Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
vrijdag 11 december 2009 om 19:48
Ja, weet dat je wakker wordt.
Je typen is nog steeds wonderlijk, maar wel weer wat beter. Ach lieve Zj, maak me gewoon zorgen, je zit nu alleen thuis en wij zitten op een te grote afstand om echt in te kunnen grijpen als t mis gaat...
Je typen is nog steeds wonderlijk, maar wel weer wat beter. Ach lieve Zj, maak me gewoon zorgen, je zit nu alleen thuis en wij zitten op een te grote afstand om echt in te kunnen grijpen als t mis gaat...
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
vrijdag 11 december 2009 om 19:53
Mooi zo Zjena, dat stelt me een beetje gerust.
Alleen zijn en je rot voelen is ook niks.
Ik bel altijd iemand op als ik mezelf niet vertrouw zodat er tenminste iemand kan horen als ik erbij neerval.
(Nog noit gebeurd hoor maar just in case)
Heb ook de kinderen geleerd wat ze moeten doen in geval van nood, leek me ook wel handig dat ze dat weten voor het geval dat... Ach die snuitjes altijd als ik me raar voel, ze doen alsof het heel normaal is maar ik zie de angst in hun ogen...
Logisch ook, ze hebben al eens eerder een ouder om zien vallen dus ze weten dat het kan ze zijn helaas niet zo naïef meer dat ze denken dat ouders er altijd zijn en blijven.
Ik hoop maar dat ze mij nog heel lang mogen houden eigenlijk.
Ga er iig alles aan doen.
(Help mij deze post even herinneren al sik hier weer eens laat ben )
Alleen zijn en je rot voelen is ook niks.
Ik bel altijd iemand op als ik mezelf niet vertrouw zodat er tenminste iemand kan horen als ik erbij neerval.
(Nog noit gebeurd hoor maar just in case)
Heb ook de kinderen geleerd wat ze moeten doen in geval van nood, leek me ook wel handig dat ze dat weten voor het geval dat... Ach die snuitjes altijd als ik me raar voel, ze doen alsof het heel normaal is maar ik zie de angst in hun ogen...
Logisch ook, ze hebben al eens eerder een ouder om zien vallen dus ze weten dat het kan ze zijn helaas niet zo naïef meer dat ze denken dat ouders er altijd zijn en blijven.
Ik hoop maar dat ze mij nog heel lang mogen houden eigenlijk.
Ga er iig alles aan doen.
(Help mij deze post even herinneren al sik hier weer eens laat ben )
vrijdag 11 december 2009 om 19:58
vrijdag 11 december 2009 om 19:59
vrijdag 11 december 2009 om 19:59