar *zwarte humor* ik ga toch al dood. Even wat warmte voelen, al is het maar van een stel lampen.
Leo, mijn grappige posting was eigenlijk heel letterlijk. Zo voel ik me. Ik dacht, als ik er een grapje van maak dan vliegt het gevoel misschien weg. Deed t alleen niet.
Tegelijkertijd weet ik dat ik me niet aan moet stellen, ik zit niet in onzekerheid zoals BAM of Zjeen of BGP, ik ben niet zo ziek dat ik niets meer kan zoals Zus enz.
Gewoon een offday, dat mag.
Mijn psych is deze week niet bereikbaar. De medicijnen zullen ook wel een flinke duit in het zakje doen.
Misschien ga ik vanmiddag wel even heel ongezond onder de zonnenbank hier om de hoek. Ik weet wat dat allemaal kan veroorzaken, maar *zwarte humor* ik ga toch al dood. Even wat warmte voelen, al is het maar van een stel lampen.
Leo, mijn grappige posting was eigenlijk heel letterlijk. Zo voel ik me. Ik dacht, als ik er een grapje van maak dan vliegt het gevoel misschien weg. Deed t alleen niet.
Tegelijkertijd weet ik dat ik me niet aan moet stellen, ik zit niet in onzekerheid zoals BAM of Zjeen of BGP, ik ben niet zo ziek dat ik niets meer kan zoals Zus enz.
Gewoon een offday, dat mag.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!