Wat willen we niet meer in 2010 ?
woensdag 9 december 2009 om 23:18
Ik heb het wel helemaal gehad met :
workshops
Arie Boomsma in zijn blote bast
Drie maal in de week La Paay
wraps
high tea
tapas ( helemaal tapas maken als weurksjop)
dicht bij jezelf blijven
Wat hoeft van jullie niet mee naar het nieuwe jaar?
workshops
Arie Boomsma in zijn blote bast
Drie maal in de week La Paay
wraps
high tea
tapas ( helemaal tapas maken als weurksjop)
dicht bij jezelf blijven
Wat hoeft van jullie niet mee naar het nieuwe jaar?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 9 december 2009 om 23:30
Suffe liedjes als "Does he wash up, never wash up"
Suffe reclame als van de Renault: over een dame die gaat scheiden, geen geld krijgt en dan dus zich in de nesten steekt voor een lening voor zo'n auto.
Files
Traagwerkende systemen op het werk waardoor je nu niet in je mail kan en een dringend mailt wil versturen aan een collega en het toch wel aso is om 'm nu te bellen - het is half twaalf.
Suffe reclame als van de Renault: over een dame die gaat scheiden, geen geld krijgt en dan dus zich in de nesten steekt voor een lening voor zo'n auto.
Files
Traagwerkende systemen op het werk waardoor je nu niet in je mail kan en een dringend mailt wil versturen aan een collega en het toch wel aso is om 'm nu te bellen - het is half twaalf.
woensdag 9 december 2009 om 23:32
quote:lokee schreef op 09 december 2009 @ 23:26:
Ik wil niet luguber of pessimistisch klinken, maar ik ben wel even helemaal klaar met de dood.
September 2008 stierf mijn moeder en twee weken geleden mijn vader.
Voor 2010 ben ik er dus echt helemaal klaar mee.
2010 wordt gewoon mijn jaar!!!Lokee, voor nu en zolang je nodig hebt in alle aankomende jaren:
Ik wil niet luguber of pessimistisch klinken, maar ik ben wel even helemaal klaar met de dood.
September 2008 stierf mijn moeder en twee weken geleden mijn vader.
Voor 2010 ben ik er dus echt helemaal klaar mee.
2010 wordt gewoon mijn jaar!!!Lokee, voor nu en zolang je nodig hebt in alle aankomende jaren:
woensdag 9 december 2009 om 23:40
Je eigen ding doen
Zweverigheid a la het tijdschrift Happinez
Extreem links, extreem rechts gezeik.
Moslim gezeik, Christenen gezeik.
Wilders gezeik
Patricia Paay!
Eddy Zoey take me out is erg sneu
Wannabe lama programma de badgasten ofzoiets, nog sneuer
Films met Ben stiller, Jim Carrey moeten verbannen worden. Ohja en Adam Sandler is ook rete irritant.
De 1000ste herhalingen van friends, the nanny en andere meuk.
Zweverigheid a la het tijdschrift Happinez
Extreem links, extreem rechts gezeik.
Moslim gezeik, Christenen gezeik.
Wilders gezeik
Patricia Paay!
Eddy Zoey take me out is erg sneu
Wannabe lama programma de badgasten ofzoiets, nog sneuer
Films met Ben stiller, Jim Carrey moeten verbannen worden. Ohja en Adam Sandler is ook rete irritant.
De 1000ste herhalingen van friends, the nanny en andere meuk.

woensdag 9 december 2009 om 23:43
woensdag 9 december 2009 om 23:44
Dank je Betty Boob, Ik geloof dat het alleen maar beter kan worden.
Verder ben ik ook klaar met "te vet" "te gaaf" en alles wat daar maar enigszins op lijkt.
Ik heb besloten om dit jaar maar geen Kerst/nieuwjaarskaarten te versturen.
Waarschijnlijk valt mijn humor verkeerd bij sommige mensen:
"Alweer een kutjaar voorbij; 2010 wordt ons jaar misschien"
(ik weet bijna zeker dat mijn broers en zussen er wel om kunnen lachen, maar mijn ooms en tantes waarschijnlijk niet )
Verder ben ik ook klaar met "te vet" "te gaaf" en alles wat daar maar enigszins op lijkt.
Ik heb besloten om dit jaar maar geen Kerst/nieuwjaarskaarten te versturen.
