Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
donderdag 10 december 2009 om 08:27
Daar was ik al bang voor Floor. Eigenlijk hoopte ik dat werper het nu ook eens vreselijk zat zou zijn zodat je samen op 1 lijn kan gaan staan en duidelijk maken dat er niet met jullie te dollen valt.
Mannen kunnen dan zo vreselijk geen ruggegraat lijken te hebben he! Die tijd hebben wij ook gehad hoor, mr Bianco zei altijd: maak je niet druk anders gaat ze alleen maar moeilijker doen (ging over zijn ex). Ik werd er altijd pislink om en wilde helemaal niet dat zij op welke manier invloed had op de sfeer bij ons in huis.
Mannen kunnen dan zo vreselijk geen ruggegraat lijken te hebben he! Die tijd hebben wij ook gehad hoor, mr Bianco zei altijd: maak je niet druk anders gaat ze alleen maar moeilijker doen (ging over zijn ex). Ik werd er altijd pislink om en wilde helemaal niet dat zij op welke manier invloed had op de sfeer bij ons in huis.
donderdag 10 december 2009 om 08:34
Nah... het zit iets anders Bianc. Na de toestand afgelopen zomer is hij er helemaal klaar mee. Over het algemeen ben ik degene die zegt; 'maak je niet druk'. Hij doet dat dus wel, met het gevolg dat ie gigantisch uit z'n plaat gaat tegen 'r en zijn ex en d'r streken wederom het gesprek van de avond is.
Ik heb daar zo verschrikkelijk genoeg van.
Ik heb daar zo verschrikkelijk genoeg van.
donderdag 10 december 2009 om 08:42
donderdag 10 december 2009 om 09:05
donderdag 10 december 2009 om 09:10
Yep in jaren niet zo ziek geweest........ nou maar hopen dat ik snel weer opknap want dit is echt knudde en dat is een big understatement.
En gewoon forummen he, lees net op een ander topic dat je, als je flink ziek bent niet kunt forummen.
Wel dus, is de enige afleiding, lekker in bed met je laptop...
En gewoon forummen he, lees net op een ander topic dat je, als je flink ziek bent niet kunt forummen.
Wel dus, is de enige afleiding, lekker in bed met je laptop...