Wreed dillema

11-12-2009 09:56 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al tijden mee als ik me verveel, maar nu wil ik toch graag jullie mening.

Gisteren naar een fair geweest en daar twee leuke dates gescoord.

Helaas is date 1 gewoon een medewerker en dus niet goed voorzien in de slappe was, maar wel gewoon een leuke gozer.

Maar ik wil meer, ik wil graag onderhouden worden, werk zelf graag, maar meer voor de lol en met oog op later, kinderen enzo.

De andere date in kwestie zit ruim in de slappe was en daar kan ik het ook goed mee vinden.

Ben van plan met beide op date te gaan maar eigenlijk weet ik al, dat ik toch ga voor diegene die het best bij me past en dus genoeg geld heeft mij goed te onderhouden.

Ben hier overigens vrij duidelijk in geweest bij de laatste in kwestie en hij moest er wel om lachen.

Is het nou zo gek dat ik graag een man met veel geld wil, heel veel geld.
Ach, waarschijnlijk willen ze met jou alleen maar 'op date' voor de seks met je getrainde lijf, dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je een van hen kwetst.
[quote]Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:08:

Ik werk ook......maar wil dat gewoon niet mijn hele leven doen.

[quote]

Hoeft ook niet, je mag stoppen op je 67e!
Ben je ook alleen naar die miljonairsfair geweest gister om een man te scoren?
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:03:

Ok, ik snap de reacties ook wel, maar toch, kom op zeg.

En ja natuurlijk kan mijn aankomende rijke date mijn zo maar weer inruilen voor een ander, maar dat kan een arme date ook.

En ik wil graag gewoon geen zorgen hebben over geld en gewoon leuke dingen doen, is dat nou echt zo raar?

Ik verzorg mijzelf meer dan goed, train iedere dag, zie er dus ook goed uit, mag dat dan niet beloont worden.

Moet ik dan maar met een metselaar thuis gaan zitten op een flat 3 hoog, terwijl ik ook andere keuzes heb.

Je kan ook gaan /blijven werken met een metselaar en dan doordat je daardoor meer verdiend hoef je niet op een flat op drie te gaan zitten.

Net alsof alle metselaars drie hoog achter wonen ;-(.

Ik vind je behoorlijk arrogant.

Kom gewoon van die zuignap af en doe wat met je leven ipv alleen mooi gaan zitten zijn en je hand op te houden.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Weet je dat metselaars onwijs veel bijverdienen met zwarte klusjes? Die zitten echt niet 3 hoog achter in een flat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb geen opvoeding gehad dat klopt, maar ben me er meer dan bewust van dat deze keuze die ik nu maak me niet beloved maakt, maar het is wel een keuze waar ik mee kan leven.

En als ik niet met date 2 kan lachen, sowhat, wat als we niks incommon hebben... dat boeit me weinig, als hij me maar met respect behandelt en gewoon netjes is.
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:03:

Ok, ik snap de reacties ook wel, maar toch, kom op zeg.

En ja natuurlijk kan mijn aankomende rijke date mijn zo maar weer inruilen voor een ander, maar dat kan een arme date ook.

En ik wil graag gewoon geen zorgen hebben over geld en gewoon leuke dingen doen, is dat nou echt zo raar?

Ik verzorg mijzelf meer dan goed, train iedere dag, zie er dus ook goed uit, mag dat dan niet beloont worden.

Moet ik dan maar met een metselaar thuis gaan zitten op een flat 3 hoog, terwijl ik ook andere keuzes heb.Zijn er echt vrouwen die zo denken? God wat ben ik naief zeg. En misschien dom ook wel, ik maar denken dat zelfstandig zijn, je eingen zaken voor elkaar hebben en plezier hebben in wat je doet iets was om na te streven. Maar kennelijk naar de sportschool gaan m dan door een man 'beloont' te worden is beter. What was I thinking?
Gaan we hier nou echt serieus op in??

Zaniak: tijd om naar de sportschool te gaan! Kom op!
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:08:

Ik werk ook......maar wil dat gewoon niet mijn hele leven doen.

En als ik die kans krijg waarom niet?