Waarschijnlijk valt mijn humor verkeerd bij sommige mensen:
"Alweer een kutjaar voorbij; 2010 wordt ons jaar misschien"
(ik weet bijna zeker dat mijn broers en zussen er wel om kunnen lachen, maar mijn ooms en tantes waarschijnlijk niet )
woensdag 9 december 2009 om 23:47
hubbie
me vriend
dus als ik het goed begrijp
o hebben we hier te maken met
sinterklaas versus moslim
kerst versus moslim
alles versus moslim
klagen klagen klagen en dan schrijven dat je het gezijk zat bent.
forummers die alleen maar niet inhoudelijk en hatelijk reageren op de persoon af,waar het zielige kinnesinne vanaf druipt
moet je daar een topic voor openen
wat ik echt niet meer horen wil is als ze zien dat ik in Aus. woon
je moet je eens afvragen wat ze die aboriginals hebben aangedaan
Wilders
me vriend
dus als ik het goed begrijp
o hebben we hier te maken met
sinterklaas versus moslim
kerst versus moslim
alles versus moslim
klagen klagen klagen en dan schrijven dat je het gezijk zat bent.
forummers die alleen maar niet inhoudelijk en hatelijk reageren op de persoon af,waar het zielige kinnesinne vanaf druipt
moet je daar een topic voor openen
wat ik echt niet meer horen wil is als ze zien dat ik in Aus. woon
je moet je eens afvragen wat ze die aboriginals hebben aangedaan
Wilders
woensdag 9 december 2009 om 23:47
Oeh ,
Doorstuurmails van "Ja, nee, ik doe dit normaal niet, maar deze is door een advocaat gecontroleerd en echt echt waar want bill gates gaat zijn fortuin verspeiden en jij kan er in mee profiteren"
En :
"Sterre is een ernstig ziek kind en voor elk doorgestuurd mailtje krijgt sterre .0,01 cent om haar behandeling te betalen dit is echt waar stuur door naar iedereen. Beter 1 keer teveel gekregen dan helemaal niet"
En:
Vandaag is het leuke vrouwen dag, en omdat jij een leuke vrouw bent krijg je deze mail ( Vol met glitter roosjes Ja, nee daar hou ik van hoor... ) , stuur hem door naar minstens 10 van je Beste Vriendinnen en om 7 uur vanavond zal een lang gekoesterde wens uitkomen..
IK WIL GEEN DOORSTUURMAILS. Nu niet. Nooit niet. En nee, ook niet als het toch echt waar blijkt te zijn. Teert op.
Doorstuurmails van "Ja, nee, ik doe dit normaal niet, maar deze is door een advocaat gecontroleerd en echt echt waar want bill gates gaat zijn fortuin verspeiden en jij kan er in mee profiteren"
En :
"Sterre is een ernstig ziek kind en voor elk doorgestuurd mailtje krijgt sterre .0,01 cent om haar behandeling te betalen dit is echt waar stuur door naar iedereen. Beter 1 keer teveel gekregen dan helemaal niet"
En:
Vandaag is het leuke vrouwen dag, en omdat jij een leuke vrouw bent krijg je deze mail ( Vol met glitter roosjes Ja, nee daar hou ik van hoor... ) , stuur hem door naar minstens 10 van je Beste Vriendinnen en om 7 uur vanavond zal een lang gekoesterde wens uitkomen..
IK WIL GEEN DOORSTUURMAILS. Nu niet. Nooit niet. En nee, ook niet als het toch echt waar blijkt te zijn. Teert op.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 9 december 2009 om 23:48
quote:Muis66 schreef op 09 december 2009 @ 23:30:
Files
Traagwerkende systemen op het werk waardoor je nu niet in je mail kan en een dringend mailt wil versturen aan een collega en het toch wel aso is om 'm nu te bellen - het is half twaalf.Thanks Muis. Soms is het gemakkelijker om het met een lach te benaderen, maar het blijft een pijnlijke plek...
Files
Traagwerkende systemen op het werk waardoor je nu niet in je mail kan en een dringend mailt wil versturen aan een collega en het toch wel aso is om 'm nu te bellen - het is half twaalf.Thanks Muis. Soms is het gemakkelijker om het met een lach te benaderen, maar het blijft een pijnlijke plek...
woensdag 9 december 2009 om 23:49
woensdag 9 december 2009 om 23:49
quote:borodini schreef op 09 december 2009 @ 23:47:
Oeh ,
En :
En:
Oeh ,
En :
En: