Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Ja was erom 11 uur. Drie uur bezig geweest van punt a naar punt B.

Oooh Tila ga jij op je een-na laatste werkdag een uur eerder weg, foei.

Hoe ging het inwerken vandaag?

Darly ca va, na het gesprek van gisteren?
Ging wel goed, het inwerken. Was een beetje een rare situatie, maar da's logisch.
C/P:

De Bloesjes zijn naar een broodbakcursus in het Durp en melden zich bij de Bakker-mevrouw. "Oudste Bloesje en dit hier --> is Jongste Bloesje. Helaas familie inderdaad..... "

Hahaha! Sibling rivalry ten top!
Beetje aangeslagen na gisteren, slaap ook zo slecht de laatste maanden en dat maakt het niet beter. Vrijdag maar es naar huisarts voor een grote hamer in pilvorm

Bloes: ROFL

Tila, ff bellen over morgen nog?
Jaaaa, ff bellen! Heb zin in morgen. Zoveel zin, dat ik morgen met keurig gekapte haartjes in het theater zit.

Weer een enorme drempel overwonnen: ben met 2 kindjes naar de kapper gegaan, die zijn beiden keurig geknipt (voor het eerst in hun hele leven ) en daarna ben ik ruimschoots onder handen genomen, terwijl kindjes braaf kleurden en speelden

Wow. Dat had ik niet verwacht. Ik had verwacht dat ik vanonder mijn kapmanteltje commando's door de salon zou moeten roepen dat ze elkaar de hersens niet in mochten slaan enzo
Ah wat zoet, heel fijn Tila! En wil je asjeblieft als de sodemieterij aan jouw Plan beginnnen? Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer markt ik er voor zie en bedenk hoe leuk het is voor die en die en die en nou ja, ik ben een tikje enthousiast zeg maar.

De vader van MM wordt morgen opgenomen, maandag het Grote Hersengepeuter. Spannend hoor. Ik ben benieuwd wat we terug krijgen want ik heb nu al een ontzettend leuke Schoonpa. Misschien kan ie dan wel voortaan stilzitten.
Oei spannend Bloes. Is die nerveus ervoor? En MM?

Hoe is het met opa?

Ik heb net Let it be gehoord live op de mobiel, vriendin is bij sir paul, lachuh.
~~When I find myselve in times of trouble, ~~

Spannend Bloes! Sterkte morgen!

Heb net heel lang met D aan de lijn gehangen en allemaal vette theaterroddels lopen uitwisselen dat was erg leuk.

Bloes, ik ga het plan uitwerken. Alle recepten die ik in mijn Kookboek had gezet (dat kookboek dat nog steeds 1/3 af is zal ik in Mijn Plan opnemen ik word zelf namelijk ook steeds enthousiaster

Iemand een wijntje?
Vriendin L was de beller trouwens Tila.

Jaa dat kookboek moet je echt doen.
Zit L bij sir Paul?

Fuckfreakin hell wat cool!!
Ja gaaf he.
Oh wacht, in Gelredome. Ik dacht heel even dat ze bij hem persoonlijk thuis zat Iets minder exclusief, maar nog steeds cool!
Lol, nou als iemand het voor elkaar kan krijgen om bij sir Paul op de koffie te gaan is het L wel. ;)

Mogguh meisjes. Koffie iemand ?
Jaaa! Koffie!

Daarom. Het had me niet verbaasd
Is er niet eens geluncht ten Kastele? Nou jaaaaa zeg!

Bog 17 1/2 uur. But who's counting
Bog?
Help, hier wordt ook al zoveel gepost - ik hou het allemaal niet bijhij! Ik krijg forumStress!

En nu moet ik La Diva gaan halen die ongetwijfeld nijdig zal zijn dat haar papa dat niet doet, maar die is klimaatreddend goed bezig. Moet ook gebeuren, maar leg dat maar eens uit aan een Diva.
Zeg maar dat het zonder papa npg vaker regent en nooit meer gaat sneeuwen

Nog. Maar wie let daar nou op

Braaf geweest. Kerstkransjes gebakken met Mk en een heerlijke roti gemaakt
Druk geweest vandaag. Ik ben nationaal te bewonderen straks, op die zender waar ik wel vaker ben geweest. Typisch onderwerp van deze maand. Begin van de avond en anders op internet.
quote:Bloesem schreef op 09 december 2009 @ 19:16:

Ah wat zoet, heel fijn Tila! En wil je asjeblieft als de sodemieterij aan jouw Plan beginnnen? Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer markt ik er voor zie en bedenk hoe leuk het is voor die en die en die en nou ja, ik ben een tikje enthousiast zeg maar.

Helemaal eensch, hier ook een enthousiaste aanstaande klant. Uitvoeren dat plan. Al was het alleen maar omdat je een bepaalde vriendin hebt die dergelijke hulp wel kan gebruiken, zowel voor zichzelf als voor haar kind.

Heb ik al verteld dat we net patatjes hebben gegeten (raspatat, Mops was heulemaal gelukkig).

Dat was namelijk een beloning voor het doorstaan van haar tweede prik. het zou een beloning zijn voor haar dappere houding tijdens de prik, maar ze heeft... euhm... nogal hard gehuild. Toen ik haar weer uit de houdgreep haalde, vroeg ik haar wat er aan de hand was, we hadden toch afgesproken dat ze dapper zou zijn. Tja, en toen zetten ze me keihard op mijn plak; " Ja mamma, maar ik was ook dapper; ik was supersuperbang en het deed toch nog meer pijn dan eerst maar ik heb wel een prik gekregen!"

Mmmm..

Ja....

UItgeluld...

Dapper zijn heeft natuurlijk weinig met stil zijn te maken maar meer met iets doen wat je eigenlijk heel erg eng vind. Het aantal decibel waarmee dat gepaard gaat is niet nader gespecificeerd.

Mijn gillende keukenmeid was dus toch dapper. De raspatat was verdiend. En nu... aan de arbeit...

Zij die de kerstboom gaan opzetten groeten u!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik vermoedde het al toen het het journaal vandaag hoorde, Suup.

De reactie op het nieuws kon je haast "copy-paste" uit oude dossiers halen, of niet?

Of heb je Tila geïnterviewd? Of nog beter; Jom!

~heeft water in de mond bij de gedachte aan Tila's souvenirs van deze zomer, mjum~
Wat wilde ik nou toch typen?
Heb ik iets anders gezien dan Mims? Ik zag geen copy-paste reacties!

Ik ga zo eerst online mijn uitkering pogen aan te vragen, en dan zal ik aan de arbeid.

**begint kookzooi en fototoestel uit te graven**
Dat wat mims bedoelt bedoelde ik niet. Niet mijn onderwerp. Dat van mij is over iets wat over 3 weken is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven