Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
woensdag 9 december 2009 om 23:00
woensdag 9 december 2009 om 23:08
Ik heb net een beetje teruggelezen...
Ik wil zoveel zeggen, en tegelijk weet ik niet wat ik moet zeggen.
Wat een ellende allemaal...
Maar ook zo fijn dat we hier de ellende kunnen delen met elkaar, en dat er altijd iemadn voor je is.
Dat is echt fijn..
Ik maak me er voor nu even vanaf met een , ik heb nu even geen andere woorden meer...
Ik wil zoveel zeggen, en tegelijk weet ik niet wat ik moet zeggen.
Wat een ellende allemaal...
Maar ook zo fijn dat we hier de ellende kunnen delen met elkaar, en dat er altijd iemadn voor je is.
Dat is echt fijn..
Ik maak me er voor nu even vanaf met een , ik heb nu even geen andere woorden meer...
woensdag 9 december 2009 om 23:09
Appel
Mag ik eventjes mijn grieven hier storten?
Ik moet binnenkort elke ochtend om acht uur klaar staan voor een busje die me naar een fabriek rijdt en om zes uur ben ik weer thuis en dan moet ik mijn dochter van de opvang halen, eten we laat en daarna moet ze weer naar bed.
Wat mijn hond betreft weet ik niets....ik word gek!
Mag ik eventjes mijn grieven hier storten?
Ik moet binnenkort elke ochtend om acht uur klaar staan voor een busje die me naar een fabriek rijdt en om zes uur ben ik weer thuis en dan moet ik mijn dochter van de opvang halen, eten we laat en daarna moet ze weer naar bed.
Wat mijn hond betreft weet ik niets....ik word gek!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 9 december 2009 om 23:15
woensdag 9 december 2009 om 23:16