Gezondheid alle pijlers

Pijn in de vagina

12-12-2009 17:06 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb een vraag over vaginale klachten. Ik heb al een tijd last van focale vulvitus, dit is een soort chronische ontsteking aan het begin van de vagina, waardoor het moeilijk is om geslachtsgemeenschap te hebben of zelfs een vinger naar binnen te brengen. Nu valt mij de laatste tijd op, dat als het lukt om bijvoorbeeld een vinger naar binnen te brengen, er behalve een pijnlijk gevoel aan het begin, nog een pijnlijke plek is, verder in de vagina. Het lijkt erop dat dit mijn blaas is, omdat de pijn minder lijkt te worden als ik net geplast heb. Mijn vraag is nu of er mensen zijn die dit herkennen en of het normaal is. En of er nog manieren zijn om die pijn te verminderen? Alvast heel hartelijk dank voor de reacties!
Het kan de blaas zijn, maar ook de urinebuis. Als die verzakt kan hij tegen de vaginawand aan gaan hangen, wat behoorlijk pijn doet als je er tegenaan komt.
Maak een afspraak met je gyn en leg het probleem voor, hij/zij weet er het meeste van!
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik wilde nog even zeggen dat ik er al meerdere jaren last van heb.
Dan zou ik zeker een keer terug gaan naar een arts. Jeetje dat je er zo lang mee rond loopt... lijkt me erg vervelend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven