Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Saai leven Des.

Dushi, ze zal het wel druk hebben met familiebezoekjes ed.
Jeetje jij hebt wel een hele saaie dienst Deztunnie! Werk je vandaag/ vanavond ook?

Steph volg je het schaatsen dit weekend weer?

Heb een hele saaie dag gehad vandaag, helemaal niets gedaan!
Saaiemorgen,

Dushi, gedeeltelijk want Lief houdt er niet van. Dus alleen de 1500m, 5km en ploegenachtervolging gekeken.

Saai kerstdiner gehad en een saai *not* kerstpakket gehad.
Ow, Snjo verlaat ons kikkerlandje weer vandaag om naar haar saaieland terug te gaan.
kiekeboe,ben ik weer.

gisteren ook gewerkt en daarna ff de kroeg in geweest.

saai aan de appelsap.....vanmorgen weer vroege dienst gewerkten morgen ochtend mag ik weer.

kleine logeerondje is net opgehaald.saai is ut hier weer
ik bof.... ik mag vannacht weer de hort op met ut ondje!
Saai aan de appelsap is hoe het ook hoort Dez

Snjoookje zwaai zwaai... was kort bezoekje aan kikkerlandje!

Jammer dat Stephlief niet van skaatsen houdt. Kon je meer wedstrijdritten bekijken. Misschien nog wat terug te zien via internet?

Saaie dag gehad, tandarts geweest, saai niets aan de hand. Boodschapjes gedaan en nog wat dingen geregeld. Gewoon een saaie saaie dag.
Werkze vannacht Dez, saaie dienst toegewenst!
Dez, kleed je warm aan lieverd.

Dushi, internationale schaatswedstrijden kan ik nooit (niemand) terug kijken ivm zendrechten van de ISU.

Heb iets verkeerd gedaan met eten, allebei buikpijn. Ga nu slapen, allebei. Tot morgen.
Saaiemorgen allemaal,

Bah, wat voelt mij buik nog pijnlijk zeg. Gelukkig bij Lief niet meer.

Snjokorn, welkom thuis in koudland.

Een goede saaaaaie morgen
Aaaarggghhh, Queenfan schrik me de saaiheid zeg.
Hallo saaie elfjes, ik ben weer terug in ijsjesland. Het is hier 3 graden boven 0 en morgen verwachten ze +6 ;o)

Ben niet saai weggeregend in het koude kikkerlandje, viel allemaal best mee.

Cursus was heel saai (heel veel gelachen), vrijdag van 10 tot 21.30 en zaterdag van 9.30 tot 17.00.

Donderdag nog een saaie meet gehad met 4 meiden van het remigratietopic.

Nu weer saai thuis, met slechts 5 frikandellen (meer paste er niet in m'n koffer), 4 rookworsten en een stuk zuurkoolspek...
Saai land waar je was zeg. Frikandellen, die zijn nu wel ontdooit neem ik aan.

WELKOM THUIS Snjookie .

Ik ga zo saai koffie/theeleuten. Gisteren heel saai een echte saaie (echt waar) kerstkrans gemaakt met veel te weinig versiering. Kregen niet meer.
kiekeboe

was weer soortje van druk,nachtdienst en dr achter aan een vroege dienst in de zorg.beetje geslapen en savonds naar school.nu weer gaan poetsen bij maatje...pphff

net vetbollen op gehangen en vogelvoer gedaan voor de vogeltjes in de tuin,zullen ze vast blij mee zijn
Triest nieuws, één boeroendoek (aziatische grondeekhoorn) is dood in de kooi gevonden. De andere leeft gelukkig nog wel, ziet er nog gezond uit.

Ga maar ff de kerstboom zetten om aan andere dingen te denken.
Steph: geen leuk nieuws zo in deze tijd.

Ik ben saai aan het werk, leuk dagje hoor. De eerste patient die hier binnenkwam werd eigenlijk direct opgenomen, kon dus naar boven. De laatste patient voor de lunch kreeg pijn op de borst; maar even een nitro-tabletje gegeven en maar weer naar boven gebracht....
Dank je Sjnookie.

Saai werk zeg, ik heb twee weken vrij *juich*. .

Twee kerstbomen gezet, met lampjes enz erin, zeer saai.
Steph wat verdrietig!

Wat een saaie dingen maken jullie allemaal mee zeg. En Queenfan heeft een mooie saaie kat gepost!

Ik heb net even saai mijn stem uitgebracht op Snjookje. Wie weet wordt je saai forummer van de maand december.
Moet ik nog snel zo doen.

Dank je Dushi.

Ben met Lief naar de 12 Irish Tenors geweest, lekkere mannen zeg en die konden zingen. Het was gedeeltelijk saai en het andere gedeelte gaaf dus nog saaier.

Ga zo nog ff tv kijken.
heb meegedaan aan het dictee op 1, was erg saai. Heb half geluisterd naar GTST tijdens forumen, was ook zeer saai.

12 irish tenors, steph, kan me echt niks saaiers voorstellen
Ik was zo saai dat ik het dictee maar overgeslagen heb. En Steph wat een ontzettend saaie mannen zeg. En ze kunnen nog zingen ook. En jij hebt ze aan moeten horen? Vreselijk zeg, hopelijk kun je nog slapen na hun zangkunsten. Goed dat je nu nog even tv kijkt, is je hoofd leeg van al die saaie indrukken.

Iedereen een fijne saaie nacht! En morgen weer vroeg op voor het elfendansje he
Ieneminie, die derde van rechts zit er niet meer bij. Dit jaar voor het eerst weer een andere. Op andere saaie foto's zag ik ook een donkere man staan, die is er ook niet meer bij. Saai zeg.

Liedjes nog in mijn kop, vervelend.
Wat een saaie mannen Steph, is vast een heel saaie avond geweest zeg.

Ieniemienie; dictee volgen in je vrije tijd is ook erg saai (hoe heb je het gedaan of heb je alleen gekeken).

Dank jullie wel voor de saaie stemmen. Dat was even een verrassing bij thuiskomst..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven