*** BAR TOO MUCH 181 ***

15-11-2009 13:44 703 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom allen!
maar ik ben echt zoo moe, dus ik ga jullie verlaten. Dag lieve maisjes!
Lieve meskes, ik ga naar m'n bed, welterusten
Trusten Jo en Yetje
Slaap lekker, Jo.

Ik weet het niet met die Arie, kan zijn uiterlijk niet goed loszien van z'n ideeën. Als hij voor de SP in de kamer had gezeten, vond ik hem misschien wel leuk om te zien.
Jij ook truste, Wies
Goedemorgen.

Ik denk dat als Arie weer gewoon elke 6 weken naar de kapper gaat, zijn scheerapparaat weer gewoon elke dag gebruikt en kleren aantrekt, dat het dan best wel gaat. Blijft natuurlijk die arrogante blik in zijn ogen en die vleugeltjes. Neuh, 't wordt niks met Arie.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Moggûh

Ik vind Arie heel prettig om te zien. Alleen die baard, dat vind ik 3x niks.

Mir, weet je nu of je oudste mag blijven?

Koffie
Hel, oudste blijft voorlopig in A. Wordt steeds per 3 maanden bekeken, dus nu eerst weer voor 3 maanden. En in die 3 maanden wordt jongste ook daar aangemeld, omdat de (dag)behandeling niet voldoende resultaat oplevert, dus vinden ze opname voor hem zinnig. En dan over een maand of 3, dan komen ze samen op de groep, zodat ze ook nog es ff kunnen leren om normaal met elkaar om te gaan.

Als alles gaat zoals nu bedacht, heb ik dan dus een maand of 3 de hele week geen kinderen thuis. Vind het een vreselijk vooruitzicht, maar probeer me maar te verheugen op de vrijheid die ik dan krijg.
Och sjemig Mir, wat een enorme verandering is dat. Dat betekent wel ineens een heel leeg nest.

Ik vind mezelf geen type voor het lege-nest-syndroom, maar das als ze straks volwassen zijn en voor zichzelf kunnen zorgen. Vind het nu echt heel moeilijk.

Ik ga boodschappen doen.
Jeetje Mir. Wat naar. Maar toch ook fijn dat ze hem denken te kunnen helpen.
Middag!

Mir, leuk is idd. wat anders, kan me voorstellen dat je daar enorm tegen op ziet. Maar ja, wij moeders willen het beste voor onze kinderen en dat betekent soms dat er dingen moeten gebeuren waarbij ons hart verscheurd wordt van..... ja, vul zelf maar in.....
Heb leuke kerstmuziek op, staan ze hier al vuurwerk af te knalle! En harde knallen, da's niet gezond meer, vlieg af en toe echt tegen plafond aan van schrik.... Kerst is nog niet eens aan de gang zeg!
quote:Bloesie schreef op 12 december 2009 @ 12:51:

Middag!

Mir, leuk is idd. wat anders, kan me voorstellen dat je daar enorm tegen op ziet. Maar ja, wij moeders willen het beste voor onze kinderen en dat betekent soms dat er dingen moeten gebeuren waarbij ons hart verscheurd wordt van..... ja, vul zelf maar in.....

Sjeeee Blues, als zelfs jij me Mir gaat noemen........

Maar idd, als het beter is voor de kinderen enzo...... Mag gelukkig woensdag weer naar de allerbeste psycholoog die ik ken en die mij weer even overtuigt van het feit dat de a.s. opname van beide kinderen niet betekent dat ik het niet goed genoeg doe. Die twijfel, brrrrrrrrr, word er gek van.
Ik weet het niet hoor, heb de wijsheid niet in pacht, maarre...... waarom zou jij het niet goed doen?

O ja, sorry, slip of the tongue, mag ik je wel Mir noemen?

Ik denk dat jij best wel een dijk van een Mams bent!!!!
Ga eens kijken of de Staatsloterij wat leuks voor mij heeft achtergelaten de 10e. Ben ik helemaal vergeten te checken.
quote:Bloesie schreef op 12 december 2009 @ 12:59:

O ja, sorry, slip of the tongue, mag ik je wel Mir noemen?

Ja, tuuk. Maar je bleef altijd zo consequent Solo zeggen, dat het me nu opviel. De rest van de Bar noemt me Mir, omdat ik op het vorige vorige nieuwe forum (of die daarvoor?) een andere nick had. Die kunnen maar niet wennen aan Solomio.
Ach ja, moet ik eerlijk bekennen dat Mir wat leuker en intiemer klinkt dan Solomio.

Staatsloterij had voor mij een tientje gereserveerd. Aardig van ze, hoef dan niet zoveel neer te tellen voor een Oudejaarslot.
Mir is voor intimi, en inmiddels hoor je toch wel bij de intimi hier?

Ik had 6 euro in de staatsloterij, ook leuk.
Alle kleine beetjes helpen, niet waar?

Deze dame gaat eens effies stoeien met de was en dan naar de ijsbaan. Eens kijken of ik mijzelf in mijn nieuwe functie kan handhaven....

Zo'n ding heb ik net helemaal opgegeten, was maar 25cent bij de Aldi
En nu vreet ik een zak cassave dingen leeg, ook zo lekkâh.
En nu ga ik dan maar aan de rode wijn.

Proost!
Mjammie Hel. Ik heb vandaag bij de supermarkt flink ingeslagen van de restanten Sinterklaaschocola, allemaal voor een habbekrats. Ga in het nieuwe jaar wel weer verder met lijnen.
Ja lekkâh he, Mir.

En ik heb mijn muziek echt kei- keihard aan staan! En ik bler nog harder mee ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven