Wat willen we niet meer in 2010 ?
woensdag 9 december 2009 om 23:18
Ik heb het wel helemaal gehad met :
workshops
Arie Boomsma in zijn blote bast
Drie maal in de week La Paay
wraps
high tea
tapas ( helemaal tapas maken als weurksjop)
dicht bij jezelf blijven
Wat hoeft van jullie niet mee naar het nieuwe jaar?
workshops
Arie Boomsma in zijn blote bast
Drie maal in de week La Paay
wraps
high tea
tapas ( helemaal tapas maken als weurksjop)
dicht bij jezelf blijven
Wat hoeft van jullie niet mee naar het nieuwe jaar?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 10 december 2009 om 08:03
Persoonlijk:
* Om mensen heen forummen
* Me te snel druk maken over van alles en nog wat
* Geldzorgen
* Voor de tiende keer dezelfde boeken lezen, pak ook eens iets nieuws.
Algemeen:
* Programma's als 'Rijk met je Rekening', die gewoon té lelijk en mensonterend zijn om aan te zien.
* De real life soaps van wie dan ook uit Volendam, Amsterdam of waar dan ook vandaan.
* Door elkaar gegooide spreekwoorden en gezegden aanhoren, die serieus worden gebruikt, dus niet als grapje maar echt. 'Een blind paard kan de was doen' kan niet meer. Als je het niet weet dan google je gewoon even.
* Om mensen heen forummen
* Me te snel druk maken over van alles en nog wat
* Geldzorgen
* Voor de tiende keer dezelfde boeken lezen, pak ook eens iets nieuws.
Algemeen:
* Programma's als 'Rijk met je Rekening', die gewoon té lelijk en mensonterend zijn om aan te zien.
* De real life soaps van wie dan ook uit Volendam, Amsterdam of waar dan ook vandaan.
* Door elkaar gegooide spreekwoorden en gezegden aanhoren, die serieus worden gebruikt, dus niet als grapje maar echt. 'Een blind paard kan de was doen' kan niet meer. Als je het niet weet dan google je gewoon even.

donderdag 10 december 2009 om 09:00
Energie steken in mensen die dat niet verdienen.
Verder eens met de talentenjachten, Wilders, reallifesoaps ed.
Verder mogen van mij Geer, Goor, en de rest van de Toppers ook wel van de buis.
Hyvesberichten waar je niet op staat te wachten. IK WIL NIKS DOORSTUREN!!!
Domme mensen.
Dat onze zoon naar het ziekenhuis moet.
Dat onze zoon niet eet (heeft al vanaf zijn geboorte sondevoeding).
"Dicht bij jezelf blijven"
Smileys.
Reclame waar dan ook.
Menstruatie.
Jeukwoorden, inclusief het woord Jeukwoord zelf.
Kinderen die alleen maar willen Wii-en of computeren.
Schoolpleinmoederroddels.
Verder eens met de talentenjachten, Wilders, reallifesoaps ed.
Verder mogen van mij Geer, Goor, en de rest van de Toppers ook wel van de buis.
Hyvesberichten waar je niet op staat te wachten. IK WIL NIKS DOORSTUREN!!!
Domme mensen.
Dat onze zoon naar het ziekenhuis moet.
Dat onze zoon niet eet (heeft al vanaf zijn geboorte sondevoeding).
"Dicht bij jezelf blijven"
Smileys.
Reclame waar dan ook.
Menstruatie.
Jeukwoorden, inclusief het woord Jeukwoord zelf.
Kinderen die alleen maar willen Wii-en of computeren.
Schoolpleinmoederroddels.

donderdag 10 december 2009 om 10:03
*Van die sms-services waar je naartoe kunt smsen om te zien hoe je liefdesbaby gaat heten (wie doet dat in vredesnaam!!!!), of hoeveel % vriendschap je hebt met je beste vriendin. Ik irriteer me er gek aan.
*Voetballers die teveel aandacht krijgen, ook zo vreselijk. Ga lekker voetballen...
*Het nieuwe Zappelin-meisje
*Voetballers die teveel aandacht krijgen, ook zo vreselijk. Ga lekker voetballen...
*Het nieuwe Zappelin-meisje
donderdag 10 december 2009 om 10:20
Wat topics betreft:Stoppen met de pil in januari 2010Stoppen met de pil in februari 2010Stoppen met de pil in maart 2010Mijn vriend neukt met mijn beste vriendin, heeft me geslagen en heeft een gokverslaving - moet ik hem verlaten?Yolanthe heeft stijl haar! Wat vind jij van Yolanthe's nieuwe kapsel?Ik vlieg morgen naar Rome. Wat moet ik meenemen in mijn handbagage zodat ik me niet verveel? (portable DVD-speler, iPod, 3 boeken, leesmap, Nintendo DS)Stoppen met de pil in april 2010Hij is getrouwd, maar onze affaire voelt zo uniek en oprecht...Er zit een groenige schimmellaag op m'n schaamlip en er loopt pus uit. Wil niet naar de dokter! Wat moet ik nu?Stoppen met de pil in mei 2010
donderdag 10 december 2009 om 10:33
donderdag 10 december 2009 om 11:18
quote:Pinkwin schreef op 10 december 2009 @ 10:03:
*Van die sms-services waar je naartoe kunt smsen om te zien hoe je liefdesbaby gaat heten (wie doet dat in vredesnaam!!!!), of hoeveel % vriendschap je hebt met je beste vriendin. Ik irriteer me er gek aan.
*Het nieuwe Zappelin-meisjeIk. en het wordt Desiree Shennun Destuny. Mooi hè?
*Het nieuwe Zappelin-meisjeIk. en het wordt Desiree Shennun Destuny. Mooi hè?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
donderdag 10 december 2009 om 11:54
quote:Pinkwin schreef op 10 december 2009 @ 10:03:
*Van die sms-services waar je naartoe kunt smsen om te zien hoe je liefdesbaby gaat heten (wie doet dat in vredesnaam!!!!), of hoeveel % vriendschap je hebt met je beste vriendin. Ik irriteer me er gek aan.en laat die 7 zenders met blote 'geile wijven' als je na tien uur 's avonds zit te zappen ook maar verdwijnen
*Van die sms-services waar je naartoe kunt smsen om te zien hoe je liefdesbaby gaat heten (wie doet dat in vredesnaam!!!!), of hoeveel % vriendschap je hebt met je beste vriendin. Ik irriteer me er gek aan.en laat die 7 zenders met blote 'geile wijven' als je na tien uur 's avonds zit te zappen ook maar verdwijnen