*** BAR TOO MUCH 181 ***
zaterdag 12 december 2009 om 08:20
Goedemorgen.
Ik denk dat als Arie weer gewoon elke 6 weken naar de kapper gaat, zijn scheerapparaat weer gewoon elke dag gebruikt en kleren aantrekt, dat het dan best wel gaat. Blijft natuurlijk die arrogante blik in zijn ogen en die vleugeltjes. Neuh, 't wordt niks met Arie.
Ik denk dat als Arie weer gewoon elke 6 weken naar de kapper gaat, zijn scheerapparaat weer gewoon elke dag gebruikt en kleren aantrekt, dat het dan best wel gaat. Blijft natuurlijk die arrogante blik in zijn ogen en die vleugeltjes. Neuh, 't wordt niks met Arie.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 12 december 2009 om 09:49
Hel, oudste blijft voorlopig in A. Wordt steeds per 3 maanden bekeken, dus nu eerst weer voor 3 maanden. En in die 3 maanden wordt jongste ook daar aangemeld, omdat de (dag)behandeling niet voldoende resultaat oplevert, dus vinden ze opname voor hem zinnig. En dan over een maand of 3, dan komen ze samen op de groep, zodat ze ook nog es ff kunnen leren om normaal met elkaar om te gaan.
Als alles gaat zoals nu bedacht, heb ik dan dus een maand of 3 de hele week geen kinderen thuis. Vind het een vreselijk vooruitzicht, maar probeer me maar te verheugen op de vrijheid die ik dan krijg.
Als alles gaat zoals nu bedacht, heb ik dan dus een maand of 3 de hele week geen kinderen thuis. Vind het een vreselijk vooruitzicht, maar probeer me maar te verheugen op de vrijheid die ik dan krijg.
zaterdag 12 december 2009 om 10:27
Ik vind mezelf geen type voor het lege-nest-syndroom, maar das als ze straks volwassen zijn en voor zichzelf kunnen zorgen. Vind het nu echt heel moeilijk.
Ik ga boodschappen doen.
Ik ga boodschappen doen.
zaterdag 12 december 2009 om 12:51
zaterdag 12 december 2009 om 12:54
quote:Bloesie schreef op 12 december 2009 @ 12:51:
Middag!
Mir, leuk is idd. wat anders, kan me voorstellen dat je daar enorm tegen op ziet. Maar ja, wij moeders willen het beste voor onze kinderen en dat betekent soms dat er dingen moeten gebeuren waarbij ons hart verscheurd wordt van..... ja, vul zelf maar in.....
Sjeeee Blues, als zelfs jij me Mir gaat noemen........
Maar idd, als het beter is voor de kinderen enzo...... Mag gelukkig woensdag weer naar de allerbeste psycholoog die ik ken en die mij weer even overtuigt van het feit dat de a.s. opname van beide kinderen niet betekent dat ik het niet goed genoeg doe. Die twijfel, brrrrrrrrr, word er gek van.
Middag!
Mir, leuk is idd. wat anders, kan me voorstellen dat je daar enorm tegen op ziet. Maar ja, wij moeders willen het beste voor onze kinderen en dat betekent soms dat er dingen moeten gebeuren waarbij ons hart verscheurd wordt van..... ja, vul zelf maar in.....
Sjeeee Blues, als zelfs jij me Mir gaat noemen........
Maar idd, als het beter is voor de kinderen enzo...... Mag gelukkig woensdag weer naar de allerbeste psycholoog die ik ken en die mij weer even overtuigt van het feit dat de a.s. opname van beide kinderen niet betekent dat ik het niet goed genoeg doe. Die twijfel, brrrrrrrrr, word er gek van.
zaterdag 12 december 2009 om 13:03
quote:Bloesie schreef op 12 december 2009 @ 12:59:
O ja, sorry, slip of the tongue, mag ik je wel Mir noemen?
Ja, tuuk. Maar je bleef altijd zo consequent Solo zeggen, dat het me nu opviel. De rest van de Bar noemt me Mir, omdat ik op het vorige vorige nieuwe forum (of die daarvoor?) een andere nick had. Die kunnen maar niet wennen aan Solomio.
O ja, sorry, slip of the tongue, mag ik je wel Mir noemen?
Ja, tuuk. Maar je bleef altijd zo consequent Solo zeggen, dat het me nu opviel. De rest van de Bar noemt me Mir, omdat ik op het vorige vorige nieuwe forum (of die daarvoor?) een andere nick had. Die kunnen maar niet wennen aan Solomio.
zaterdag 12 december 2009 om 17:16
Mjammie Hel. Ik heb vandaag bij de supermarkt flink ingeslagen van de restanten Sinterklaaschocola, allemaal voor een habbekrats. Ga in het nieuwe jaar wel weer verder met lijnen.