Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
En de Sinterklaasactie is verwijderd.
Misschien heb ik het mis, maar in het topic kleurenanalyse wordt nogal enthousiast reclame gemaakt.
Misschien heb ik het mis, maar in het topic kleurenanalyse wordt nogal enthousiast reclame gemaakt.
Reclame is verwijderd.
Oproep van Massira: met spoed gezocht: MODEL !!!!!!
de fashionista's hebben weer een vol topic, er mag een slotje op
GeorgieBrown, merci, maatregelen zijn genomen.

Varuca, ik ga 'm op slot doen.
Aan welke kledingstukken hangt bij jou een herinnering? is verplaatst naar het prikbord.
Voor 45 gratis make-up, ofzoiets is onvervalste reklame voor een Oriflame party.
Hahahaha, het viel niet te missen, heb er 7 meldingen over gekregen . Topic is inmiddels weg, dank aan allen .
Angel,

In Wenkbrauwen vroeg Debby me een foto te plaatsen van haar wenkbrauwen/gezicht omdat dat haar niet lukte. Ze heeft me de foto's gemaild (ook van haar hele gezicht) en ik heb ze (nadat ik nogmaals gevraagd heb of ze écht wilde dat ik ze zou plaatsen) geplaatst. Minny maakte me er in het topic echter op attent dat we natuurlijk niet zeker weten of die foto's wel van Debby zelf zijn. Het zou natuurlijk een 'grap' kunnen zijn. Ik heb niet deze indruk overigens, maar Minny heeft wel een punt.

Is hier een bepaald beleid op?
Peas on earth!
Angel, lees mijn laatste berichtje op dat topic ajb even?
quote:tjikkie schreef op 27 november 2009 @ 20:28:

Angel, lees mijn laatste berichtje op dat topic ajb even?Tjikkie, ik heb daar toch ook op gereageerd? Er zijn heel veel mensen die niet weten hoe ze plaatjes moeten plakken in een topic. Ik vind dát niet bepaald een argument. Nogmaals, ik weet niet of dit topic wel of niet eerlijk is en heb het daarom ook voorgelegd aan de Angel hier, maar het niet zelf een plaatje kunnen plakken overkomt heel veel forummers...
Peas on earth!
Ik heb er geen probleem mee als een foto wordt geplaatst. Raad het op zich wel af ivm privacy en herkenbaarheid. De controle of de identiteit van degene op de foto dezelfde is als van degene die ze gemaild heeft ligt niet bij ons, het enige dat voor Viva van belang is, is dat er geen foto's met copyright worden geplaatst.
Overigens vind ik het oploaden van een avatar een stuk gebruiksvriendelijker dan het plaatsen van een plaatje, ik kan me helemaal voorstellen dat een 'nieuwkomer' het plaatjes plakken nog niet meester is.
quote:Viva Angel3 schreef op 28 november 2009 @ 12:47:

Overigens vind ik het oploaden van een avatar een stuk gebruiksvriendelijker dan het plaatsen van een plaatje, ik kan me helemaal voorstellen dat een 'nieuwkomer' het plaatjes plakken nog niet meester is.

Ik ook

Anyway, gezien de twijfel van forummers én het feit dat Debby zelf niet meer gereageerd heeft op die twijfels en de vragen over die foto (en überhaupt niet meer in het topic gereageerd heeft), plaats ik die foto maar niet terug.
Peas on earth!
Doe maar niet, ze is inmiddels toch 'ontmaskerd' als jojotrol.
Hoi lieve Angels,

Ik zag dat het topic Legging van Debbyhappy nog open stond.. maar zij is geband... ik weet niet zeker maar moet op dat topic dan niet ook een slotje?

Of zeg ik nu iets heeeeel raars en is er gewoon een hele goede reden dat die nog open staat en heb ik dat gewoon gemist...
Dus toch een faker
quote:Viva Angel3 schreef op 29 november 2009 @ 23:12:

Doe maar niet, ze is inmiddels toch 'ontmaskerd' als jojotrol.
quote:whatever78 schreef op 30 november 2009 @ 01:03:

Hoi lieve Angels,

Ik zag dat het topic Legging van Debbyhappy nog open stond.. maar zij is geband... ik weet niet zeker maar moet op dat topic dan niet ook een slotje?

Of zeg ik nu iets heeeeel raars en is er gewoon een hele goede reden dat die nog open staat en heb ik dat gewoon gemist...Heb je helemaal gelijk in, dus done!
Een JojoTrol, wasdat precies?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 december 2009 @ 19:17:

Een JojoTrol, wasdat precies?

Ja, da's ook mijn vraag.

En verder baal ik stevig dat ik er ben ingestonken.
Een trol die blijft terugkomen als trol, ondanks 'tig blokkades. Ook wel een Heintje Davids-trol genoemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven