Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zaterdag 12 december 2009 om 13:03
Zjena ik heb op een ander topic ooit een sgezegd dat ik achteraf bekeken beter niet had kunnen worden (moeder) maar dat schijn je niet te mogen zeggen.
Maar je hebt gelijk, je kunt het niet "uitzetten"
Je kan op alle beslissingen in je leven terugkomen maar op de beslissing om moeder (of vader) te worden niet, je bent het en je blijft het.
Niet dat ik er spijt van heb , zo klinkt het nu wel maar soms denk ik dat ik er gewoon niet geschikt voor ben.
*houdt nu op met klagen en zielig doen, kijkt naar buiten en probeert te genieten van de zon*
Maar je hebt gelijk, je kunt het niet "uitzetten"
Je kan op alle beslissingen in je leven terugkomen maar op de beslissing om moeder (of vader) te worden niet, je bent het en je blijft het.
Niet dat ik er spijt van heb , zo klinkt het nu wel maar soms denk ik dat ik er gewoon niet geschikt voor ben.
*houdt nu op met klagen en zielig doen, kijkt naar buiten en probeert te genieten van de zon*
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 12-12-2009 13:19
Reden: heb de puf niet om erover na te denken zelfs
Reden: heb de puf niet om erover na te denken zelfs
% gewijzigd
zaterdag 12 december 2009 om 13:26
Het lijkt hier wel alsof ik zit te borrelen met mijn vriendinnen en dat je na een paar teveel ineens zomaar dingen gaat zeggen die je liever voor je houdt maar door de drank ben je emotioneel incontinent geworden.
Ik heb geen drank op en toch gooi ik er van alles uit, betekent dat dat ik jullie toch als vriendinnen zie?
Ik heb geen drank op en toch gooi ik er van alles uit, betekent dat dat ik jullie toch als vriendinnen zie?
zaterdag 12 december 2009 om 13:29
Inderdaad..tssssss we zijn echt wel vriendinnetje hier
Zo he en ik heb nu peukenpauze en zit echt te genieten van het resultaat....men wat een verschil zeg!
*ikke helemaal blij*
Na peukie.. doe ik de grote spiegel ook nog maar even en ik heb zo'n achterlijke oerlelijke deur met kleine ruitjes... duh die ga ik dan ook nog maar even doen
Tot later
Zo he en ik heb nu peukenpauze en zit echt te genieten van het resultaat....men wat een verschil zeg!
*ikke helemaal blij*
Na peukie.. doe ik de grote spiegel ook nog maar even en ik heb zo'n achterlijke oerlelijke deur met kleine ruitjes... duh die ga ik dan ook nog maar even doen
Tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 12 december 2009 om 14:01
zaterdag 12 december 2009 om 14:04
quote:mamalief schreef op 12 december 2009 @ 12:46:
(krijg dankzij Boogje meteen de tune van het Wonderteam in mijn hoofd )
Mooi. Hoeven we daar in ieder geval geen ruzie meer om te maken.
Lees allemaal dingen waar ik wel wat over wil zeggen, maar weet niet of dit de handigste plaats is. Wacht, ik hyve je even...
(krijg dankzij Boogje meteen de tune van het Wonderteam in mijn hoofd )
Mooi. Hoeven we daar in ieder geval geen ruzie meer om te maken.
Lees allemaal dingen waar ik wel wat over wil zeggen, maar weet niet of dit de handigste plaats is. Wacht, ik hyve je even...
zaterdag 12 december 2009 om 14:05
Hai Jacky....
Hai Bam... goed plan meid... ik wist/zei het toch je bent! een leuke moeder....
Hier nu echt klaar met soppen en zuigen...ben mega tevreden ga zo lekker douchen en even 10 minuutjes onder de zonnebank en dan ook lekkere hapjes inslaan voor vanavond....
Hai Bam... goed plan meid... ik wist/zei het toch je bent! een leuke moeder....
Hier nu echt klaar met soppen en zuigen...ben mega tevreden ga zo lekker douchen en even 10 minuutjes onder de zonnebank en dan ook lekkere hapjes inslaan voor vanavond....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd