Hoe je toch nog de topics uit de index kunt openen
woensdag 9 december 2009 om 20:51
Hele irritante bug; de topics uit de index kunnen niet meer geopend worden. Zeker nu de feestdagen voor de deur staan is het erg jammer om de oude berichten niet meer te kunnen lezen of uppen.
Ik heb een (omslachtige) manier gevonden om de index toch te kunnen gebruiken en te kunnen reageren.
Wanneer je in de index met je rechtermuisknop bij het gewenste topic kiest voor "openen in nieuw venster" krijg je toch het topic van je keuze te zien.
Bij sommige topics kun je dan gewoon reageren, maar bij heel veel topics kom je vervolgens uit op een "Vivamobiel" scherm. (oranje achtergrond en niet de mogelijkheid om te reageren)
Ergens bovenaan staat de mogelijkheid "log in"
Hier log je opnieuw in met je viva gebruikersnaam en wachtwoord.
Vervolgens staat er onderin wel een reageerschermpje.
Ik heb het uitgeprobeerd met een oud topic en nadat ik gereageerd had, stond het topic weer als normaal topic in de etenspijler.
Het is natuurlijk niet ideaal zo, maar het werkt iig wel.
Hopelijk wordt deze bug snel opgelost, want de index van MV is te mooi en te compleet om op deze omslachtige manier te gebruiken.
Ik heb een (omslachtige) manier gevonden om de index toch te kunnen gebruiken en te kunnen reageren.
Wanneer je in de index met je rechtermuisknop bij het gewenste topic kiest voor "openen in nieuw venster" krijg je toch het topic van je keuze te zien.
Bij sommige topics kun je dan gewoon reageren, maar bij heel veel topics kom je vervolgens uit op een "Vivamobiel" scherm. (oranje achtergrond en niet de mogelijkheid om te reageren)
Ergens bovenaan staat de mogelijkheid "log in"
Hier log je opnieuw in met je viva gebruikersnaam en wachtwoord.
Vervolgens staat er onderin wel een reageerschermpje.
Ik heb het uitgeprobeerd met een oud topic en nadat ik gereageerd had, stond het topic weer als normaal topic in de etenspijler.
Het is natuurlijk niet ideaal zo, maar het werkt iig wel.
Hopelijk wordt deze bug snel opgelost, want de index van MV is te mooi en te compleet om op deze omslachtige manier te gebruiken.
woensdag 9 december 2009 om 21:28
Ik hoop het ook Lokee. Ik ga vrijdag weer de index helemaal vullen. Dus ben benieuwd of de nieuwe topics het wel doen.
Naomi en de technische mensen weten het gelukkig wel, Angel 4 heeft het meteen doorgegeven.
Ik baal ook.
Als er een specifieke topic is die je wilt in kijken kan ik de url waarschijnlijk veranderen. Dus laat dan maar weten. Dan vraag ik even aan Naomi hoe ik het moet doen.
Verder hoop ik ook weer snel op een foutloze Index. Baal verschrikkelijk ervan.
xxx
Naomi en de technische mensen weten het gelukkig wel, Angel 4 heeft het meteen doorgegeven.
Ik baal ook.
Als er een specifieke topic is die je wilt in kijken kan ik de url waarschijnlijk veranderen. Dus laat dan maar weten. Dan vraag ik even aan Naomi hoe ik het moet doen.
xxx
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 9 december 2009 om 23:03
quote:mylenevalerie schreef op 09 december 2009 @ 21:28:
Ik hoop het ook Lokee. Ik ga vrijdag weer de index helemaal vullen. Dus ben benieuwd of de nieuwe topics het wel doen.
Ik baal ook.
xxx
Durf je dat wel aan? Dadelijk doe je heel veel moeite voor de nieuwe index en blijken de nieuwe berichten niet te werken?
Als ik jou was zou ik eerst afwachten of het werkt.
(of eerst 1 nieuw bericht uitproberen)
Ik baal ook.
xxx
Durf je dat wel aan? Dadelijk doe je heel veel moeite voor de nieuwe index en blijken de nieuwe berichten niet te werken?
Als ik jou was zou ik eerst afwachten of het werkt.
(of eerst 1 nieuw bericht uitproberen)
donderdag 10 december 2009 om 12:22
Lokee, Noanne is zo lief geweest alle linken van de Index aan te passen. Ik heb haar teksten die ze mij gemaild heeft erin gezet en voor zover ik kan zien doet de index het weer helemaal!!!!
Dus hardstikke bedankt voor jouw inzet en niet te vergeten het megawerk van Noanne!!!!
Dus hardstikke bedankt voor jouw inzet en niet te vergeten het megawerk van Noanne!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.