Wat heeft mijn niveau hier mee te maken???Haha, het feit dat je deze vraag stelt zegt al genoeg, toch?!
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:08:

Wat heeft mijn niveau hier mee te maken???O, ik zie nu dat ik het de hele tijd verkeerd gelezen heb, TO heeft geen dilemma maar een dillema. Weet iemand wat een dillema is?
quote:emaille schreef op 11 december 2009 @ 10:09:

Ach, waarschijnlijk willen ze met jou alleen maar 'op date' voor de seks met je getrainde lijf, dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je een van hen kwetst.Ik houd sowieso de boot af met sex, totdat ik zeker weet dat hij het niet alleen voor de sex doet, ben niet dom.
Dat sommigen hier nog op een serieuze manier op reageren...

Ja, waarom zou je eigenlijk onafhankelijk willen zijn als je toekomstige hubbie genoeg verdient. Is toch veel gemakkelijker om zijn geld uit te geven. Helemaal als je hard werkt om er mooi uit te zien. Meid, je hebt gelijk je verdient het
Ik ken toevallig wel wat van die types die jij nu noemt, en idd de vrouwen die daarop vallen gaan wel een paar weekjes mee hoor. Best triest soms om te zien dat die vrouwen gewoon al bij de auto staan wachten om te kijken wie erbij hoort en dan ook gewoon mee gaan. En de mannen die die vrouwen meenemen, die gebruiken zo iemand een paar weekjes. Waar ze uiteindelijk mee eindigen zijn dan vaak de vrouwen, die zelf ook goed in de slappe was zitten, want ze willen geen vrouw die alleen valt voor hun geld.
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:12:

[...]

Ik houd sowieso de boot af met sex, totdat ik zeker weet dat hij het niet alleen voor de sex doet, ben niet dom.Misschien dat hij wel de boot afhoudt met geld uitgeven aan je totdat hij zeker weet dat het je niet om het geld te doen is
heejhallo, die foto!
Tot wanneer is die Miljonair's Fair? Dan ga ik ook nog ff scoren daar.
TO ik weet echt niet wat er mis is aan een man die als metselaar werkt.

Of wat er mis is met op 3hoog wonen in een flat.

Jij hebt bepaalde dromen dat is duidelijk. Maar die moet wel een ander waar maken ipv jij zelf.

Getuigd van bepaalde mentaliteit die hier spijtig genoeg voor jou niet erg gewaardeerd wordt.

www.houjehandop.nl

www.forumkindvrouwtjes.nl

www.vrouwzoektvaderfiguur.nl

www.vrouwkanhetnietzelf.nl

www.houmijnhandvast.nl

www.zorgvoormijbenwanhopig.nl
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:12:

[...]

Ik houd sowieso de boot af met sex, totdat ik zeker weet dat hij het niet alleen voor de sex doet, ben niet dom.Misschien doet hij wel hetzelfde, tot hij weet dat jij het niet alleen voor het geld doet. Of is ie dom?
kies de date met de grootste pik.

Wat een onzin zeg.
Ik ben al naar de sportschool geweest hoor Pauline om 7.00 al, ik neem mijn taken zeer serieus.

Ik heb enorm investeerd in mijn uiterlijk en dat loont, mag ik daar dan geen gebruik van maken, als de man in kwestie ook gewoon nog eens meer dan leuk is.

En ja dat 1 is ook meer dan leuk, maar toekomstwise is dat gewoon niet zo verstandig.
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:10:

En als ik niet met date 2 kan lachen, sowhat, wat als we niks incommon hebben... dat boeit me weinig, als hij me maar met respect behandelt en gewoon netjes is.En je denkt dat het Dat2 ook niks kan schelen dat jullie niks hebben samen, want hij wil het liefste een vrouw die alleen maar mooi is. Yeah right.
Misschien zit zijn geld vast in beleggingen en komt het pas vrij als hij 65 is.
quote:smart79 schreef op 11 december 2009 @ 10:13:

heejhallo, die foto! Gegoogled op golddigger...dit was het tweede plaatje dat ik kreeg..:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven