Goedemorgen, -middag en -avond-topic
maandag 7 december 2009 om 08:28
Wéér een afwijzing snjo
Er waren twee andere kandidaten met meer ervaring, bla bla, dus tja..niets aan te doen. Op naar het volgende project. Het wordt wel steeds moeilijker om optimistisch te blijven hoor..maar ik moet doorgaan!
Ik doe nu ook mee aan een zogeheten 'jobhunting' traject, waarvoor ik ben aangemeld via het UWV werkbedrijf, en ik hoop dat dat me wat gaan opleveren.
Maar goed. Goedemorgennnnn !
Er waren twee andere kandidaten met meer ervaring, bla bla, dus tja..niets aan te doen. Op naar het volgende project. Het wordt wel steeds moeilijker om optimistisch te blijven hoor..maar ik moet doorgaan!
Ik doe nu ook mee aan een zogeheten 'jobhunting' traject, waarvoor ik ben aangemeld via het UWV werkbedrijf, en ik hoop dat dat me wat gaan opleveren.
Maar goed. Goedemorgennnnn !
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 16 december 2009 om 08:43
Hey Mylene, thanks! Komt goed hoor... maar tis wel vreselijk balen ja. Zit ook helemaal niet lekker in m'n vel momenteel
Maar ik heb weer 3 passende vacatures gespot, dus morgen gaan de brieven de deur mail uit! Dat geeft weer wat nieuwe hoop.
Zullen we binnenkort even bellen om onze plannen wat concreter te maken weer? Het gaat nog door toch?
Als alle feestdagen voorbij zijn, gaan we ons volop met de voorbereidingen bezig houden, goed plan?
Snjo!! Je bent er weer!
Zoals je ziet kwam niemand goedemorgen wensen, en zelfs van mijn prachtige ontbijt hebben ze niet gegeten, die verwende apen. Maar nu ben jij er weer.. welcome back!
Hoe was het NL? Net zo koud als daar? Heb je het leuk gehad?
Maar ik heb weer 3 passende vacatures gespot, dus morgen gaan de brieven de deur mail uit! Dat geeft weer wat nieuwe hoop.
Zullen we binnenkort even bellen om onze plannen wat concreter te maken weer? Het gaat nog door toch?
Als alle feestdagen voorbij zijn, gaan we ons volop met de voorbereidingen bezig houden, goed plan?
Snjo!! Je bent er weer!
Zoals je ziet kwam niemand goedemorgen wensen, en zelfs van mijn prachtige ontbijt hebben ze niet gegeten, die verwende apen. Maar nu ben jij er weer.. welcome back!
Hoe was het NL? Net zo koud als daar? Heb je het leuk gehad?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 16 december 2009 om 11:11
donderdag 17 december 2009 om 07:52
Goedemorgen ladies,
LaVie: het was erg leuk in NL, heb nog nooit zoveel gelachen op een nascholingscursus als nu.
Het weer is hier beter dan bij jullie, warmer en droog.
Ik kijk nu al uit naar een lekker ontbijtje van het weekend (begin maar vast met de voorbereidingen).
LaVie: het was erg leuk in NL, heb nog nooit zoveel gelachen op een nascholingscursus als nu.
Het weer is hier beter dan bij jullie, warmer en droog.
Ik kijk nu al uit naar een lekker ontbijtje van het weekend (begin maar vast met de voorbereidingen).
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 17 december 2009 om 08:55
donderdag 17 december 2009 om 09:07
Snjo, ik werk als ZZP-er. Meestal thuis aan de keukentafel. Soms op locatie bij een opdrachtgever. Zit nu lekker warm met een latte achter het keukenraam en kijk of er vogels afkomen op de vetbollen die ik net heb opgehangen. Een en al idylle hier.
*Neemt bruine bol met kaas*
Zie dat ik alleen van die suffe jonge kaas heb klaargezet. Excuus.
*Snijd er nog even wat oude bij*
*Neemt bruine bol met kaas*
Zie dat ik alleen van die suffe jonge kaas heb klaargezet. Excuus.
*Snijd er nog even wat oude bij*