Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
donderdag 10 december 2009 om 22:42
Bi: Zorgen over het rendabel krijgen van haar winkel
Sgaap: ow wat erg ik weet t niet of daar troubles zijn
Appeltje: zwaarste gedeelte van de therapie zit erop
Jackyr: Man vandaag jarig (50 geworden) en is bezig om te herstellen van een operatie.
Sgaap: ow wat erg ik weet t niet of daar troubles zijn
Appeltje: zwaarste gedeelte van de therapie zit erop
Jackyr: Man vandaag jarig (50 geworden) en is bezig om te herstellen van een operatie.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 10 december 2009 om 22:46
donderdag 10 december 2009 om 22:50
Schreef net aan Leo dat ik me door het overtikken van een verhaal voor haar weer besef dat ik me veel meer moet richten op wat wel goed gaat in plaats van op wat ik in moet leveren. Moet me maar weer eens aan mijn motto gaan houden.
En nu geniet ik er even intens van dat jij er weer bent Peet!
En nu geniet ik er even intens van dat jij er weer bent Peet!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 10 december 2009 om 22:52
Al dat geregel, bleegh!
Dat vind ik moeilijk
Juridische dingen vind ik moeilijk.(huwelijkse voorwaarden bijv betr huis en erfenis die ik ooit kreeg)
En emotioneel ist lastig, we zitten met z'n allen in dit huis wat ingewikkeld is.
Kerstboom versieren doe ik wél voor de jongens, mijn hart doet niet zo mee.
Dat vind ik moeilijk
Juridische dingen vind ik moeilijk.(huwelijkse voorwaarden bijv betr huis en erfenis die ik ooit kreeg)
En emotioneel ist lastig, we zitten met z'n allen in dit huis wat ingewikkeld is.
Kerstboom versieren doe ik wél voor de jongens, mijn hart doet niet zo mee.
donderdag 10 december 2009 om 22:57
jongste weet het niet, wil ik pas zeggen als ik ook echt een huis heb, kind is 3 kan dat anders niet overzien denk ik.
laatst wel even benoemd dat ruzie niet leuk is en dat mama wil dat het gezellig is (peuternivo)
de andere jongens zijn blij dat we gaan scheiden, zien ook wel dat het niet goed gaat, mama verdrietig is soms (of boos) en papa die zich afzondert.
en gek genoeg ist vaak heel gezellig hier, besluit geeft ook rust.
Ik sta achter het besluit, dat voelt goed!
laatst wel even benoemd dat ruzie niet leuk is en dat mama wil dat het gezellig is (peuternivo)
de andere jongens zijn blij dat we gaan scheiden, zien ook wel dat het niet goed gaat, mama verdrietig is soms (of boos) en papa die zich afzondert.
en gek genoeg ist vaak heel gezellig hier, besluit geeft ook rust.
Ik sta achter het besluit, dat voelt goed!
donderdag 10 december 2009 om 22:58
quote:Bianca40 schreef op 10 december 2009 @ 22:56:
Ja Jacky is wel mal ja... en het rare is dat ze jou dus wel kent (op grond van wat je geschreven hebt) maar jij haar (nog) niet. Is echt een toffe meid, ze past niet zo in het groepje want ze is niet gescheiden, maar dat nemen we maar voor lief tss niet eens gescheiden? nou ja zeg!
Ja Jacky is wel mal ja... en het rare is dat ze jou dus wel kent (op grond van wat je geschreven hebt) maar jij haar (nog) niet. Is echt een toffe meid, ze past niet zo in het groepje want ze is niet gescheiden, maar dat nemen we maar voor lief tss niet eens gescheiden? nou ja zeg!
donderdag 10 december 2009 om 22:59
donderdag 10 december 2009 om 23:01