Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
vrijdag 11 december 2009 om 19:28
vrijdag 11 december 2009 om 19:37
had 2,1
Is erg laag.Als vroend er was geweesr was dit nooit zover gekomen. Ik wil de al half en half in slaap vallen, en als dat bebeurt ben je weg. \hdeb dus snel gele vla met limonade gedronken en en borerham met kaas.
Ben weerr rustig, maak bek en bek af, \ik val zon inslaap/
Ja, stoned zijn lijkt me ook wel eens wat. Of een hapje valium. JOEHOE!!
Heb jij daafr ervaringmee No?
Ik n moe zak eweg. salaap
Is erg laag.Als vroend er was geweesr was dit nooit zover gekomen. Ik wil de al half en half in slaap vallen, en als dat bebeurt ben je weg. \hdeb dus snel gele vla met limonade gedronken en en borerham met kaas.
Ben weerr rustig, maak bek en bek af, \ik val zon inslaap/
Ja, stoned zijn lijkt me ook wel eens wat. Of een hapje valium. JOEHOE!!
Heb jij daafr ervaringmee No?
Ik n moe zak eweg. salaap
vrijdag 11 december 2009 om 19:38
Dat zit me al een uur of wat af te vragen... Maak me echt zorgen. Als ze nu haar bloedsuiker gaat prikken, dan zou ze diabeticus kunnen zijn. (Zit even te fantaseren dat mss een huisgenoot t is) Maar t riekt mij te veel naar een hyper/hypo ofzo.
Heeft iemand haar telnr?
Heeft iemand haar telnr?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
vrijdag 11 december 2009 om 19:40
vrijdag 11 december 2009 om 19:45
Liefjes het is weer gied. Weet wat ik moet doen. \en ik heb hejt goed gedaan. \trouwens, van een hypo (dat wad it) woedt je ALIJD wakker en heb an alles bij bed staan en ook de telefon.
\het is echt goed np worry ijk maar aar mj tpen. maar wel erg moe nu.
Ga tukkie dien, laat og el wat van me horen. Lekkere roddels bewaren graag. Waar is Willem?
\het is echt goed np worry ijk maar aar mj tpen. maar wel erg moe nu.
Ga tukkie dien, laat og el wat van me horen. Lekkere roddels bewaren graag. Waar is Willem?